« November 2024 » | ||||||
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
B1BBM2K1 - 406D8 MOTOR DW10ATED
A MOTOR BEMUTATÁSA DW10
1 - ISMERTETÉS
A DW10 motor fő jellemzői :
- közvetlen befecskendezésű dízelmotor
- meghajtóegység dőlése (az ütközésre vonatkozó új normák szükségessé teszik a meghajtóegység függőleges elhelyezését a 1998 - tól kezdődően engedélyezett új gépjárművek első részében)
- egy fogazott ékszíj által meghajtott , fejtől elhelyezett 1 vezérműtengely
- 4 sorban elhelyezett henger - 8 szelepek
- fogazott vezérműszíj által meghajtott nagynyomású szivattyú
- fogazott vezérműszíj által meghajtott hűtőfolyadék szivattyú
- a szelepfedélbe beépített olajfeltöltő nyílás
- elszívóberendezéssel végezhető az olajleürítés
- akusztikus felső burkolattal felszerelt motor
Ez a motor 2 változatban készül :
- DW10 ATED : töltőlevegő hűtővel
- DW10 TD : töltőlevegő hűtő nélkül
A DW10 ATED motor a DW10TD motornak egy javított változata, Ezen teljesítmény és nyomaték feljavítást a turbókompresszor - nyomásnak az elektronikus befecskendező - computer által történő irányításával érjük el .
2 - AZONOSÍTÁS
(A) Azonosító jelölés amely tartalmazza :
- (1) alkatrészjelölés
- (2) szabályos típus
- (3) gyártási sorozatszám
3 - JELLEMZOK
motorkód | DW10 ATED | DW10 TD |
---|---|---|
szabályos motortípus | RHZ | RHY |
alkatrészjelölés | a gépkocsitípus függvényében | |
hengerek száma | 4 | |
furat x löket (mm) | 85 x 88 | |
hengerűrtartalom (cm3) | 1996 | |
sűrítési arány | 18/1 | |
max. teljesítmény (kW - EGK) | 80 | 66 |
max. teljesítmény (LE DIN) | 110 | 90 |
max. teljesítményhez tartozó fordulatszám (ford./perc) | 4000 | |
max. nyomaték (m.daN - EGK) | 25 | 20.5 |
max. nyomatékhoz tartozó fordulatszám (ford./perc) | 2000 | |
turbókompresszor | a gépkocsitípus függvényében | |
levegő/levegő hőcserélő | igen | nem |
feltöltési nyomás (2000 ford./perc) | 1 bar | |
feltöltési nyomás (3000 ford./perc) | 1 bar | |
befecskendezo-rendszer | COMMON RAIL | |
márka | BOSCH | |
típus | EDC 15C2 | |
a füst áttetszosége (m - 1) | jellegzetesség : gépjárművek |
4 - MOTORBLOKK
Motorblokk :
- öntöttvasból (nincs perselyezve)
- 85 mm átmérőjű hengerfuratok
- a dugattyúk alját hűtő fúvókákkal van ellátva
- 5 csapágyfedél - házzal van felszerelve amelyek kimunkálásokkal rendelkeznek a (B) - ban , a motorblokk súlyának csökkentése érdekében
- 8 mm vastagságú hengerköz , hűtőfolyadék-átvezető furattal a (C) - ban és hűtőfolyadék-átvezető réssel a (D) - ban , javítva ezáltal a hengerfuratok felső részének hűtését
- a hátsó oldalon beépített hűtőfolyadék leürítő zárócsavarral van felszerelve
A motorblokk a DW10 ATED és DW10TD motor esetében azonos , csak a motor gravírozása által különbözik (Szabályos típus) .
MEGJEGYZÉS : henger-1 számú : tengelykapcsoló oldalon (lendkerék) .
5 - FORGATTYÚS HAJTÓMŰ
(4) Forgattyús tengely .
(5) Felső csapágycsészék .
(6) Alsó csapágycsészék .
