Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Keresés
Naptár
| Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
|
Sziasztok ! 307 1.6 benzines , 2002-es évjáratú autómnál menet közben süvitö , berregö hangot hallok . Gyorsításnál hangosabb . A diagnosztika nem ír ki semmi hibát , szóval ezt leszámítva tökéletes . Mi lehet a gond ? Válaszotokat elöre is köszönöm . Üdv Tibi Délvidékröl
![]() |
|
Sziasztok
Venni szeretnék egy 307es 2.0 hdi peugeotot, kiis néztem egy jó állapotut, viszont egy furcsa dolgot vettem észre, járó motornál egyszercsak a vizhőfokjelző felment maxra kiirta hogy stop, majd visszaállt alap állapotba. Találkozott már valaki ilyen hibával? Csak egy szimpla kontakthiba lehet? Előre is köszönöm a segítséget. Válasz: Kezdenék egy kontakt hiba elhárítással, ha még ez után is nem áll a jelenség akkor diaggal meglesném.
|
|
Sziasztok! 2003-as 307 sw-m van. A problémám annyi hogy indulástól számítva 6-8 km megtétele után mindig kikapcsol az ESP. Teljesen mindegy hogy mennyivel vagy hol megyek. A féklámpa kapcsolóra gyanakodtam, de a tempomat nem kapcsol ki és semmi más sem. Valaki, valami ötlet? Előre is köszönöm
|
|
Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy a gyári 206-os Peugeot első ködlámpáit betudom-e szerelni a 307-es Peugeot 1.4-es benzinesembe az első lökhárító megfelelő helyzetbe levő kifúrásával.A 307-es 2005-ös évjáratu. Előre is köszönöm.Üdv.: László |
|
Szeretnék tanácsot kérni Peugeot 307 1,4 2005 évjáratú autóhoz. A probléma a következő: az autó zárt állapotban van, amikor nyitom távossal kinyilik a hátsó ajtó is. ugyanez a baj belülről nyitásnál is kinyilik a hátsó ajtó. Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz: Hátsó ajtó zárját kellene szétkapni és meglesni, hogy kontakthiba, vagy mikrókapcsoló csere kell-e.
Kompletten drága a kapcsoló. Van fenn javítási leírás. |
|
Sziasztok olyan problémám lenne. Hogy van egy peugeot 307 sw 2.0 hdi 2004-es. És alapjáraton vagy ha szépen megyek vele nem megy fel a vízem. DE visszont mikor gyorsabban megyek megy fel a vízem.Nem olajos a víz nem jön a kipufogóból semmi. Egyszerüen nem értem
![]() Válasz: Termosztát cserét javaslok. Túl korán nyit ki.
|
|
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Fél éve vásároltam egy 2002-es P 307 break 1.6 16v benzines gépet és egyetlen egy problémám az hogy hidegen és melegen is az alapjárat kicsit ingadozik és normál gyorsításkor alig érezhetően hullámozva gyorsul. Kérlek segítsetek. Válaszaitokat előre is köszönöm. Üdv.janika78. |
|
0
Üdvözlet mindenkinek!! Hasznos dolgok vannak tényleg az oldalon !! Nekem a szőnyegem vizesedet , mivel az oldalon pontos leírás volt mi lehet a probléma egyből meg oldódott !!!
Válasz: Köszönjük a visszajelzést.
Örülünk, hogy tudtunk segíteni. |
|
0
Kedves Józsi
Nagy valószínűséggel hengerfej probléma lesz. Én is ugyanígy jártam az ősszel, pontosabban december végén (akkor javult meg az autó ezen problémája) Nekem sem forralt a vizet. Hideg motornál jelezte hogy kell bele víz, és mindig óriási nyomás volt a csövekben, még hideg motornál is. Annyi volt a problémája, hogy az előző gazdájánál volt hengerfejes az autója, aki egy hozzá nem értővel csináltatta és nem voltak rendesen meghúzva a csavarok, plusz egy bontott hengerfej(jó állapútú) csak úgy simán rá volt dobva régi tömítéssel stb.... Ez lett orvosolva és ez a problémája eltűnt. |
|
Sziasztok!
Van egy Peugeot 307 sw dízel, 2004-es évjáratú. Kinyomja a kiegyenlítőtartály vizet. Ha 130-al megyek akkor semmi gond, de kisebb sebességnél 80-nál jelzi, hogy nincs víz. A víz nem olajos, nem füstöl az autó. Nem rángat, de mindenki azt mondja, hogy hengerfejes, vagy tömítés problémája van. Cserélve lett a fűtőradiátor mert ott csepegett. A víz nem forr fel, el se éri az üzemi hőfokot, kb 80 C-ra melegszik fel. Folyamatosan töltöm a vizet, pótolom. Mi lehet a baja? Segítségeteket kérem. Mindenki válaszát előre is köszönöm. Szigetszentmiklósi vagyok, ha tudtok a közelben megbízható autószerelőt azt is köszönöm. József |
|
Sziasztok!
