Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
« Október 2024 » | ||||||
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Csillapító szelep csere
Ez az a szelep, mely a kuplungrásegítőre megy.Nem volt nagy meló,de azért felrakom,hátha más is járhat így.A tünet egyszerű volt.Kuplung elment és beesett a pedál..:-((
Mint írtam a beszerzésnél komplett csővel árulják
Nekem csak a műanyag vége törött el így azt leszedtem a csőről
Azután leszereltem a régit és mehetett a csere.Arra kell vigyázni,hogy a kisebbik biztositó (1.) gyűrű ki tud esni és akkor lehet keresni ha nem tudjuk merre ment,szóval óvatosan piszkáljuk ki.
A másik (2.) nem tud kiesni,ezért nyugodtan pattintsuk ki.A fémcső a műanyag végződéssel kicsit szorul a tömités miatt,ezért óvatosan húzzuk ki ha nem szeretnénk leverni a kezünket.
Ha valaki attól fél,hogy túl sok olajat veszit miután kihúzta a csövet akkor zárja le,de ha ügyes valaki akkor ez csak pár másodperc és már megy is vissza a cső a helyére.Pár csepp meg nem a világvége...Utána termeszetesen légtelenités következik a mellette levő légtelenitővel (11-es kulcs) a szokásos módon,és kész is vagyunk..:-))
És itt a törött,de ragasztott alkatrész ami megy tartaléknak...