Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
« Október 2024 » | ||||||
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Beragadt/befagyott kézifék
Aki még nem tapasztalta, az majd fogja, hogy az eredeti gyári kézifék megoldás néha problémákat rejt magában. Elsősorban télen, amikor bejönnek a mínuszok. A kézifék beragad, a hátsókerék beáll. Ha szerencsénk van, akkor kevés km után a súrlódás hatására kopik annyit a betét, hogy elengedje a beállt kereket, de ha nincs, akkor sürgősen érdemes beállni egy mélygarázsba, ahol plusz fokok vannak. Más megoldás nem nagyon van ott helyben. Emellett roblémát okozhat még a hátsó keréken a kézifék modul koszolódása, ami miatt a szabad mozgás akadályozott, így a fék nem, vagy nem teljesen old ki.
A befagyásos probléma a bowdent vezető "csőrendszer" (ábrán a 3-as) végének a kialakításánál keresendő.
Az íves, és nem kellően szigetelt kialakítás miatt a pára vagy a kondenz víz megtelepszik benne, ami aztán télen bele is fagy.