Van egy Peugeot 307-es 1.4-es benzines 2001-es évjáratú autóm. A probléma a következő: Menet közben amikor visszaváltok vagy lassítok leesik a fordulatszám nullára és megáll a motor, újra kell indítani. ( Másnál is produkálja ezt a hibát.) Alapjárata jó. Álló helyzetben nem produkálja csak is menet közben. Hibakódot nem jelez. Szerelő nem tud vele már mit kezdeni…. Valakinek van ötlete mi okozhatja? |
|
folytás: Tegnap egy szaki ránézett azt mondta katalizátor, illetve a generátornak is kampec lesz, mivel ja igen ezt ki is hagytam hogy kb egy hete érdekes hangja van az autónak, mintha lyukas lenne a kipufogó. Szal baj van bőven, viszont egy olcsó, jó szaki aki rendesen meg is javítaná na az már nincs!
|
|
Hali! Tudna valaki segíteni egy jó szerelőre volna szükség 2001-es 307-eshez Bp-en. Tudtam hogy nincs túl jó bőrben de az, hogy egyszerre több hiba is előjön az kicsit sok! Párat leírok: a hideg eljövetelével az auto 5-10, de olykor 20-30 perces melegítés után hajlandó normálisan menni, addig 20-30 a max sebessége mintha behúzott kézifékkel mennék, semmi erő nincs benne. Ha már a kézifék szóba került az is bekrepálni látszik pár napja jobban fel kell húzni az első 2-3 fognál semmi, viszont tegnap óta meg az ellenkezője van első foknál jobban meg se mozdul. Aztán kiírogat olyan üziket: Battery charge fault és ezzel együtt megjelenik a töltés jel, aztán pár napja meg olyat is kiír hogy anti pullition fault és megjelenik a sokak számára ismert sárga ikon.
Válasz: Ha HDI-d van, de csak akkor
06 30 821 3274 Budapest XVI kerület Bethlen Gábor |
|
0
Jó estét!
Budai Péter vagyok és szeretném szakvéleményeteket kikérni. Vásároltam egy 2003.Peugeot 307 break 1.6 benzin 16 v gépjárművet, amiről kiderült, hogy 1.4 váltóval van szerelve, ezáltal 130 Km/h sebességnél 4.000 -ren pörög, a városban kb (12-13) l a táplálkozása pedig max. 70 Km/h-val közlekedek. Olyan kérdésem van, hogy bele megy-e a 2.0 benzin vagy a 2.0 HDI váltó (a kisebb fogyasztás, a motor kímélése érdekében) vagy vegyem meg valamelyik bontóban a hozzá tartozó 1.6-os váltót. Kérlek válaszoljatok,hogy hülyeség amire gondolok, eggyáltalán kivitelezhető-e,vagy maradjunk a gyárinál. Válaszotokat előre is köszönöm. Sziasztok. |
|
Sziasztok!
A nyár folyamán jutottam hozzá egy 2006.11. havi 307-es sw 1.6HDI symbole-hoz. Azóta jelentkezett egy olyan hiba, hogy a "részecskeszűrő blokkolva van".Nem mindig csinálja, de sajnos inkább városban használom az autót. A hiba is akkor jelentkezik, mikor hosszabb út előtt meghajtom a kicsikét. Nem dadog, húz rendesen, van erő az autóban. Lehet a regenerálás miatt ez a probléma? 178ezerrel vettem a kocsit, most van benne 183ezer....lehet a FAP szűrőt cserélni kellene?Van hogy beindítom ,és "részecskeszűrő hibát ír".De ez a hiba is megszünik egy-két indítás után.Mikor megvettem a kocsit nem csinálta hónapokig. Esetleg tudtok Szombathelyen, vagy a közvetlen közelében megbízható szerelőt? Köszi a válaszokat előre is! Válasz: www.jena307.hu
Látogass el oda |
|
+1
Sziasztok vettem egy 2002-es 307sw-t 1,6 benzinest és nagytakarításnál vettem észre, hogy a sofőroldali szőnyeg vizes, vagyis kiderült fagyállós. találkoztatok már ilyen problémával, hogy a fagyálló befolyik az utastérbe. mit lehet tenni. előre is köszi.
|
|
Szépjonapot van egy 307cc 2005-ös kiadás aztszeretném megkérdezni hogy biztonságiövet hogy lehet szétszerelni mert egy fékezésklr beakadt behuzodott és nemlehet kihuzni beakadt nemtudna valaki segiteni
Válasz: Találtam neked egy oldalt, ahol egy övrendszert szednek szét és látni is, hogy mi a beakadás szolgáló szerkezet, de nem hiába írják azt az oldalára, hogy ne szedd szét, mert a rugó szallag ki fog pattanni, melyet visszarakni nem ki mulatság.
http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/847biztonsagiov/autobavalo.htm Sok a sallanga web oldal elején, de a lényeg hátul van. A leírás csak a szétszedés/barbár bontást mutatja, az összerakást nem. |
|
Sziasztok!