(7) Támcsapágyak az axiális hézaghoz .
(8) Dugattyú .
(9) Dugattyúcsapszeg .
(10) Rögzítőelem .
(11) Hajtórúd .
(12) Hajtórúdfej csapágycsészéje .
5 - 1 - FORGATTYÚS TENGELY
Motor DW10 ATED :
- forgattyús tengely (ugyanaz, mint a XUD9TE motor esetén)
- hengerelt acél
- 5 csapággyal
Motor DW10 TD :
- forgattyús tengely (ugyanaz, mint a XUD7TE motor esetén)
- anyag : acél
- 5 csapággyal
Az első és hátsó rész tömítettségét szimeringek biztosítják .
Az axiális hézag szabályozása ( 0.07 és 0.32 mm között kell lennie ) a 2 számú csapágyon történik 4 támcsapágy által ( 2 a motorblokkoldalon és 2 a forgattyús tengely fedél oldalon ) .
5 - 2 - FORGATTYÚS TENGELY CSAPÁGYCSÉSZÉI
Forgattyús tengely csapágycsészéi :
- ugyanaz, mint a XUD9TE motor esetén
- simák a csapágyfedélház oldalon
- hornyoltak a motorblokk oldalon
5 - 3 - HAJTÓRUDAK
Új hajtórudak ( tengelyköz-távolság 145 mm ) (Ugyanaz, mint a DW8 motor esetén) :
- kovácsolt acélból készült hajtórudak
- a hajtórúdszem egy vipera fej alakúra megmunkált bronz gyűrűvel van felszerelve
- rögzítőorral ellátott síma hajtórúd -csapágycsészék
5 - 4 - DUGATTYÚK
(E) : Lendkerék oldalon .
(F) : Vezérműoldalon .
Sajátságos dugattyúk , középső részén domborulattal rendelkező kimunkálás (bowl) , amely a gázok örvénylésére szolgál (swirl) .
Új , könnyűfém ötvözetből készült dugattyúk , szelepkimunkálásokkal ellátva .
A tájolást a szelepkimunkálások adják ( a szelepkimunkálás az olajszűrővel ellentétes oldal felé néz ) .
Csak egy dugattyú - átmérőosztály létezik (Széria (gyári)) .
Csak egy dugattyú - átmérőosztály létezik (Javítás) .
Egyetlen súlyosztály , amelyet a dugattyúcsapszeg belső megmunkálásával érünk el .
Az úszó dugattyúcsapszeget két rögzítőgyűrű tartja meg .
A dugattyú egy acélbetéttel rendelkezik , hogy megerősítse a kompressziógyűrű hornyát .
5 - 5 - DUGATTYÚGYŰRŰK
A dugattyú 3 dugattyúgyűrűvel rendelkezik :
- felső tömítőgyűrű (13) : kettős trapéz alakú kompressziógyűrű (= 3.5 mm vastagság)
- alsó tömítőgyűrű (14) : orros (= 2 mm vastagság)
- (15) olajlehúzó - gyűrű : spirálrugós (= 3 mm vastagság)
5 - 6 - LENDKERÉK
Lendkerék (Az összes gépjárműhöz adaptálva) :
- lemez - grafitos öntvényből készült
- súrlódótárcsa átmérője 275 mm
- a lendkerék kerületén 60 fog van, amelyekbol 2 fog elhagyásra került az FHP meghatározása céljából
5 - 7 - SEGÉDBERENDEZÉSEK SZÍJTÁRCSÁJA
Egy szíjtárcsa a klímaberendezés nélküli változatok esetében ( torziós szétkapcsoló fokozat nélküli csillapított kerékagy ) .
Egy szíjtárcsa a klímaberendezésssel rendelkező változatok esetében ( torziós szétkapcsoló fokozattal rendelkező csillapított kerékagy ) .
A szíjtárcsák egy csavarral vannak rögzítve a forgattyús tengelyre (XUD - al azonos) .
