Nyitólap Regisztráció RSS Vasárnap, 2017-07-23, 1:35 AM
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
«  Július 2017  »
HKSzeCsPSzoV
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Km óra cseréje


Nem nagy ördöngösség a
Peugeot 307 km órájának kiszedése, mert jóformán csak egy csatlakozót kell lehúzni, de mégis rejlik benne valami, amiért leírom.
A szétszedés folyamatát francia nyelven és magyarul is meg tudod nézni.
A francia változat az alábbiakat tartalmazza:

- szétszedés folyamata

- LED-ek cseréje a műszerfal világítás megváltoztatásához (francia nyelvű leírásból)

A magyar változat az alábbiakat tartalmazza:

- az esetleges problémák megoldása (pl. rángatózó mutató, egyszer működik egyszer nem, stb.)

- hogyan kell plexi/műanyag borítást cserélni

- mechanikus kalibrálás folyamata / avagy mutató áthelyezéssel

- szétszedés folyamata tisztítás céljából

- LED-ek cseréje a műszerfal világítás megváltoztatásához (francia nyelvű leírásból)

- óra csere folyamata, ha javíthatatlan és cserére szorul az óra / esetleges problémák ismertetése



Azért írom le, hogy ne járj úgy vele, mint
digitalmusic


Ha jól megnézed a napi számlálót akkor az stimmel, de az alatta lévő km óra állás viszont nem. Amúgy ugyanaz az óra. Pedig pár perc volt a különbség és nem volt vele időhurokban.

Történet:

Megtört a plexi, így gondolta tulajunk, hogy vesz egyet a Vaterán és kicseréli, mi is történhetne, semmi.
Neki benzines kocsija van, amit sikerült vennie az meg egy HDi vagyis dízel. A csere után a kijelző villog mindenhol, így gyorsan leszedte, majd visszarakta a régit.  128.000 km-ről felugrott 356.000 km-re az óra.

Mitől lehet ez? (
Tibcsi37)
- A kisebbik baj az, hogy benzines és "füstös" soha nem cserélhető fel, mások a visszajelzők, más a fordulat, stb. 
Annyit azért hozzátennék, hogy a hibát nem a benzin-dízel felcserélése okozta, hanem hogy egyáltalán csatlakoztatva lett:
- Az órában és a BSI-ben is benne van a megtett km. Ez idáig még önmagában nem lenne túl nagy probléma, csakhogy bármelyik cseréjekor a másik átküldi a km állást és az lesz a tanító, amelyikben a magasabb érték van. A próba órában volt 356 km, és mivel ráadtad a gyújtást, ezt áttolta az értéket a BSI-be. Mikor visszatetted a saját órádat, akkor meg a BSI tanította meg ezt az értéket az órával. Ilyenkor kereshető olyan ember, aki mindkettőben vissza tudja írni az óraállást, különben így fog maradni.
- Előbb egy hozzáértőnél tesztelni illik (vagy a donor autóban), hogy mennyi is az órában lévő km és csak akkor beletenni az autóba, ha kevesebb van az órában. Ha több lenne, akkor előbb vissza kell állíttatni, mert ez lesz a végeredmény.
- Na és akkor hogy ne legyen egyszerű, fontos az évjárat itt is a kommunikációs hálózatok különbözősége miatt! Pontosan nem tudom, de valahol 2004. 06-07. hónapban volt a váltás, erre is tessék figyelni! Ebből viszont adódik, hogy legalább 4-5 fajta óra létezik, nem biztos hogy okos őket felcserélni.


Ha megtudunk ilyet, akkor természetesen közzé teszem.

FONTOS:
bármit tervezel tenni, ha még nem csináltad, KÉRDEZZ!

Cégek, melyek csinálták, vagy még csinálják
Autó M3 kft. - 1154 Budapest
Tompa Mihály utca 76