Nyitólap Regisztráció RSS Szerda, 2024-11-13, 11:54 PM
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
«  November 2024  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
A DW10ATED motor bemutatása
(307 2.0 HDi 107 LE/79kW)

B1BBM2K1 - 406D8 MOTOR DW10ATED

A MOTOR BEMUTATÁSA DW10

1 - ISMERTETÉS


A DW10 motor fő jellemzői :

  • közvetlen befecskendezésű dízelmotor
  • meghajtóegység dőlése (az ütközésre vonatkozó új normák szükségessé teszik a meghajtóegység függőleges elhelyezését a 1998 - tól kezdődően engedélyezett új gépjárművek első részében)
  • egy fogazott ékszíj által meghajtott , fejtől elhelyezett 1 vezérműtengely
  • 4 sorban elhelyezett henger - 8 szelepek
  • fogazott vezérműszíj által meghajtott nagynyomású szivattyú
  • fogazott vezérműszíj által meghajtott hűtőfolyadék szivattyú
  • a szelepfedélbe beépített olajfeltöltő nyílás
  • elszívóberendezéssel végezhető az olajleürítés
  • akusztikus felső burkolattal felszerelt motor

Ez a motor 2 változatban készül :

  • DW10 ATED : töltőlevegő hűtővel
  • DW10 TD : töltőlevegő hűtő nélkül

A DW10 ATED motor a DW10TD motornak egy javított változata, Ezen teljesítmény és nyomaték feljavítást a turbókompresszor - nyomásnak az elektronikus befecskendező - computer által történő irányításával érjük el .

2 - AZONOSÍTÁS


(A) Azonosító jelölés amely tartalmazza :

  • (1) alkatrészjelölés
  • (2) szabályos típus
  • (3) gyártási sorozatszám

3 - JELLEMZOK

motorkód DW10 ATED DW10 TD
szabályos motortípus RHZ RHY
alkatrészjelölés a gépkocsitípus függvényében
hengerek száma 4
furat x löket (mm) 85 x 88
hengerűrtartalom (cm3) 1996
sűrítési arány 18/1
max. teljesítmény (kW - EGK) 80 66
max. teljesítmény (LE DIN) 110 90
max. teljesítményhez tartozó fordulatszám (ford./perc) 4000
max. nyomaték (m.daN - EGK) 25 20.5
max. nyomatékhoz tartozó fordulatszám (ford./perc) 2000
turbókompresszor a gépkocsitípus függvényében
levegő/levegő hőcserélő igen nem
feltöltési nyomás (2000 ford./perc) 1 bar
feltöltési nyomás (3000 ford./perc) 1 bar
befecskendezo-rendszer COMMON RAIL
márka BOSCH
típus EDC 15C2
a füst áttetszosége (m - 1) jellegzetesség : gépjárművek

4 - MOTORBLOKK


Motorblokk :

  • öntöttvasból (nincs perselyezve)
  • 85 mm átmérőjű hengerfuratok
  • a dugattyúk alját hűtő fúvókákkal van ellátva
  • 5 csapágyfedél - házzal van felszerelve amelyek kimunkálásokkal rendelkeznek a (B) - ban , a motorblokk súlyának csökkentése érdekében
  • 8 mm vastagságú hengerköz , hűtőfolyadék-átvezető furattal a (C) - ban és hűtőfolyadék-átvezető réssel a (D) - ban , javítva ezáltal a hengerfuratok felső részének hűtését
  • a hátsó oldalon beépített hűtőfolyadék leürítő zárócsavarral van felszerelve

A motorblokk a DW10 ATED és DW10TD motor esetében azonos , csak a motor gravírozása által különbözik (Szabályos típus) .

MEGJEGYZÉS : henger-1 számú : tengelykapcsoló oldalon (lendkerék) .

5 - FORGATTYÚS HAJTÓMŰ


(4) Forgattyús tengely .

(5) Felső csapágycsészék .