6 - HENGERFEJEGYSÉG
6 - 1 - SZELEPFEDÉL (16)
A (16) szelepfedél kompozit anyagból készült , egy előformázott és kiszerelhető tömítéssel van ellátva .
Az olajfeltöltő - nyílás a szelepfedélbe van beépítve .
6 - 2 - VEZÉRMŰTENGELY-CSAPÁGY FEDÉLHÁZ (17)
A (17) vezérműtengely csapágyfedélháza könnyűfém ötvözetből készült .
A csapágyfedélház / hengerfej közötti tömítettséget CAF 33 típusú tömítőpaszta biztosítja .
A vezérműtengely hengerfejben elfoglalt helyzetét a fedélház biztosítja 5 csapágy által .
A vezérműtengely axiális beállítása a 3 számú csapágyon történik (1 számú csapágy , lendkerék oldalon) .
6 - 3 - HENGERFEJ (18)
Egy új hengerfej (18) : Hengerenként 2 szeleppel .
Az új hengerfej magassága : 133 mm .
A hengerfej síkjának maximális deformálódása : 0.03 mm .
A hengerfejben levő szívócsatornák bonyolult csigavonal formájúak , hogy lehetővé tegyék az örvénylés (swirl) kialakulását .
A szelepülések és a szelepvezetők újak és zsugorított acélból készültek .
MEGJEGYZÉS : a meghúzási eljárás csigavonal típusú .
6 - 4 - BEFECSKENDEZOSZELEPEK
Minden egyes befecskendezőfuvóka alja hasonlít a hagyományos többfuratos modelléhez ( a motor változatához adaptált jellemzők , például : 5 furat mely ø 0.16 mm - es , vagy 5 X 0.20 vagy 6 X 0.15 ) .
A csúcsára egy vezérlő mágnesszelep van szerelve .
MEGJEGYZÉS : minden alkalommal cserélje ki a hengerfejben található réz tömítést (beavatkozás után) .
6 - 5 - A VEZÉRMŰTENTELYT
A vezérműtentelyt :
- a vákuumszivattyút hajtja meg (lendkerék oldalon)
- a görgős szelephimbákat nyomja , amelyek a szelepeket működtetik
A hidraulikus szelepemelők lehetővé teszik a kopás utánállítását , egy nulla hézagot tartva meg a vezérműtengely , a szelephimbák és a szelepek között .
A kenést egy hosszirányú csatorna biztosítja .
Az olajat oldalsó csatornák irányítják a csapágyak és a bütykök felé .
Az axiális hézag értéke : 0.07 mm - 0.38 mm-ra .
6 - 6 - HENGERFEJTÖMÍTÉS
(G) : Vastagság jelölés .
A többrétegű fémből készült hengerfej - tömítéseknek 5 osztálya létezik .
A hengerfejtömítés beszerelésre került egyaránt a DW10 ATED és a DW10 TD motorokba .
A tömítés meghatározása a dugattyú - kiemelkedés mérése által (Ugyanaz, mint a DW8 motor esetén) .
a dugattyú kiemelkedések értékei (mm) | vastagság (mm) | bevágás furatok száma a (G)-ban |
---|---|---|
0.47 - 0.604-ra | 1.30 ± 0.06 | 1 |
0.605 - 0.654-ra | 1.35 ± 0.06 | 2 |
0.655 - 0.704-ra | 1.40 ± 0.06 | 3 |
0.705 - 0.754-ra | 1.45 ± 0.06 | 4 |
0.755 - 0.83-ra | 1.50 ± 0.06 | 5 |
6 - 7 - SZELEPEMELOK (MŰKÖDÉS)
(19) Görgős szelephimba .
(20) Hidraulikus szelepemelő .
(21) Gömbcsap .
(22) Dugattyú .
(23) Szelep .
(24) Visszanyomó rugó .
(25) Visszanyomó rugó .
(26) Ház .
(27) Alsó kamra .
(28) Felső kamra .
