Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Keresés
Naptár
| Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
|
Segítséget szeretnék kérni Tőletek:
Reggel ezt produkálta a kicsike https://vimeo.com/169501194 Tegnap kivillant autópályán az antipollution fail, ma reggel pedig már nem indult. Esetleg egy jó szervízt tudnátok ajánlani? köszönöm Válasz: De hol keressünk szerelőt?
|
|
Sziasztok!
A következőben szeretnék segítséget, infót kérni: Tegnap a gyújtáskapcsoló zárbetétje megadta magát, nem lehet beledugni a kulcsot és elfordítani sem, meg sem mozdul (Peugeot 307 sw 2003.). Szereztem már pár infót, a gyújtáskapcsolót csak akkor lehet leszedni, ha a kulcsot legalább egyszer el lehet fordítani. Ha ez nem sikerül, szét kell fúrni az egészet és cserélni kell. Ez a Peugeot-nál kg. 65 ezer forint (csak az alkatrész). Vagy cserélhetem a zárat bontottra (egy komplett zárszett gyújtáskapcsolóval 25 ezer forint). Egyelőre azt nem tudom, hogy lehet leszedni a zárat - tényleg szét kell-e fúrni vagy mit érdemes csinálni.Mennyire bonyolult leszerelni a gyújtáskapcsolót? Annyi szerencsém van, hogy a kocsi otthon van, bár szerelőhöz nem tudom vinni a kormányzár miatt, csak kihívni tudok valakit. Ha esetleg valakinek lenne ötlete, szívesen venném a segítségét! Üdv: Sanyi Válasz: Az otthon hol van?
|
|
Sziasztok,
A minap megnéztünk egy Peugeot 307, 2003 gyártmány, 1.4 8V kocsit. Sajnos képet nem készítettem róla, ezért csak leírni tudom. A tulaj szerint a kocsi nem volt törve sem sérülve. A csomagtartó kárpítját kiemeltem és a pótkerék mellett balra volt egy kb. 30x10cm fémlap a kasztniba hegesztve ami egy részen ragasztószalaggal volt leragasztva. Az autó piros szinű és ebből került a ragasztószalagra is. Amikor a szalagot felhúztam alatta vajszínű volt a kasztni. A kérdésem az lenne, hogy ez más 307-ben is megtalálható és ha igen akkor ez mire utal, egyáltalán mi ez? Előre is nagyon köszönöm a válaszokat. Üdv, Tamás Válasz: én vonohorogra tippelek
|
|
Helló Őrmi !
Pontositom előző beirásomat, úgy értettem a "benzines Jenát " hogy ugyan olyan jó benzines szerelőre lenne szükségem mint Ő ! Lehetőleg Budapesten,itt lakom. Üdv.... Válasz: benzines Jena-t nem ismertek.
Bevált szakik vannak http://www.peugeot307club.hu/index/szervizek_bevalt/0-21 |
|
Sziasztok!Tudtok esetleg valakit aki az 1.4 16V chiptuniggal foglakozik?
Válasz: 6-8 % miatt érdemes?
|
|
Szia!
A ventillátor-klima gondokat sikerült megoldani.A kormány alatti összes kárpit le,felnyúltam a ventillátorhoz,csatik le,motor elfordít,kivesz.sikerült úgy kivenni alul hogy nem kellett szétszedni semmit,csak egy kicsit feszíteni.kihúztam a motort a házból,megtakarít,kommutátorok tisztítása,az egész kifúvatása.a szabályzóról levettem a műanyag burkolatot,így jobban szellőzik,hűl.összeraktam,és azóta tökéletesen működik.Hátha segít valakinek. |
|
0
Sziasztok.Van egy aprócska gondom 2.0 diesel sw. van és csak meleg levegőt fúj a szellőzőnél akkor is ha kivan kapcsolva a légkondi és a ventilátor is ha nem megy semmi és le vannak zárva a szellőzök akkor a lábtérnél jön a meleg befele a szervizben csak találgattak és szétakarták kapni az egész műszerfalat nem hagytam így most így használjuk előre is köszi ha valaki tud segiteni sziasztok.
Válasz: A szerviz jó átvert volna, ha sztkapja neked és lehúz egy csomo pénzzel.
A kontstrukció ilyen. Ha lenézel a lábtérhez akkor látsz egy likat, melyen keresztűl átlátsz az anyós ülés lábterére. Ez felett van a fűtő radiátor, melyben a 85-95 fokos hűtővíz folyamatosan kering. Csak megszokás kérdése, vagy eltömheted a likat |
|
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 307-es 2003-as évjáratú HDI-m. A rádió bekapcsolása után el kezd csipogni egy huzamban, sajnos így rádiót egyáltalán nem lehet hallgatni. Viszont voltam vele autószerelőnél és nem igazán tudott vele mit kezdeni. Rádióhoz nyúlva nem lett. Tanácstalan vagyok, hogy mi okozhatja ezt. Esetleg valami tanácsot tudnátok nekem adni, hogy mi lehet a megoldás? Válasz: NEm cseréltetek rádiót, mert ez a csipogás akkor van, mikor a rádió kicserélésre kerül és nincs felprogramozva az új rádió.