(6) Alsó csapágycsészék .

(7) Támcsapágyak az axiális hézaghoz .

(8) Dugattyú .

(9) Dugattyúcsapszeg .

(10) Rögzítőelem .

(11) Hajtórúd .

(12) Hajtórúdfej csapágycsészéje .

5 - 1 - FORGATTYÚS TENGELY

Motor DW10 ATED :

  • forgattyús tengely (ugyanaz, mint a XUD9TE motor esetén)
  • hengerelt acél
  • 5 csapággyal

Motor DW10 TD :

  • forgattyús tengely (ugyanaz, mint a XUD7TE motor esetén)
  • anyag : acél
  • 5 csapággyal

Az első és hátsó rész tömítettségét szimeringek biztosítják .

Az axiális hézag szabályozása ( 0.07 és 0.32 mm között kell lennie ) a 2 számú csapágyon történik 4 támcsapágy által ( 2 a motorblokkoldalon és 2 a forgattyús tengely fedél oldalon ) .

5 - 2 - FORGATTYÚS TENGELY CSAPÁGYCSÉSZÉI

Forgattyús tengely csapágycsészéi :

  • ugyanaz, mint a XUD9TE motor esetén
  • simák a csapágyfedélház oldalon
  • hornyoltak a motorblokk oldalon

5 - 3 - HAJTÓRUDAK

Új hajtórudak ( tengelyköz-távolság 145 mm ) (Ugyanaz, mint a DW8 motor esetén) :

  • kovácsolt acélból készült hajtórudak
  • a hajtórúdszem egy vipera fej alakúra megmunkált bronz gyűrűvel van felszerelve
  • rögzítőorral ellátott síma hajtórúd -csapágycsészék

5 - 4 - DUGATTYÚK


(E) : Lendkerék oldalon .

(F) : Vezérműoldalon .

Sajátságos dugattyúk , középső részén domborulattal rendelkező kimunkálás (bowl) , amely a gázok örvénylésére szolgál (swirl) .

Új , könnyűfém ötvözetből készült dugattyúk , szelepkimunkálásokkal ellátva .

A tájolást a szelepkimunkálások adják ( a szelepkimunkálás az olajszűrővel ellentétes oldal felé néz ) .

Csak egy dugattyú - átmérőosztály létezik (Széria (gyári)) .

Csak egy dugattyú - átmérőosztály létezik (Javítás) .

Egyetlen súlyosztály , amelyet a dugattyúcsapszeg belső megmunkálásával érünk el .

Az úszó dugattyúcsapszeget két rögzítőgyűrű tartja meg .

A dugattyú egy acélbetéttel rendelkezik , hogy megerősítse a kompressziógyűrű hornyát .

5 - 5 - DUGATTYÚGYŰRŰK

A dugattyú 3 dugattyúgyűrűvel rendelkezik :

  • felső tömítőgyűrű (13) : kettős trapéz alakú kompressziógyűrű (= 3.5 mm vastagság)
  • alsó tömítőgyűrű (14) : orros (= 2 mm vastagság)
  • (15) olajlehúzó - gyűrű : spirálrugós (= 3 mm vastagság)

5 - 6 - LENDKERÉK

Lendkerék (Az összes gépjárműhöz adaptálva) :

  • lemez - grafitos öntvényből készült
  • súrlódótárcsa átmérője 275 mm
  • a lendkerék kerületén 60 fog van, amelyekbol 2 fog elhagyásra került az FHP meghatározása céljából

5 - 7 - SEGÉDBERENDEZÉSEK SZÍJTÁRCSÁJA

Egy szíjtárcsa a klímaberendezés nélküli változatok esetében ( torziós szétkapcsoló fokozat nélküli csillapított kerékagy ) .

Egy szíjtárcsa a klímaberendezésssel rendelkező változatok esetében ( torziós szétkapcsoló fokozattal rendelkező csillapított kerékagy ) .

