Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Keresés
Naptár
| Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
|
0
Sziasztok!
Még új vagyok itt az oldalon, sok hasznos dolgot megtaláltam már itt olvasgatva amit jó tudni, azonban kis segítségre lenne szükségem.. A mi kis sárkányunkban is fenn áll az index kar típushiba (lötyög, és jobbra indexelésből visszadobja balra..) , láttam itt erre hasznos leírást a javításhoz, azonban nem szívesen állnék neki.. Esetleg tudnátok ajánlani egy már ebben rutinos, lelkes fórumtársat aki megtudná ezt nekem csinálni? Természetesen nem ingyen kérem.. Előre is köszönöm! Válasz: Kérdés merrefelé vagy, mert Bp-n tudok szakit, aki a problémás alkatrész kicserréli és nem csaka rugó müködését variálja (hiba ilyenkor késöbb visszajön). Árat nem mondok, mert nem az én reszortom, de a folyamat akár postázással, vagy helyszini megvárással is megoldható.
+3630-97-54-hétharminchat telszámon hivd Zolit |
|
Sziasztok.olyan problèmára keresnèk vâLaszt amit sajna csak olyan ember tud megvâlaszolni akinek volt Hsonlo gondja. Volt egy nem kis kirândulásunk és haza uton gondoltam kicsit kihuzatom aZ autót peugetot 307 1,6 benzin 2001 évjáratú.a lényeg hogy addig mig 5.ikben golt semmi baj nem tünt fel viszont meg kellet ålni 3lsőbséget adni és itt j3lntkeztek a bajok ugyani hirtelen fura zajt hallotam a váltobol és nagyon nehezen vette a sebesség fokozatokat alacsonyabb fokozatban fütyül és érdekesen rángat ami pedig nagyon érdekes hogy üres járatban zajos recsegös hangja van és ugy is viszi a kocsit igaz akár kézi erövel is visszatudom tartani de ha hagyom akkor alapjáraton is akár de üresben lassan gurul a kocsi.a kérdésem az lenne vajon nagyon nagy a baj és zsebbe nyulos a dolog vagy csak valami állitÁs vagy ilyesmi lenne a baj ? Nem régen lett olaj cserélve a váltoban és a szimeringeket is cserélték. Pár éve a második fokzat kicsit recseget de hamar lemult rola
Válasz: Ha nem változik a hangja, akkor érdemes lenne meglesettni a váltót.
|
|
Jóestét! Érdeklődni szeretnék hogy 2004 1,4 16szelepes peugeot 307 tolatolámpa biztositékja hol találhato meg Köszönöm válaszukat Norbert.
|
|
Sziasztok.
Szervo problemam van,307 1.6 HDI 2005 evj,idonkent elmegy a szervo,tegnap raraktak a diagnosztikat,nem mutatott semmi hibat de viszont elmegy a kommunikacio a szervo vezerlo es a diagnosztikai laptop kozott ha tekergeti a kormanyt,Miskolci vagyok segitseg kellene koszonom. |
|
Üdv ! Nekem van egy peugeot 307 sw 1.6 HDI ÉV 2007 ÉVJÁRAT .
EGY HETE KEZDET OLYAT CSINÁLNI AZ AUTÓM , HOGY MIKOR GONDOL EGYET RÁNGAT . KAPTAM 10 LITER GÁZOLAJAT . HIBÁT NEM IR KI GÉPRE LETT TÉVE . A 3 IK HENGERNÉL KICSIT MÁS AZ ÉRTÉK . ÉN GONDOLTAM HOGY VALAMI ADALÉK SEGITENE . MI LEHET A MEGOLDÁS ? ELÖRE IS KÖSZI Válasz: Ez így olyan, mintha végig kiabálnál.
|
|
Sziasztok!
Oroszlány, Tatabánya, Tata környékén nem tudtok esetleg jó autóvillamosságist? Előtörténet: Azt hittük, hogy kiégett a jobb oldali tompított, lemegyek megnézem, kicserélem, semmi. Sőt észrevettem, hogy bal oldalon is a helyzetjelző lámpa ég, nem pedig a tompított... Biztosítékokat végignéztem, de mind jó. Refi mind2 oldalon működik, ahogy a ködlámpa is, de tompított állásra is helyzetjelzőt kapcsol és csak a bal oldalon. Valaki esetleg találkozott hasonlóval vagy van ötlete a megoldásra? RHR motorkódú 2005 2.0 HDI SW Jena által FAPtalanítva ![]() |
|
Üdv Rt3 rádióban a 3db 3v os kiselemeket lecserélhetem 3.3 vagy 3.7 voltos elemekre mert megadták magukat és 3v osat nem találok. Lesz valami baja a nyagyobb v os elemektől? És miért csak 9v nak megfelelő van benne amikor a rádió elméletileg 12v os?
Köszönöm Gábor |
|
0
Sziasztok,
A páromnak 1 hónapja vettünk egy 307 sw-t. 2literes diesel 136 Le-s. Mióta megvettük van egy dolog amire nem tudunk rájönni mért csinálja. Mikor finoman a fékre lépek és egyfolytában nyomva tartom kb másfél másodperc múlva csippan egyet valami kb 1 másodperc hosszan, de nem mutat semmit semelyik kijelzőn, a mai nap folyamán ez a "hibaüzenet" sima kanyarodáskor is előjött úgy hogy a fékhez hozzá sem értem. Valakinek volt már ilyen gondja? valami ötlet hogy mi lehet? Köszi előre is a segítséget. Nándi |
|
Sziasztok!