A hidraulikus szelepemelők automatikus hézag - utánállításúak ( 12 mm átmérő ) .
A szelep - bütyök hézag utánállítási fázisa (H - I) :
- a hézag meglétekor , a gömbcsap (21) felemelkedik a rugó (25) hatása alatt , amely vákuumot hoz létre a (27) alsó kamrában , amely kinyitja a (23) szelepet
- a két (27) és (28) kamra között a nyomás ki van egyenlítve , a (23) szelep zár a (24) rugó hatására , a két kamra el van szigetelve egymástól
Kompressziófázis ( a szelep emelkedése) (J) :
- amikor a bütyök megnyomja a szelephimbát , a nyomás megnövekszik a (27) alsó kamrában , a (23) szelep ráfekszik az ülésére ; a hidraulikus szelepemelő ütköző funkcióban van , a mozgás teljes mértékben áttevődik a szelepre
6 - 8 - SZELEPEK
Sajátságos szelepek :
- szívó (átméro 35.6 mm)
- kipufogás (átméro 33.8 mm)
Szelepszár (Átméro 5.978 mm) .
6 - 9 - SZELEPRUGÓK
Külső átmérő : 20.9 mm .
Menetek száma : 9 .
7 - VEZÉRLÉS
7 - 1 - JELLEMZOK
(29) forgattyús tengely szíjtárcsa , (21) foggal .
(30) Hűtőfolyadék - szivattyú szíjtárcsája (20 fog) .
(31) Vezérműtengely fogasszíjtárcsa (42 fog) .
(32) Vezérműtengely - agy .
(33) Nagynyomású szivattyú fogasszíjtárcsája (42 fog) .
(34) Vezetogörgo (Külső átmérő : 60 mm) .
(35) Kézi feszítőgörgő (60 mm átmérőjű és 7 mm sugarú excenter) .
(36) Vezérműszíj .
3 részből álló 9 csavar által rögzített vezérműházfedél :
- (37) felső házfedél (4 rögzítési pont)
- (38) nagynyomású szivattyú háza (3 rögzítési pont)
- (39) olajtekno (5 rögzítési pont)
7 - 2 - VEZÉRMŰSZÍJ
szabályos motortípus | RHZ | RHY |
---|---|---|
motorkód | DW10 ATED | DW10 TD |
szélesség (mm) | 25.4 | |
fogak száma | 141 | |
szállító(k) | DAYCO | |
anyag | HSN | |
írásos jelölés | - | |
csere gyakorisága (km) normál használatban |
160 000 | |
csere gyakorisága (km) fokozott feltételek között történo használatban |
120 000 |
MEGJEGYZÉS : a szíj beszerelési feszítését beszereléskor kell elvégezni a kézi ( excenteres ) feszítőgörgő által, amely szükségessé teszi a SEEM szíjfeszesség - ellenőrző készülék beszerelését .
7 - 3 - NAGYNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ
A radiálisan elhelyezett háromdugattyús nagynyomású szivattyút aszinkron módon hajtja meg a vezérmű .
8 - KENÉS
(K) : Kisnyomású olaj lefolyóköre .
(L) : Kartergáz - levezető kör a motor felső részéről .
(M) : Nagynyomású olaj felmenőköre .
(N) : Kisnyomású olaj lefolyóköre .
(O) : Kartergáz - levezető kör a motor felső részéről .
(P) : Nagynyomású olaj felmenőköre .
8 - 1 - OLAJMENNYISÉG
a gépjármű alkalmazásának függvényében , a motor lehet megdöntött , vagy függőleges helyzetű : adaptálás minden egyes gépjárműhöz .
függőleges helyzetű motor | ||
---|---|---|
szabályos motortípus | RHY - RHZ | RHY - RHZ |
sajátosságok | klímaberendezés | klíma nélkül |
olajmennyiség (szűrőcserével) | 4.5 | 4.5 |
olajmennyiség (szűrőcsere nélkül) | 4.2 | 4.2 |
megdöntött motor | ||
---|---|---|
szabályos motortípus | RHY - RHZ | RHY - RHZ |
sajátosságok | klímaberendezés | klíma nélkül |
olajmennyiség (szűrőcserével) | 4.25 | 4.25 |
olajmennyiség (szűrőcsere nélkül) | 4 | 4 |
ELOÍRÁS : ellenőrizze rendszeresen az olajszintet a kézi olajszintmérő - pálca segítségével .