A szíjtárcsák egy csavarral vannak rögzítve a forgattyús tengelyre (XUD - al azonos) .

6 - HENGERFEJEGYSÉG


6 - 1 - SZELEPFEDÉL (16)

A (16) szelepfedél kompozit anyagból készült , egy előformázott és kiszerelhető tömítéssel van ellátva .

Az olajfeltöltő - nyílás a szelepfedélbe van beépítve .

6 - 2 - VEZÉRMŰTENGELY-CSAPÁGY FEDÉLHÁZ (17)

A (17) vezérműtengely csapágyfedélháza könnyűfém ötvözetből készült .

A csapágyfedélház / hengerfej közötti tömítettséget CAF 33 típusú tömítőpaszta biztosítja .

A vezérműtengely hengerfejben elfoglalt helyzetét a fedélház biztosítja 5 csapágy által .

A vezérműtengely axiális beállítása a 3 számú csapágyon történik (1 számú csapágy , lendkerék oldalon) .

6 - 3 - HENGERFEJ (18)

Egy új hengerfej (18) : Hengerenként 2 szeleppel .

Az új hengerfej magassága : 133 mm .

A hengerfej síkjának maximális deformálódása : 0.03 mm .

A hengerfejben levő szívócsatornák bonyolult csigavonal formájúak , hogy lehetővé tegyék az örvénylés (swirl) kialakulását .

A szelepülések és a szelepvezetők újak és zsugorított acélból készültek .

MEGJEGYZÉS : a meghúzási eljárás csigavonal típusú .

6 - 4 - BEFECSKENDEZOSZELEPEK

Minden egyes befecskendezőfuvóka alja hasonlít a hagyományos többfuratos modelléhez ( a motor változatához adaptált jellemzők , például : 5 furat mely ø 0.16 mm - es , vagy 5 X 0.20 vagy 6 X 0.15 ) .

A csúcsára egy vezérlő mágnesszelep van szerelve .

MEGJEGYZÉS : minden alkalommal cserélje ki a hengerfejben található réz tömítést (beavatkozás után) .

6 - 5 - A VEZÉRMŰTENTELYT

A vezérműtentelyt :

  • a vákuumszivattyút hajtja meg (lendkerék oldalon)
  • a görgős szelephimbákat nyomja , amelyek a szelepeket működtetik

A hidraulikus szelepemelők lehetővé teszik a kopás utánállítását , egy nulla hézagot tartva meg a vezérműtengely , a szelephimbák és a szelepek között .

A kenést egy hosszirányú csatorna biztosítja .

Az olajat oldalsó csatornák irányítják a csapágyak és a bütykök felé .

Az axiális hézag értéke : 0.07 mm - 0.38 mm-ra .

6 - 6 - HENGERFEJTÖMÍTÉS


(G) : Vastagság jelölés .

A többrétegű fémből készült hengerfej - tömítéseknek 5 osztálya létezik .

A hengerfejtömítés beszerelésre került egyaránt a DW10 ATED és a DW10 TD motorokba .

A tömítés meghatározása a dugattyú - kiemelkedés mérése által (Ugyanaz, mint a DW8 motor esetén) .

a dugattyú kiemelkedések értékei (mm) vastagság (mm) bevágás furatok száma a (G)-ban
0.47 - 0.604-ra 1.30 ± 0.06 1
0.605 - 0.654-ra 1.35 ± 0.06 2
0.655 - 0.704-ra 1.40 ± 0.06 3
0.705 - 0.754-ra 1.45 ± 0.06 4
0.755 - 0.83-ra 1.50 ± 0.06 5

6 - 7 - SZELEPEMELOK (MŰKÖDÉS)


(19) Görgős szelephimba .

(20) Hidraulikus szelepemelő .

(21) Gömbcsap .

(22) Dugattyú .

(23) Szelep .

(24) Visszanyomó rugó .

(25) Visszanyomó rugó .

(26) Ház .

