Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
« Július 2024 » | ||||||
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
H7-es izzó csere
2002-es 1,6 16V
![](/izzo_csere/H7/izzo_alap.jpg)
Alap H7 12V 55W-os izzó
2002-es 1,6 16V
![](/izzo_csere/H7/izzo_alap.jpg)
Alap H7 12V 55W-os izzó
Többféle változat van a piacon, mindenki magának próbálgassa milyet szeretne, esetleg optikai tuningként is gondolhatunk az izzó cserére, de mindig a biztonság legyen a szem előtt! létezik LED-es (120 LED/izzó) változat is. Google a barátunk: H7 LED izzó és lőn csoda, tele van a net vele.
Azt is jó tudni, hogy a Fr gyár megunta a sablont és módosított az izzók használatán. Első körben a H7-tompított és a H1-reflektor volt a felállás, majd a H7 lett a távolsági és a H1 a tompított. Mielőtt vásárolsz, nézz utána, vagy telefonon kérj segítséget!
Adatok:
![](/izzo_csere/H7/izzo_adatok.jpg)
Tehát a csere: mire ezt mind beírom, már vagy 5 kocsiban kicseréltem volna az izzó párokat.
Nem tudom mennyire melegednek ezek az izzók, így javaslom, hogy ne egy hosszú út után cserélj azonnal izzót.
![](/izzo_csere/H7/motorhaz_ki.jpg)
Motorháztető fel, kesztyű előkészítve, izzók állapotának ellenőrzése. Én azért cseréltem, mert erősebb fényűt vettem a 55W-os kiszerelésből.
![](/izzo_csere/H7/Bal_oldal.jpg)
Bal oldalon (ki honnan nézi) a tartó patentjainak eltávolítása után levehető a műanyag burkolat, én kiszedtem a beöntő gége tölcsért is, hogy ne legyen útban.
![](/izzo_csere/H7/elorol.jpg)
A műanyag kupak levétele után meglátod - ha nincs telepakolva mindennel az az oldal - az izzót. A felső az ami nekünk kell, tehát ha behajolsz a kocsiba akkor a közelebbi :D
![](/izzo_csere/H7/alap_allapot_mod.jpg)
A csatlakozót egyszerű levenni egy kis mozgatás (jobbra-balra) után. A rögzítést még hagyd fent, mert akkor nem kell visszanyomnod az izzót vagy megsérted/eltöröd még a burában.
![](/izzo_csere/H7/csati_mar_lent.jpg)
Kicsi nyomással benyomod a rögzítő fület és elhúzod oldalra, majd elengeded! A rögzítő fülecske lehajlik, mármint, ha a fekete csatlakozó majd hagyja.
![](/izzo_csere/H7/kiveheto.jpg)
Azt is jó tudni, hogy a Fr gyár megunta a sablont és módosított az izzók használatán. Első körben a H7-tompított és a H1-reflektor volt a felállás, majd a H7 lett a távolsági és a H1 a tompított. Mielőtt vásárolsz, nézz utána, vagy telefonon kérj segítséget!
Adatok:
![](/izzo_csere/H7/izzo_adatok.jpg)
Tehát a csere: mire ezt mind beírom, már vagy 5 kocsiban kicseréltem volna az izzó párokat.
Nem tudom mennyire melegednek ezek az izzók, így javaslom, hogy ne egy hosszú út után cserélj azonnal izzót.
![](/izzo_csere/H7/motorhaz_ki.jpg)
![](/izzo_csere/H7/Bal_oldal.jpg)
![](/izzo_csere/H7/elorol.jpg)
A műanyag kupak levétele után meglátod - ha nincs telepakolva mindennel az az oldal - az izzót. A felső az ami nekünk kell, tehát ha behajolsz a kocsiba akkor a közelebbi :D
![](/izzo_csere/H7/alap_allapot_mod.jpg)
![](/izzo_csere/H7/csati_mar_lent.jpg)
Kicsi nyomással benyomod a rögzítő fület és elhúzod oldalra, majd elengeded! A rögzítő fülecske lehajlik, mármint, ha a fekete csatlakozó majd hagyja.