Leürítési gyakoriság (Motorolaj) : Lásd a karbantartási dokumentációt .
8 - 2 - MOTOROLAJ - SZŰRŐBETÉTJE
Szűrőbetét (Első kivitel) :
- PURFLUX LS 867A (átméro 76 mm)
Szűrőbetét (Csere) :
- PURFLUX LS 867B (átméro 76 mm, szelep : 1.5 bar)
Csere gyakorisága (Motorolaj - szűrőbetétje) : Lásd a karbantartási dokumentációt .
8 - 3 - KENOKÖR
A dugattyúk aljának hűtését fúvókák biztosítják .
80°C motorolajnyomás a nyomáskapcsoló helyére kötött nyomásmérővel mérve .
szabályos motortípus | RHZ | RHY |
---|---|---|
ellenorzés 1 minimális nyomás (bar) |
1000 ford./perc 2 |
1000 ford./perc 2 |
ellenorzés 2 minimális nyomás (bar) |
2000 ford./perc 2.8 |
2000 ford./perc 2.8 |
ellenorzés 3 minimális nyomás (bar) |
3000 ford./perc 3.8 |
3000 ford./perc 3.8 |
ellenorzés 4 minimális nyomás (bar) |
4000 ford./perc 4 |
4000 ford./perc 4 |
8 - 4 - A MOTOR LEÜRÍTÉSE
Az olaj leeresztését meleg motornál kell elvégezni , mindjárt a motor leállása után .
A motorolaj leürítését egy elszívóberendezés által is el lehet végezni (Toldat ø 14 mm) .
A motorolaj leürítését ugyanakkor el lehet végezni az olajteknő leürítő zárócsavarjának kiszerelésével is .
9 - LEVEGŐ TÁPELLÁTÓ KÖRT
9 - 1 - A LEVEGOKÖRT
(40) Kipufogó-gyűjtocso (Öntöttvas) .
(41) Szívóelosztó (Alumínium ötvözet) .
(42) Kipufogógáz-visszavezeto szelep .
(43) Elosztó/kipufogógáz-visszavezeto szelep összeköto csöve .
(44) A levegobemeneti csatlakozót (Alumínium ötvözet) .
(45) Vákuumszivattyú .
A kipufogógáz-visszavezető cső az alábbi elemek által van rögzítve :
- 1 clic bilincs(ek) a (42) kipufogógáz - visszavezető szelepen
- 2 csavar a levegőbemeneti csatlakozón (44)
A (42) kipufogógáz - visszavezető szelepet 2 csavar rögzíti a (40) kipufogó gyűjtőcsőre .
9 - 2 - KIPUFOGÓGÁZ-VISSZAVEZETÉS
A kipufogógáz - visszavezető berendezés lehetővé teszi a kipufogógáz nitrogénoxid (nox) tartalmának csökkentését .
A nitrogénoxidok a beszívott levegőben levő nitrogén és oxigénjén kombinációjából jönnek létre nagyon magas hőmérséklet hatására ( 1800 co fölött ) .
Bizonyos működési fázisokban a kipufogógáz - visszavezető szelep csökkenti a hengerben rendelkezésre álló oxigén mennyiségét .
A (42) kipufogógáz - visszavezető szelep a vezérműtengely végére rögzített (45) vákuumszivattyútól származó vákuumnak van alávetve és engedélyezi a kipufogógázok visszavezetését a (44) levegőcsatlakozó felé .
A visszavezetés progresszív típusú , amelyet matematikai függvények irányítanak .
