

Időnként többen panaszkodnak arról, hogy mit tegyenek, mert bemattult a lámpatestük.

a.) Az egyik a szerencsésebb eset, amikor csak a felületkezelését leverik a kavicsok, összeveri a por, kavics stb. Ez a garázsban tartott autókra jellemzőbb.
b.) A másik mikor beopálosodik, ilyenkor a plexi szerkezetében hajszál repedések jelennek meg, ezt nem lehet kipolírozni, a lámpatest "kuka".
Az "a" változat orvoslására az alábbi lehetőségek vannak:
1. Hagyod, és gyorsan eladod a kocsit, persze nem azért vetted, hogy megválj tőle.
2. Bontó: 25-30e-t mondanak árnak. Ez drága, de nem annyira mint az új (53 eFt), viszont igen gyors megoldás.
3. Vedd ki a komplett lámpát és mosd ki mosószeres vízzel, utána szárítsd ki! Legjobb lenne levegővel kifújni mert nem maradna benne cseppfolt. Citromhejja csinálta már az övét és neki sikerült is. A megoldás nem végleges, de javít rajta a mosás. Elvileg, ha kivetted a lámpát a projektoros részt is le lehet venni vagy tekerni valahogy (elvileg). Mosószeres víz + egy üvegmosó vagy rongydarab + pálca csodákra képes.
4. Fóliázod: Rossz hír hogy a legvastagabb fóliát nem tudod felrakni mert a karc álló fólia nem hajlik, és a 307lámpája nem sík.
Jena307: Én most fóliáztattam a lámpáim kb. egy hónapja 1000ft/db (2012.04 hó)
5. Csináld magad polírozás. wdriver jóvoltából nemsokára egy teljes leírás készül el, addig is a lényeg: 1500as szürke csiszolóvászon vizesen(!) az első lépés, aztán 2000es a második szintén vizesen, majd jöhet polírozógéppel polírozó pasztával durván, majd finom ronggyal géppel polírspray, aztán csak letörölni szépen szárazon. Ezután jön a lakkozás. Az egész lámpapolírozást csak napfénymentes helyen lehet csinálni (vagyis érdemes)
2000-es finomságú papír utáni állapot közvetlenül. Ránézésre inkább vennél újat, de még ne tedd! Várd meg a végeredményt!
Szerinted megérte várni? Igen, mi?
Akinek már sikerült:
zsolesz 307, | ![]() utána |
ribillió | ![]() ![]() |
előtte utána | |
800 1000 1200 2000-es vízes csiszolópapírral
(és sok szappanos vízzel) mentük rá kézzel,
amíg egyenletesen matt nem lett, aztán fogkrém
ment rá bőséggel,majd finom polírozó folyadék
(Turtle Wax), Amikor kész lett kapott Turtle Wax
keményviaszt, meglátjuk meddig bírja így...Lakozni
nem akartam.
|
![]() utána |
Csaba_F: amit először csináltam, vizes csiszolópapírok beáztatása, míg fel nem pöndörödik. 1. 800-as papír, 2. 1000-es papír, 3. 2000-es papír, 4 Mipa polír paszta p10-es, 5. Mipa polír paszta p6-os hozzáteszem nem lett olyan mint új korában, de lényegesen jobb mint volt.
|
![]() utána |
Signat1
Én a zöld kupakost és a hologrameltávolítót használom.Természetesen a hozzávaló szivaccsal. A zölddel 1200-1500-as fordulat a hologram eltávolítót 1800 körül szoktam pörgetni. |
![]() |
Debrecenben, ahol fényszórófelújítást vállalnak, 5000 HUF/db áron, és két év garanciát adnak rá |
![]() |
Jena:
a csisz papírig.jól is.csináltad Bituman, végül is ha az eredményt nézzük az nem.rossz, de többre mész ha fogkrémet meg a trknocos.kencéket arra használod amire valók, a fogkrém még ér is valamit, de a paszta meg a viaszos pasztának semmi értelme, Vegyél 1dl zöld kupakos 3M polirt azzal menj rá csiszolás után, a viasszal csak jól kitolsz magaddal, mert ha nem lakkozod semmi értelme nem lesz a munkádnak a viaszra meg nem tapad a lakk, mivel a felület kezelését lecsiszoltad a plexinek, így azt pótolnod kell, és erre a legjobb egy ipari 2komponensu lakk, ott kapsz ahol pasztát, kb össz kerül ,2500ftba meg olcsóbb mint a thurl és legalább van értelme. Beedzett állapotban fasza híg egy új mosogató szivaccsal szépen fel lehet húzni, jól térül, ha ezt nem csinálod meg fel év múlva kidobhatod a lámpákat, ha a viaszt le akarod szedni vegyél szilikon eltávolitot, szintén a autó fényező boltban.