Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
« Október 2024 » | ||||||
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
H7-es izzó csere
2002-es 1,6 16V
Alap H7 12V 55W-os izzó
2002-es 1,6 16V
Alap H7 12V 55W-os izzó
Többféle változat van a piacon, mindenki magának próbálgassa milyet szeretne, esetleg optikai tuningként is gondolhatunk az izzó cserére, de mindig a biztonság legyen a szem előtt! létezik LED-es (120 LED/izzó) változat is. Google a barátunk: H7 LED izzó és lőn csoda, tele van a net vele.
Azt is jó tudni, hogy a Fr gyár megunta a sablont és módosított az izzók használatán. Első körben a H7-tompított és a H1-reflektor volt a felállás, majd a H7 lett a távolsági és a H1 a tompított. Mielőtt vásárolsz, nézz utána, vagy telefonon kérj segítséget!
Adatok:
Tehát a csere: mire ezt mind beírom, már vagy 5 kocsiban kicseréltem volna az izzó párokat.
Nem tudom mennyire melegednek ezek az izzók, így javaslom, hogy ne egy hosszú út után cserélj azonnal izzót.
Motorháztető fel, kesztyű előkészítve, izzók állapotának ellenőrzése. Én azért cseréltem, mert erősebb fényűt vettem a 55W-os kiszerelésből.
Bal oldalon (ki honnan nézi) a tartó patentjainak eltávolítása után levehető a műanyag burkolat, én kiszedtem a beöntő gége tölcsért is, hogy ne legyen útban.
A műanyag kupak levétele után meglátod - ha nincs telepakolva mindennel az az oldal - az izzót. A felső az ami nekünk kell, tehát ha behajolsz a kocsiba akkor a közelebbi :D
A csatlakozót egyszerű levenni egy kis mozgatás (jobbra-balra) után. A rögzítést még hagyd fent, mert akkor nem kell visszanyomnod az izzót vagy megsérted/eltöröd még a burában.
Kicsi nyomással benyomod a rögzítő fület és elhúzod oldalra, majd elengeded! A rögzítő fülecske lehajlik, mármint, ha a fekete csatlakozó majd hagyja.
Azt is jó tudni, hogy a Fr gyár megunta a sablont és módosított az izzók használatán. Első körben a H7-tompított és a H1-reflektor volt a felállás, majd a H7 lett a távolsági és a H1 a tompított. Mielőtt vásárolsz, nézz utána, vagy telefonon kérj segítséget!
Adatok:
Tehát a csere: mire ezt mind beírom, már vagy 5 kocsiban kicseréltem volna az izzó párokat.
Nem tudom mennyire melegednek ezek az izzók, így javaslom, hogy ne egy hosszú út után cserélj azonnal izzót.
A műanyag kupak levétele után meglátod - ha nincs telepakolva mindennel az az oldal - az izzót. A felső az ami nekünk kell, tehát ha behajolsz a kocsiba akkor a közelebbi :D
Kicsi nyomással benyomod a rögzítő fület és elhúzod oldalra, majd elengeded! A rögzítő fülecske lehajlik, mármint, ha a fekete csatlakozó majd hagyja.
A két érintkezőnél fogd meg, majd hátrahúzással kiveheted.
Az új visszarakásánál figyelj oda, hogy az izzó felületét ne fogd meg, mert az nem tesz jót az izzónak!
Egyféleképpen rakhatod a helyére az izzót, illetve javítok, ha elég erős vagy akkor bárhogy befér :D
A felső csapott rész felfelé álljon
Ha kész vagy jöhet a másik oldal, nekem az egy kicsit macerásabb, mert ott van a riasztó szirénája. Viszont a folyamat ugyanaz, csak most látatlanban csinálod.
Mielőtt összepakolnál érdemes egy próbát csinálni, hogy tényleg jó.
Nekem a helyzetjelzőm LED-es, este jó fénye van. Legközelebb odafigyelek és kékes izzót veszek a tompítottba, hogy jól nézzen ki mellette a helyzetjelző. :D
Az új visszarakásánál figyelj oda, hogy az izzó felületét ne fogd meg, mert az nem tesz jót az izzónak!
Egyféleképpen rakhatod a helyére az izzót, illetve javítok, ha elég erős vagy akkor bárhogy befér :D
A felső csapott rész felfelé álljon
Ha kész vagy jöhet a másik oldal, nekem az egy kicsit macerásabb, mert ott van a riasztó szirénája. Viszont a folyamat ugyanaz, csak most látatlanban csinálod.
Mielőtt összepakolnál érdemes egy próbát csinálni, hogy tényleg jó.
Nekem a helyzetjelzőm LED-es, este jó fénye van. Legközelebb odafigyelek és kékes izzót veszek a tompítottba, hogy jól nézzen ki mellette a helyzetjelző. :D
Ráncfelvarrott:
A fórumon kértem infót a H7 izzó cseréjére. Mivel nem mondtam meg, hogy melyik kocsim van, így kaptam infót a ráncfelvarrottról is, így azt ide csak bemásolni tudom. A tulajnak 2006 évjáratú szekere van.
nika08 által:
Szükség van: Vékony, hajlékony ujjakra, steck lámpa, tükör.
Folyamat: Gumisapka összejelölve, le. A rugóacél drót négyszögletesre hajtott füleit előre nyomod és szét ugrik. Óvatosan lehajtod vigyázva a csatlakozóra. Izzó ki, csatlakozó le(előfordult már, hogy ha jól meg tudod támasztani az izzó szoknyáját akkor ez volt az első lépcső). A pozícióra ügyelve izzó be, rögzítő elem visszahajtva előre nyom és össze beakad a rögzítő fülbe. Csatlakozó vissza, gumisapka vissza. ....és örül! Csak egy oldalt szedj szét, a másik oldal mindig jó kontrollnak! Csak egyszerűnek tűnik, de nem az!
A fórumon kértem infót a H7 izzó cseréjére. Mivel nem mondtam meg, hogy melyik kocsim van, így kaptam infót a ráncfelvarrottról is, így azt ide csak bemásolni tudom. A tulajnak 2006 évjáratú szekere van.
nika08 által:
Szükség van: Vékony, hajlékony ujjakra, steck lámpa, tükör.
Folyamat: Gumisapka összejelölve, le. A rugóacél drót négyszögletesre hajtott füleit előre nyomod és szét ugrik. Óvatosan lehajtod vigyázva a csatlakozóra. Izzó ki, csatlakozó le(előfordult már, hogy ha jól meg tudod támasztani az izzó szoknyáját akkor ez volt az első lépcső). A pozícióra ügyelve izzó be, rögzítő elem visszahajtva előre nyom és össze beakad a rögzítő fülbe. Csatlakozó vissza, gumisapka vissza. ....és örül! Csak egy oldalt szedj szét, a másik oldal mindig jó kontrollnak! Csak egyszerűnek tűnik, de nem az!