(27) Alsó kamra .

(28) Felső kamra .

A hidraulikus szelepemelők automatikus hézag - utánállításúak ( 12 mm átmérő ) .

A szelep - bütyök hézag utánállítási fázisa (H - I) :

  • a hézag meglétekor , a gömbcsap (21) felemelkedik a rugó (25) hatása alatt , amely vákuumot hoz létre a (27) alsó kamrában , amely kinyitja a (23) szelepet
  • a két (27) és (28) kamra között a nyomás ki van egyenlítve , a (23) szelep zár a (24) rugó hatására , a két kamra el van szigetelve egymástól

Kompressziófázis ( a szelep emelkedése) (J) :

  • amikor a bütyök megnyomja a szelephimbát , a nyomás megnövekszik a (27) alsó kamrában , a (23) szelep ráfekszik az ülésére ; a hidraulikus szelepemelő ütköző funkcióban van , a mozgás teljes mértékben áttevődik a szelepre

6 - 8 - SZELEPEK

Sajátságos szelepek :

  • szívó (átméro 35.6 mm)
  • kipufogás (átméro 33.8 mm)

Szelepszár (Átméro 5.978 mm) .

6 - 9 - SZELEPRUGÓK

Külső átmérő : 20.9 mm .

Menetek száma : 9 .

7 - VEZÉRLÉS

7 - 1 - JELLEMZOK


(29) forgattyús tengely szíjtárcsa , (21) foggal .

(30) Hűtőfolyadék - szivattyú szíjtárcsája (20 fog) .

(31) Vezérműtengely fogasszíjtárcsa (42 fog) .

(32) Vezérműtengely - agy .

(33) Nagynyomású szivattyú fogasszíjtárcsája (42 fog) .

(34) Vezetogörgo (Külső átmérő : 60 mm) .

(35) Kézi feszítőgörgő (60 mm átmérőjű és 7 mm sugarú excenter) .

(36) Vezérműszíj .


3 részből álló 9 csavar által rögzített vezérműházfedél :

  • (37) felső házfedél (4 rögzítési pont)
  • (38) nagynyomású szivattyú háza (3 rögzítési pont)
  • (39) olajtekno (5 rögzítési pont)

7 - 2 - VEZÉRMŰSZÍJ

szabályos motortípus RHZ RHY
motorkód DW10 ATED DW10 TD
szélesség (mm) 25.4
fogak száma 141
szállító(k) DAYCO
anyag HSN
írásos jelölés -
csere gyakorisága (km)
normál használatban
160 000
csere gyakorisága (km)
fokozott feltételek között történo használatban
120 000

MEGJEGYZÉS : a szíj beszerelési feszítését beszereléskor kell elvégezni a kézi ( excenteres ) feszítőgörgő által, amely szükségessé teszi a SEEM szíjfeszesség - ellenőrző készülék beszerelését .

7 - 3 - NAGYNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ

A radiálisan elhelyezett háromdugattyús nagynyomású szivattyút aszinkron módon hajtja meg a vezérmű .

8 - KENÉS


(K) : Kisnyomású olaj lefolyóköre .

(L) : Kartergáz - levezető kör a motor felső részéről .

(M) : Nagynyomású olaj felmenőköre .


(N) : Kisnyomású olaj lefolyóköre .

(O) : Kartergáz - levezető kör a motor felső részéről .

(P) : Nagynyomású olaj felmenőköre .

8 - 1 - OLAJMENNYISÉG

a gépjármű alkalmazásának függvényében , a motor lehet megdöntött , vagy függőleges helyzetű : adaptálás minden egyes gépjárműhöz .

függőleges helyzetű motor
szabályos motortípus RHY - RHZ RHY - RHZ
sajátosságok klímaberendezés klíma nélkül
olajmennyiség (szűrőcserével) 4.5 4.5
olajmennyiség (szűrőcsere nélkül) 4.2 4.2

megdöntött motor
szabályos motortípus RHY - RHZ RHY - RHZ
sajátosságok klímaberendezés klíma nélkül
olajmennyiség (szűrőcserével) 4.25 4.25
olajmennyiség (szűrőcsere nélkül) 4 4

ELOÍRÁS : ellenőrizze rendszeresen az olajszintet a kézi olajszintmérő - pálca segítségével .

