Nyitólap Regisztráció RSS Hétfő, 2017-07-24, 3:40 PM
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
«  Július 2017  »
HKSzeCsPSzoV
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Olaj folyás



Ez is azon a témák közé tartozik, amivel sokan találkoznak.
A laikus mikor vesz észre, ha folyik az olaj; amikor már a kocsi alatt is van. Ettől jobb az, aki legalább havonta, de inkább hetente nézegeti a motort, a felületet és mielőbb utána jár a problémáknak.


Mik is lehetnek a problémák

1. Tömítés elöregedett, elszakadt,(hengerfej, leeresztő, olajteknő tömítés)
2. Kilyukasztottad az olajteknőt,
3. Túltöltötted a rendszert ( nívó pálca max jelzése fölé) és a szimmeringek nem bírták tovább.
Főtengely és vezérlőmű szimmeringek


Mit is csináljunk? Először is ki kell deríteni, hogy honnan folyik az olaj. Brigéciol vagy más olajat eltüntető vegyszerrel le kell takarítani azokat a helyeket, amik olajosak (ecset, kesztyű és egyéb védőfelszerelés).
Majd feltöltöd a rendszer megfelelő mennyiségű olajjal és mész pár kört, hogy üzemi hőmérsékletű legyen a motor (kicsit túráztatod), és jöhet a vizsgálat, olajfolt keresése.
Ez sem biztos, hogy garantálja a sikert, mindenesetre csak akkor használd a kocsit ha nagyon szükséges.

Rakj bele PROLONGOT, mert az olaj nélkül is biztosítja a motor kenését :DDDDDD Mármint a TV SHOP-OS reklámok szerint Vicc volt, ne tedd


!!! Mielőtt bármit teszel és még nem csináltad, kérd ki mások véleményét!!!



1,4 benzinesnél a hengerfej tömítése olyan, hogy a szíj felőli oldalon van egy kis darab, amit ki lehet venni a tömítésből, emiatt ott szokott elszakadni, meggyengülni, ott szokott csepegni, rosszabb esetben folyhat. vecserom