![](/izzo_csere/H7/kiveheto.jpg)
A két érintkezőnél fogd meg, majd hátrahúzással kiveheted.
Az új visszarakásánál figyelj oda, hogy az izzó felületét ne fogd meg, mert az nem tesz jót az izzónak!
Egyféleképpen rakhatod a helyére az izzót, illetve javítok, ha elég erős vagy akkor bárhogy befér :D
![](/izzo_csere/H7/izzo_allapota.jpg)
A felső csapott rész felfelé álljon
![](/izzo_csere/H7/telepakolva.jpg)
Ha kész vagy jöhet a másik oldal, nekem az egy kicsit macerásabb, mert ott van a riasztó szirénája. Viszont a folyamat ugyanaz, csak most látatlanban csinálod.
![](/izzo_csere/H7/kesz.jpg)
Mielőtt összepakolnál érdemes egy próbát csinálni, hogy tényleg jó.
Nekem a helyzetjelzőm LED-es, este jó fénye van. Legközelebb odafigyelek és kékes izzót veszek a tompítottba, hogy jól nézzen ki mellette a helyzetjelző. :D
Az új visszarakásánál figyelj oda, hogy az izzó felületét ne fogd meg, mert az nem tesz jót az izzónak!
Egyféleképpen rakhatod a helyére az izzót, illetve javítok, ha elég erős vagy akkor bárhogy befér :D
![](/izzo_csere/H7/izzo_allapota.jpg)
A felső csapott rész felfelé álljon
![](/izzo_csere/H7/telepakolva.jpg)
Ha kész vagy jöhet a másik oldal, nekem az egy kicsit macerásabb, mert ott van a riasztó szirénája. Viszont a folyamat ugyanaz, csak most látatlanban csinálod.
![](/izzo_csere/H7/kesz.jpg)
Mielőtt összepakolnál érdemes egy próbát csinálni, hogy tényleg jó.
Nekem a helyzetjelzőm LED-es, este jó fénye van. Legközelebb odafigyelek és kékes izzót veszek a tompítottba, hogy jól nézzen ki mellette a helyzetjelző. :D
Ráncfelvarrott:
A fórumon kértem infót a H7 izzó cseréjére. Mivel nem mondtam meg, hogy melyik kocsim van, így kaptam infót a ráncfelvarrottról is, így azt ide csak bemásolni tudom. A tulajnak 2006 évjáratú szekere van.
nika08 által:
Szükség van: Vékony, hajlékony ujjakra, steck lámpa, tükör.
Folyamat: Gumisapka összejelölve, le. A rugóacél drót négyszögletesre hajtott füleit előre nyomod és szét ugrik. Óvatosan lehajtod vigyázva a csatlakozóra. Izzó ki, csatlakozó le(előfordult már, hogy ha jól meg tudod támasztani az izzó szoknyáját akkor ez volt az első lépcső). A pozícióra ügyelve izzó be, rögzítő elem visszahajtva előre nyom és össze beakad a rögzítő fülbe. Csatlakozó vissza, gumisapka vissza. ....és örül! Csak egy oldalt szedj szét, a másik oldal mindig jó kontrollnak! Csak egyszerűnek tűnik, de nem az!
A fórumon kértem infót a H7 izzó cseréjére. Mivel nem mondtam meg, hogy melyik kocsim van, így kaptam infót a ráncfelvarrottról is, így azt ide csak bemásolni tudom. A tulajnak 2006 évjáratú szekere van.
nika08 által:
Szükség van: Vékony, hajlékony ujjakra, steck lámpa, tükör.
Folyamat: Gumisapka összejelölve, le. A rugóacél drót négyszögletesre hajtott füleit előre nyomod és szét ugrik. Óvatosan lehajtod vigyázva a csatlakozóra. Izzó ki, csatlakozó le(előfordult már, hogy ha jól meg tudod támasztani az izzó szoknyáját akkor ez volt az első lépcső). A pozícióra ügyelve izzó be, rögzítő elem visszahajtva előre nyom és össze beakad a rögzítő fülbe. Csatlakozó vissza, gumisapka vissza. ....és örül! Csak egy oldalt szedj szét, a másik oldal mindig jó kontrollnak! Csak egyszerűnek tűnik, de nem az!