Leürítési gyakoriság (Motorolaj) : Lásd a karbantartási dokumentációt .

8 - 2 - MOTOROLAJ - SZŰRŐBETÉTJE

Szűrőbetét (Első kivitel) :

  • PURFLUX LS 867A (átméro 76 mm)

Szűrőbetét (Csere) :

  • PURFLUX LS 867B (átméro 76 mm, szelep : 1.5 bar)

Csere gyakorisága (Motorolaj - szűrőbetétje) : Lásd a karbantartási dokumentációt .

8 - 3 - KENOKÖR

A dugattyúk aljának hűtését fúvókák biztosítják .

80°C motorolajnyomás a nyomáskapcsoló helyére kötött nyomásmérővel mérve .

szabályos motortípus RHZ RHY
ellenorzés 1
minimális nyomás (bar)
1000 ford./perc
2
1000 ford./perc
2
ellenorzés 2
minimális nyomás (bar)
2000 ford./perc
2.8
2000 ford./perc
2.8
ellenorzés 3
minimális nyomás (bar)
3000 ford./perc
3.8
3000 ford./perc
3.8
ellenorzés 4
minimális nyomás (bar)
4000 ford./perc
4
4000 ford./perc
4

8 - 4 - A MOTOR LEÜRÍTÉSE

Az olaj leeresztését meleg motornál kell elvégezni , mindjárt a motor leállása után .

A motorolaj leürítését egy elszívóberendezés által is el lehet végezni (Toldat ø 14 mm) .

A motorolaj leürítését ugyanakkor el lehet végezni az olajteknő leürítő zárócsavarjának kiszerelésével is .

9 - LEVEGŐ TÁPELLÁTÓ KÖRT

9 - 1 - A LEVEGOKÖRT


(40) Kipufogó-gyűjtocso (Öntöttvas) .

(41) Szívóelosztó (Alumínium ötvözet) .

(42) Kipufogógáz-visszavezeto szelep .

(43) Elosztó/kipufogógáz-visszavezeto szelep összeköto csöve .

(44) A levegobemeneti csatlakozót (Alumínium ötvözet) .

(45) Vákuumszivattyú .

A kipufogógáz-visszavezető cső az alábbi elemek által van rögzítve :

  • 1 clic bilincs(ek) a (42) kipufogógáz - visszavezető szelepen
  • 2 csavar a levegőbemeneti csatlakozón (44)

A (42) kipufogógáz - visszavezető szelepet 2 csavar rögzíti a (40) kipufogó gyűjtőcsőre .

9 - 2 - KIPUFOGÓGÁZ-VISSZAVEZETÉS

A kipufogógáz - visszavezető berendezés lehetővé teszi a kipufogógáz nitrogénoxid (nox) tartalmának csökkentését .

A nitrogénoxidok a beszívott levegőben levő nitrogén és oxigénjén kombinációjából jönnek létre nagyon magas hőmérséklet hatására ( 1800 co fölött ) .

Bizonyos működési fázisokban a kipufogógáz - visszavezető szelep csökkenti a hengerben rendelkezésre álló oxigén mennyiségét .

A (42) kipufogógáz - visszavezető szelep a vezérműtengely végére rögzített (45) vákuumszivattyútól származó vákuumnak van alávetve és engedélyezi a kipufogógázok visszavezetését a (44) levegőcsatlakozó felé .

A visszavezetés progresszív típusú , amelyet matematikai függvények irányítanak .