A (42) kipufogógáz - visszavezető szelep nyitását a kipufogógáz - visszavezető mágnesszelep vezérli , amelyet az alábbi információkat begyűjtő befecskendezés computer irányít :
- hűtofolyadék-homérséklet
- a motor fordulatszáma
- motorterhelés (a gázpedál helyzete)
9 - 3 - TURBÓKOMPRESSZOR NYOMÁSSZABÁLYOZÓ MÁGNESSZELEPE
(42) Kipufogógáz-visszavezeto szelep .
(45) Vákuumszivattyú .
(46) Turbókompresszor nyomásszabályozó mágnesszelepe .
(47) Kipufogógáz-visszavezeto mágnesszelep .
(48) Turbókompresszor .
(49) Turbo szabályozószelep .
Ez , a computer által vezérelt mágnesszelep lehetővé teszi a szívónyomás szabályozását a (49) turbo szabályozószelepen keresztül .
10 - ELO- UTÓIZZÍTÁS
(1150) Eloizzító egység .
(1160) Izzítógyertyák .
(1320) Befecskendezo-computer .
(V1150) Eloizzítás-jelzolámpa .
10 - 1 - ELOIZZÍTÁS
A gyújtás ráadását követően : A befecskendezés computer táplálja az előizzító - gyertyákat és vezérli a műszerfal visszajelző lámpájának kigyulladását a kombinált kijelzőegységen a motor hűtőfolyadék- hőmérsékletének függvényében; Az előizzítási idő a motor hűtőfolyadék hőmérsékletének függvényében változik .
MEGJEGYZÉS : a kombinált kijelző egységen levő visszajelző lámpa kizárólag az előizzítási fázis alatt gyullad ki ; a kigyulladási idő megegyezik az előizzítási idővel .
hűtofolyadék-homérséklet | előizzítási idő (másodperc) |
---|---|
-30°C | 20 |
-10°C | 5 |
0°C | 0.5 |
+18°C | 0 |
Amennyiben a visszajelző lámpa kialvása után , az indítómotor nincs működtetve , az előizzító gyertyák maximum 10 másodpercig tápellátva maradnak .
Az indítási fázis alatt , az előizzító gyertyák az alábbi feltételek esetében vannak tápellátva :
- a motor hűtőfolyadék-hőmérséklete 20 oc alatt van
- a motor 70 ford/perc fölötti fordulatszámon forog 0.2 másodpercig
10 - 2 - UTÓIZZÍTÁS
Az utóizzítás abból áll , hogy az indítási fázis végét követően, meghosszabbítjuk a gyertyák működését, maximum 60 másodperc időtartamra .
Paraméterek , amelyek megszakíthatják az utóizzítást :
- motorhűtovíz-homérséklet nagyobb, mint 20 °C
- a befecskendezett hozam 35 mm3 fölött van
- 2000 ford./perc feletti motorfordulatszámon
11 - TÜZELOANYAGKÖR
11 - 1 - BEMUTATÁS
Ez a motor egy új , COMMON RAIL közvetlen BOSCH márkájú befecskendező rendszerrel van felszerelve .
(50) Tüzeloanyag-tartály .
(51) Tápszivattyú .
(52) Gázolajszűro .
(53) Nagynyomású szivattyú .
(54) Közös elosztócső .
(55) Befecskendezoszelep .
(56) Gázolajnyomás-érzékelo .
(57) Gázolajhomérséklet-érzékelo .
(58) A harmadik dugattyú lekapcsolóeleme .
(59) Gázolaj nagynyomású szabályozója .
(Q) A hűtőfolyadék - kimeneti egység felé .
11 - 2 - GÁZOLAJSZŰRŐ EGYSÉG
(E1) A tartálytól érkező gázolaj bemenete .
(E2) A hűtőfolyadék - kimeneti egységtől érkező gázolaj bemenete .
(S1) Gázolaj kimenete : A hűtőfolyadék - kimeneti egység felé .