Merrefelé vagy, kell egy diagnoszikai műszer és egy laptop és 1-2 perc és kész. |
|
0
Sziasztok!
Kerestem előzményre, de nem találtam ilyet. Peugeot 307 2.0 benzinesem van, 2001-es. Hiba: Menet közben hirtelen elmegy minden elektronika de csak 1 sec-ra, a motort nem érzem hogy leállt volna. Aztán magától minden visszajön. CSAKHOGY! A benzinszintmérő feljebb állítódik valamennyivel. Leállítás után is úgy érzékeli, van még benne benzin. Tegnap emiatt ott ragadtam az úton, mert már nem volt a tankban benzin. Ez eddig 2x fordult elő (tavaly nyáron, és most). Trafók 2 éve lettek cserélve. Az akksi már több, mint 3 éves. Mi lehet a gond? Köszi! ![]() Válasz: Ritka dolgok egyike a problémád:
Nemrég volt ezzel kapcsolatban az indexen beszélgetés: A rendszerben van gyorsítótár és úgy általában operatív memória, hiszen mikrovezérlők, vagy egyéb (esetleg x86-os processzormaggal) beágyazott megoldások ezek is. Ha ezen a területen keletkezik olvasási/írási hiba akármi miatt (nem feltétlenül hw-hiba), vagy keletkezik valahol például puffertúlcsordulás (nem ez lehet a hallott kifejezés?), az akár okozhat ilyet-a vezérlő leállása, újraindulása, ekkor a motorkezelő funkciók részleges, vagy teljes kiesése, esetleg nem is az ECU esik ki, hanem egy részegység és az ránthat magával mást, vagy az ECU-t. Ez azért autóknál, főleg a régebbieknél (ahol nem volt két havonta új szoftververzió, mert egyszerűbb volt és talán körültekintőbben fejlesztett) nem egy gyakori dolog, mert a biztonságot igen súlyosan veszélyeztető körülmény, ha menet közben hanyatt vágódik a motorvezérlő. De nem mondom azt sem, hogy nem fordulhat elő ilyen nagyon eseti jelleggel. Konkrét megoldás még nem született. |
|
Helló Örmi !
Sokat hallok,olvasok a dizeles Jenáról. Nekem egy benzines Jenára volna szükségem ha lehetne Budapesten vagy közelébe...köszi Válasz: Hogy érted hogy benzines Jenára, optimalizásásra lenne szükséged, vagy egy baromi jó szerelőre?
|
|
Sziasztok! Segítséget,ötletet szeretnék kérni az problémám megoldásához.Az autó felmelegedett utastér hőfoknál(kinnt órákat a tűző napon) beindítás után az utastéri ventillátor nem hajlandó elindulni.5-10 perc után elindul megy egy pár másodpercig megáll.utána megint pár perc megint megy egy kicsit megint megáll.elkezd egyre többet menni.egyre kevesebb időre kikapcsolni.egyszer csak elindul folyamatosan üzemel.először a klimára gondoltam,de ha nem kapcsolom be a klímát akkor is ez a helyzet.Ha reggel,vagy garázsból,hűvős helyről indulok nincs ez a probléma.kapcsolgattam minden fokozatbaneco-ban,automatán.nincs különbség. Köszönöm előre is!
Válasz: Nézd meg a csatlakozókat bal oldalon a oldalboritás alatt, illetve az előtét ellenállást jobb oldalon az oldalborítás alatt (zöld). Leírást talász a tudásbázisban
|
|
Sziasztok.2003as307es peugeot2.0diesel.Kiírta hibaüzenetként hogy:Diesel additive minimum level,nem sokra rá jött sokak kedvence:Antipollution fault,amit rögtön a check lámpa
követett.Elvittem szerelőhöz,ahol szép hosszú listát írt ki a computer:részecskeszűrő blokkolva,feltöltő nyomásérzékelő,EGR szelep,levegő áramlásérzékelő,adalékanyag elektronikus vezérlőegység hiba,szintszenzor(adalékanyagé),külső levegőszenzor cső szakadás,olajhőmérséklet hibásan adja az infót,hűtőfolyadék cső jeladó.Kicserélte a vízhőfokjeladó patronját,check lámpa elaludt,azt mondta ez sok hibás adatot küldhetett a vezérlőnek.A szűrő nincsen eltömődve,FAP folyadék majdnem tele van.EGR szelepet utána már nem írta ki.Viszont az autó még mindig kiírja,hogy felkell tölteni a tartályt FAP folyadékkal.Teljesítmény csökkenés,és túlfogyasztás nincs.Valakinek valami tippje?Előre is köszönöm. Válasz: Egy komolyabb diaggal meg kellene nézni a gépet.
Egy végét járó akku miatt dobálhat hibajelzéseket a rendszer. Látogass el a www.jena307.hu oldalra, ahol a szaki minden kérdésedre választ ad. Legfőképp, hogy mikor mutatjátok meg neki a kocsit. |
|
Sziasztok !