Peugeot 307 Diesel teletankoltam előző az,másnap hátul le let cserélve mind a két féktárcsák és betétek. Jelzem javítás előtt nem voltam sehol. Beinditottam ,hogy megvasaljam a fékeket és a üzemanyag utató fél felet van egy kicsivel!!! Pedig előtte teli tankot jelzet. Nem tudom mitörténhetett? Remélem tudtok segíteni. Köszi szépen előre is. Válasz: tanksapka jeledot kellene megnezni.
anyos ules mogotti ules alatt van a tank szerelo nyilasa az AC pumpa. manualisan ott tudod megezni, hogy mennyi van a tanban. ha jol emlekszen a betoltendo mennyiseget a tanksapka jeladoval mert a rendszert |
|
Üdv!E
egy hete vettem egy 307 14 benzines oroszlánt...most az udvarban áll, hétvége van, azt sem tudom hova vigyem szervízbe. Az történt hogy el akartam indulni, az alapjárat király volt, aztán gázadásnál olyan volt mintha minden henger összevissza menne, rángatott mint az állat, megálltam, alapjáraton hagytam, majd lassan emeltem a fordulatot, pörgettem, és 2-3 perc után szépen el tudtam indulni...hazafelé már jó volt....előző nap kétszer csinálta hogy gyorsításkor kicsit megtorpant mintha elzártam volna a benzint, utána meglódult...ez volt az előzmény....számítsak lambdaszondára??? vagy mikre??? köszönöm szépen ha veszitek a fáradtságot válaszolni.....üdv, boldog karáőcsonyt. Herczeg László Balatonalmádi Válasz: Lentebb hasonló problémát írt le Hangya. Egy diaggal meg kellene nézni a járgányt.
Első körben a trafosorra tippelnék, majd lehet az AC. |
|
Viszont tegnap normál közlekedésnél legalább 3x újraindult a computerem! Innen már tudtam, hogy a trafó körül lehet a baj! Sajnos idén januárban 100 ezrembe került már a trafó meghibásodása mert kitörölt mindent a computerből!
Szóval ma elmentem egy peugeot bontóba, mondtam, hogy mi a bajom a kocsival és gyanakszok a trafóra! Ők nem mondtak rá semmit, csak annyit, hogy próbáljam meg kicserélni! 5000ft-ért vettem egy trafót, kb. 5 perc alatt kicseréltem és láss csodát helyreállt a kocsi minden effajta problémája.Nincs rángatás, dadogás stb. Ha esetleg valaki ilyesmi hibával küzd, akkor próbálja meg első körben kicserélni a trafót, vagy ha tud, akkor szerezzen egyet próbára, hogy jobban kiszűrhető legyen a hiba! Remélem segítettem ezzel sokaknak! üdv, Roland |
|
Üdv mindenkinek!
Leírom a tapasztalatomat antipulption , catalitic control fault hibajavítással kapcsolatban! Az én Peugeot-m egy 2002-es 1.4 benzines 8 szelepes roncs! Sajnos így hívom, mert annyi bajom volt már vele! Pár hónapja folyamatosan kigyulladt az antipulption hiba vagy a catalitic control jelzés! Ezzel egy időben rángatott a kocsi, alapjáraton gázt kellett adnom pár mp-ig és akkor beállt rendesen, de ereje nem volt! Aztán ezek a hibák eltűntek, de a rángatás egyre komolyabban előjött! Amint erősebb gázt adtam az autónak, azonnal rángatni kezdett és olyan volt, mintha nem menne egy henger, ezzel egy időben kb. 30-40 Le-vel kevesebb is volt benne! Autópályán tartós vezetésnél is ezt csinálta, folyamatosan játszanom kellett a gázzal, hogy menjen az autó, de úgy sem volt a legjobb! Ha emelkedő volt, akkor majdnem elvérzett! Rengeteget keresgettem a neten, olvasgattam fórumokat, de konkrét megoldást senki nem tudott mondani! |