(S2) Gázolaj kimenete : A nagynyomású szivattyú felé .
(S3) A gázolaj kimenete a tartály felé ( visszafolyó kör ) .
(60) Légtelenítő csavar (Víz a gázolajban) .
(61) Kisnyomású szabályozó .
(62) Szűrőbetét .
(63) Termosztatikus elem .
A 5 mikron fölötti szennyeződések megszűrése .
Csere gyakorisága (Gázolajszűrő betét) : Lásd a karbantartási dokumentációt .
11 - 3 - GÁZOLAJ FŰTÉS
A tüzelőanyag a hűtőkör által kerül felmelegítésre ( a hűtőfolyadék - kimeneti egységen ) .
A tüzelőanyag hőmérséklete egy (63) termosztatikus elem által van szabályozva ( a szűrőegységbe van beépítve ) .
11 - 4 - MŰKÖDÉSI FÁZIS (TERMOSZTATIKUS ELEM)
A (63) termosztatikus elem egy bimetál, amely a tüzelőanyag hőmérsékletének függvényében deformálódik .
A tüzelőanyag hőmérséklete 15 ° C alatti :
- a (63) bimetál elzárja a közvetlen áthaladást a szűrő felé
- a tüzelőanyag a motor hűtőfolyadék - kimeneti egysége felé irányul , hogy a szűrés előtt felmelegítésre kerüljön
15 ° C és 25 ° C közötti hőmérséklet :
- a (63) bimetál szétosztja a beáramlást: a tüzelőanyag egy része közvetlenül a (62) szűrőelem felé áramlik , a másik rész pedig tovább melegszik
25 ° C fölötti hőmérséklet :
- a (63) bimetál elzárja a közvetlen áramlást az előmelegítő kör felé : az összes tüzelőanyag a szűrőelem felé irányul
11 - 5 - KISNYOMÁSÚ SZABÁLYOZÓ
A (51) tápszivattyú 2.25 ± 0.25 bar nyomású tüzelőanyag - ellátó nyomást hoz létre .
A (61) alacsonynyomású szabályozó 1.25 ± 0.25 bar nyomásra szabályozza a szűrés utáni gázolaj nyomását .
12 - A HŰTOKÖRT
12 - 1 - ELVI VÁZLAT
(64) Kiegyenlítő tartály .
A (65) fűtőradiátor .
(66) Hűtőfolyadék-kimeneti egység .
(67) Hűtőfolyadék - bemeneti egység .
(68) Hűtofolyadék-szivattyú (A motorblokkon) .
(69) Légtelenítő csavar .
(70) A hűtőradiátort .
(71) Víz/olaj hocserélo (12 lemezek) .
(72) Hűtofolyadékkör elomelegítoje (Kiegészíto fűtés) .
13 - SEGÉDBERENDEZÉSEK MEGHAJTÁSA
2 felszerelési mód lehetséges ( gépjárműtől és felszereltségi szinttől függően ) :
- szervokormány + generátor felszerelés
- klímaberendezés + szervokormány + generátor felszerelés
13 - 1 - SZERVOKORMÁNY + GENERÁTOR FELSZERELÉS
(73) Forgattyús tengely szíjtárcsája .
(74) Dinamikus feszítőgörgő .
(75) Szervokormány-szivattyú .
(76) Generátor .
(77) Stabilizáló görgő .
(78) Vezetogörgo (A szíj beszerelési feszességének beállítása egy excenter által történik) .
13 - 2 - KLÍMABERENDEZÉS + SZERVOKORMÁNY + GENERÁTOR FELSZERELÉS
(79) Forgattyús tengely szíjtárcsája .
(80) Dinamikus feszítőgörgő .
(81) Szervokormány-szivattyú .
(82) Generátor .
(83) Klímakompresszor .
(84) Vezetogörgo (A szíj beszerelési feszességének beállítása egy excenter által történik) .
Forrás: http://www.autocats.net/manual/peugeot/406D8/INFO/hg/b1bbm2kd.htm