Van egy 307sw-nk , nem igazán nyilvánvaló hibával . Folyamatosan tisztiana , eloys van benne , a telyesítményével amúgy nincs gond . Már gyanus az is hogy a motorolajban üzemanyag van . Hideg indításkor is elkezd tisztitani . Válasz: Baromi gyorsan vigyétek szakihoz a kocsit, a folyamatos regenerálás a FAP telítődését jelenti, mely kinyirja a motort.
Nem tudom merre vagytok, de egy Tiszasas-i utat tervezzetek be. Több infót Jena add, ha felveszitek vele a kapcsolatot. www.jena307.hu |
|
Sziasztok!
Távsegítségre volna szükségem. Peugeot 307 1.4 benzines 2005-ös évj.-Hidegen dadog a motor, gázadáskor nehezen pörög fel,de csak egy pár másodpercig, majd tökéletesen működik, majd újra elindulok még meleg motornál,ugyanez a jelenség, majd a további folyamatos közlekedésben-hibátlan! Előre is köszönöm, üdvözlettel:László |
|
Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 307-es SW-m 2003-as 1,6 benzines a központi kijelzője ( óra, rádió, hőfok ) melegben elhalványul a jobb oldala a fórumon láttam lehetséges javításokat. A kérdésem, hogy ha veszek egy másikat akkor azt simán ki lehet cserélni vagy a komputerben valamit át kell-e állítani vagy beírni, hogy másik kijelzőt keressen ezentúl? A másik kérdésem, hogy a kijelző alján lévő felirat szerint EMF B SAGEM-00 a típusa, van még egy felírat AUT NS ami a neten található kijelzőkön SBL NS mi a különbség a kettő között ha van? Hol lehet kapni jó kijelzőt? Az újnak igen borsos az ára. Segítséget előre is köszönöm. Zsolt Köszönöm a választ. Melyik számnak kell azonosnak lennie? Válasz: Ha azonos a szám akkor csak csere lenne, de márt volt eset, hogy fel kellett tanítani. Ha különbözik a szám akkor biztos tanítani kell.
|
|
sziasztok!2003 as 2literes sw a kocsim! problema az hogy hatso gumikat elkoptatta belulrol eggyiket jobban mint szinte borda sem maradt !mi lehet a gond -----------'koszi elore is
Válasz: Continentál oldalán találtam infót neked. Érdemes elolvasni.
Ha a gumi nagyobb légnyomáson üzemelne az előírtnál, a futófelület közepe kopna jobban. A szélek kopását inkább az alacsonyabb nyomáson üzemelés okozza, viszont az mindkét szélén koptatná. Neked a kerekeknek az útfelületre való merőlegességét kellene ellenőrizni vagy a kerekek összetartását. Ha még nem túl nagy az eltérés, tengelyenként felcserélheted a gumikat (baloldaliak jobbra, azok meg balra). Persze a forgásirány megtartásával. Olvasmány: http://www.peugeot307club.hu/load/0-0-0-66-20 |
|
Sziasztok
Sokaig benzinszag volt a kocsiba. A problema az volt hogy a motor terbe egy benzincso csatlakozoja volt rossz. Ahol az injektorokhoz csatlakozik. Ki lett cserelve a csati es azota semmi szag nincs. Remelem valakinek tudtam segiteni. Peugeot 307 2004 1.4 16v Válasz: Köszi, hogy megosztottad velünk. Segítséged bekerült a:
http://www.peugeot307club.hu/index/hibak_es_javitasuk/0-191 29.pontjához. |
|
Sziasztok. rt3 as navis rádiónál melyik csati helyére kell dugni a yatour-t? Kettő 1forma van rajta 1más mellett.És számomra nem 1értelmű hogy melyik lehet a cd táré. A cd tárnak már hiányzik a bele ezért nem tudom kizárásos alapon próbával eldönteni. Köszi Gábor
|
|
Sziasztok!
Megnézettem Diaggal a 307 sw-met,mert már idegesített a mindig előjövő,antipollution fault hibaüzenet.Katalizátor hatásfoka gyenge eredményt kaptunk.2éve a leömlőnél lévő lambdaszonda lett cserélve,az jelez állítólag.A másik még nem volt cserélve. Egyébként folyamat világít a motorhiba jelző,ritkán elalszik magától egy kis időre,aztán folytatja. Valaki esetleg találkozott már hasonló problémával?Esetleg vkinek vmi ötlete,hogy mit cseréljek? Üdv,Norbi |
|
0
Sziasztok
Autóm 307 sw 2.0 automata 2003-as. Álló helyben, menet közben a fékpedálra lépve folyamatos sípoló hangjelzés, hátramenetbe kapcsoláskor ugyancsak hosszú folyamatos sípolás (ez utóbbi jelentkezett hamarabb). Hibaüzenet nem társul hozzá (a megszokott "antipollution fault" jelenik meg de csak indításnál, és az megjelent már a sípolás előtt is) Van ötletetek? |