A (42) kipufogógáz - visszavezető szelep nyitását a kipufogógáz - visszavezető mágnesszelep vezérli , amelyet az alábbi információkat begyűjtő befecskendezés computer irányít :

  • hűtofolyadék-homérséklet
  • a motor fordulatszáma
  • motorterhelés (a gázpedál helyzete)

9 - 3 - TURBÓKOMPRESSZOR NYOMÁSSZABÁLYOZÓ MÁGNESSZELEPE


(42) Kipufogógáz-visszavezeto szelep .

(45) Vákuumszivattyú .

(46) Turbókompresszor nyomásszabályozó mágnesszelepe .

(47) Kipufogógáz-visszavezeto mágnesszelep .

(48) Turbókompresszor .

(49) Turbo szabályozószelep .

Ez , a computer által vezérelt mágnesszelep lehetővé teszi a szívónyomás szabályozását a (49) turbo szabályozószelepen keresztül .

10 - ELO- UTÓIZZÍTÁS


(1150) Eloizzító egység .

(1160) Izzítógyertyák .

(1320) Befecskendezo-computer .

(V1150) Eloizzítás-jelzolámpa .

10 - 1 - ELOIZZÍTÁS

A gyújtás ráadását követően : A befecskendezés computer táplálja az előizzító - gyertyákat és vezérli a műszerfal visszajelző lámpájának kigyulladását a kombinált kijelzőegységen a motor hűtőfolyadék- hőmérsékletének függvényében; Az előizzítási idő a motor hűtőfolyadék hőmérsékletének függvényében változik .

MEGJEGYZÉS : a kombinált kijelző egységen levő visszajelző lámpa kizárólag az előizzítási fázis alatt gyullad ki ; a kigyulladási idő megegyezik az előizzítási idővel .

hűtofolyadék-homérséklet előizzítási idő
(másodperc)
-30°C 20
-10°C 5
0°C 0.5
+18°C 0

Amennyiben a visszajelző lámpa kialvása után , az indítómotor nincs működtetve , az előizzító gyertyák maximum 10 másodpercig tápellátva maradnak .

Az indítási fázis alatt , az előizzító gyertyák az alábbi feltételek esetében vannak tápellátva :

  • a motor hűtőfolyadék-hőmérséklete 20 oc alatt van
  • a motor 70 ford/perc fölötti fordulatszámon forog 0.2 másodpercig

10 - 2 - UTÓIZZÍTÁS

Az utóizzítás abból áll , hogy az indítási fázis végét követően, meghosszabbítjuk a gyertyák működését, maximum 60 másodperc időtartamra .

Paraméterek , amelyek megszakíthatják az utóizzítást :

  • motorhűtovíz-homérséklet nagyobb, mint 20 °C
  • a befecskendezett hozam 35 mm3 fölött van
  • 2000 ford./perc feletti motorfordulatszámon

11 - TÜZELOANYAGKÖR

11 - 1 - BEMUTATÁS

Ez a motor egy új , COMMON RAIL közvetlen BOSCH márkájú befecskendező rendszerrel van felszerelve .


(50) Tüzeloanyag-tartály .

(51) Tápszivattyú .

(52) Gázolajszűro .

(53) Nagynyomású szivattyú .

(54) Közös elosztócső .

(55) Befecskendezoszelep .

(56) Gázolajnyomás-érzékelo .

(57) Gázolajhomérséklet-érzékelo .

(58) A harmadik dugattyú lekapcsolóeleme .

(59) Gázolaj nagynyomású szabályozója .

(Q) A hűtőfolyadék - kimeneti egység felé .

11 - 2 - GÁZOLAJSZŰRŐ EGYSÉG


(E1) A tartálytól érkező gázolaj bemenete .

(E2) A hűtőfolyadék - kimeneti egységtől érkező gázolaj bemenete .

(S1) Gázolaj kimenete : A hűtőfolyadék - kimeneti egység felé .

(S2) Gázolaj kimenete : A nagynyomású szivattyú felé .

(S3) A gázolaj kimenete a tartály felé ( visszafolyó kör ) .

(60) Légtelenítő csavar (Víz a gázolajban) .

(61) Kisnyomású szabályozó .

(62) Szűrőbetét .

(63) Termosztatikus elem .

A 5 mikron fölötti szennyeződések megszűrése .

Csere gyakorisága (Gázolajszűrő betét) : Lásd a karbantartási dokumentációt .

11 - 3 - GÁZOLAJ FŰTÉS

A tüzelőanyag a hűtőkör által kerül felmelegítésre ( a hűtőfolyadék - kimeneti egységen ) .

A tüzelőanyag hőmérséklete egy (63) termosztatikus elem által van szabályozva ( a szűrőegységbe van beépítve ) .

11 - 4 - MŰKÖDÉSI FÁZIS (TERMOSZTATIKUS ELEM)

A (63) termosztatikus elem egy bimetál, amely a tüzelőanyag hőmérsékletének függvényében deformálódik .


A tüzelőanyag hőmérséklete 15 ° C alatti :

  • a (63) bimetál elzárja a közvetlen áthaladást a szűrő felé
  • a tüzelőanyag a motor hűtőfolyadék - kimeneti egysége felé irányul , hogy a szűrés előtt felmelegítésre kerüljön

15 ° C és 25 ° C közötti hőmérséklet :

  • a (63) bimetál szétosztja a beáramlást: a tüzelőanyag egy része közvetlenül a (62) szűrőelem felé áramlik , a másik rész pedig tovább melegszik

25 ° C fölötti hőmérséklet :

  • a (63) bimetál elzárja a közvetlen áramlást az előmelegítő kör felé : az összes tüzelőanyag a szűrőelem felé irányul

11 - 5 - KISNYOMÁSÚ SZABÁLYOZÓ

A (51) tápszivattyú 2.25 ± 0.25 bar nyomású tüzelőanyag - ellátó nyomást hoz létre .

A (61) alacsonynyomású szabályozó 1.25 ± 0.25 bar nyomásra szabályozza a szűrés utáni gázolaj nyomását .

12 - A HŰTOKÖRT

12 - 1 - ELVI VÁZLAT


(64) Kiegyenlítő tartály .

A (65) fűtőradiátor .

(66) Hűtőfolyadék-kimeneti egység .

(67) Hűtőfolyadék - bemeneti egység .

(68) Hűtofolyadék-szivattyú (A motorblokkon) .

(69) Légtelenítő csavar .

(70) A hűtőradiátort .

(71) Víz/olaj hocserélo (12 lemezek) .

(72) Hűtofolyadékkör elomelegítoje (Kiegészíto fűtés) .

13 - SEGÉDBERENDEZÉSEK MEGHAJTÁSA

2 felszerelési mód lehetséges ( gépjárműtől és felszereltségi szinttől függően ) :

  • szervokormány + generátor felszerelés
  • klímaberendezés + szervokormány + generátor felszerelés

13 - 1 - SZERVOKORMÁNY + GENERÁTOR FELSZERELÉS


(73) Forgattyús tengely szíjtárcsája .

(74) Dinamikus feszítőgörgő .

(75) Szervokormány-szivattyú .

(76) Generátor .

(77) Stabilizáló görgő .

(78) Vezetogörgo (A szíj beszerelési feszességének beállítása egy excenter által történik) .

13 - 2 - KLÍMABERENDEZÉS + SZERVOKORMÁNY + GENERÁTOR FELSZERELÉS


(79) Forgattyús tengely szíjtárcsája .

(80) Dinamikus feszítőgörgő .

(81) Szervokormány-szivattyú .

(82) Generátor .

(83) Klímakompresszor .

(84) Vezetogörgo (A szíj beszerelési feszességének beállítása egy excenter által történik) .

Forrás: http://www.autocats.net/manual/peugeot/406D8/INFO/hg/b1bbm2kd.htm