Az 1.4-es autóm már egy jó ideje hideg indításnál kb. 20 másodperc után elkezd rángatni, szó szerint "ugrál" a motor, a fordulatszám visszaesik és fulladozni kezd. Ha ilyenkor gázadással a fordalatszámot 2000-3000 között tartom akkor azért elviselhető, ha nem adok gázt néha le is fullad. Ez az egész jelenség csak hideg indításnál jelentkezik és csak az első 1 perc a kritikus. Utána már szépen megy az autó, nincs rángatás. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Olvasgattam, hogy esetleg szoftver frissítés megoldhatja. Tud ebben valaki segíteni? Ha tudtok Peugeothoz értő szervízt ajánlani Budapest 3. kerületében vagy Dunakeszi környékén azt is megköszönöm, mert sajnos ahol szervízeltetem, ott a rádugott masinán nem jelez semmi hibát sem, de sajnos nincs nagy tapasztaltuk Pugokkal, az enyém az egyetlen amit szervízelnek. Márkaszervízbe meg nem szívesen viszem emiatt... Előre is köszönöm a válaszokat. Krisztián |
|
Robert Hájos nálam is volt ilyen probléma azt ajánlották próbáljam meg a Shel 100-asát.Úgy néz ki hogy bevált az üzemanyagváltás sőt még a fogyasztás is jobb lett.
|
|
0
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Hideg indításnál alapjátaton a motor majdnem lefullad, rángatás, rezgés érezhető a karosszérián és a kormányon is. Ahogy bemelegedett a hiba elmúlik. Peugeot 307 cc 2.0b rfn, automata váltó Válaszokat előre is köszönöm. |
|
Köszönöm a választ.
"2007-307- break 1,4 16V. Van egy másik hibám is. Távirányítóm (slusszkulcs) felmondta a szolgálatot. " Somogy Barcs-on lakom, esetleg közelemben valami? a net-en nem találtam, csak pécsen, egy forgalmazót, de csak szervizel. |
|
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget ablaktanítás ügyben. "Sikerült". 2007-307- break 1,4 16V. Van egy másik hibám is. Távirányítóm (slusszkulcs) felmondta a szolgálatot. PRóbáltam tanítani----nyomom a zárógombot, ráadom a gyujtást, 10 mp után leveszem a gyujtást, elengedem a zárógombot, kiveszem a kulcsot, és nem sikerült. Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm. Válasz: Sajnos az már bonyólultabb eset, első körben elem csere, majd meglesni, hogy az imo benne van-e, majd jöhet a diagos segítség, hogy egyáltalán látja-e a rendszer a kulcsot.
|
|
Sziasztok!
Van egy Peugeot 307-em. 1.6 benzin, 2004-es, 5 ajtós, szürke színű. Mostanában kezdte el, hogy a kormányt nagyon nehéz tekerni. Megszűnik a szervó. Ilyenkor leállítom a motort és egy újabb indítás után kiválóan működik. Szerelőnél is voltam vele, de nem talált semmit. A számítógép nem jelzett hibát. Mi lehet a rejtett dolog? Idegesítő!!! Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm! Zsolti Válasz: le ntebb írtam
|
|
Sziasztok!
Van egy Peugeot 307-em. 1.6 benzin,5 ajtós, szürke színű. Mostanában kezdte el a kormány, hogy gondol egyet és nehezen tudom tekerni. Megszűnik a szervó. Kicsit rángat is ha ez történik. Ilyenkor leállítom a motort és egy újabb indítás után kiválóan működik a kormány. Szerelőnél is voltam vele, de nem talált semmit. A számítógép nem jelzett hibát. Mi lehet a rejtett dolog? Idegesítő!!! A szervó olaj jó. Ha tudtok segítsetek. Előre is köszönöm! Zsolti Válasz: szervó motornál a csatlakozókat nézd meg, kontakthiba lehet, vagy haldoklik a motor. Cserében azért gondolkozzál, mert egy korforgalomban elmegy a szervó nem fogsz örülni neki
|
|
0
Üdvözlök mindenkit.A helyzetem a következő.Éppen autó vásárlás előtt állok,mert a régit kinőttem(Peugeot 206).A választás 307-Sw-re esett,azon belül 2.0HDi 107 vagy 136 lovas verzió.A teszteket elolvasva inkább a 136 lovas mellett döntenék.Kérdésem az lenne: Ezekben már kettőstömegű lendkerék van?illetve 8 vagy 16 szelepesek?16 szelepest semmi képp sem szeretnék,bár a vélemények erről is megoszlanak.Az "első"307-et nézegetem,tehát 2004-ig.Ha valaki tud ebben érdemben segítséget nyújtani azért hálás lennél.
Válasz: HDI tekintetben www.jena307.hu
|
|
Üdv!
A napokban vásároltam egy Peugeot 307 1.6 16v Benzines gépjárművet! (Ferdehátú) Olyan problémát tapasztaltam hogy kulcsal nem tudom nyitni és zárni az autót csak a távirányitóval, esetleg erre van valami ötlet, inditani mindent tudok hibakód sincs csak nyitni és zárni nem tudom a kulcsal! Előre is köszönöm hogy kérdésemet elolvassák és válaszolnak rá! Válasz: zárba be tudod rakni a kulcsot, lehet, hogy a benne lévő mikrokapcsoló adta meg magát. Bp-n tudnék szakit mondani aki esetleg tudna segíteni.
|
|
Sziasztok!
307 1.4 16V benzinesnél hogyan lehet törölni a környezet- védelemre utaló hibajelet,ikont. Egy katalizátor tisztitáson vagyok tul, szeretném törölni, hogy tényleg az volt-e a hiba. köszönettel... Válasz: Gyári diagnosztika programmal, van olyan hiba, mely 5-6 indítás után törli magát. ODBII csatin keresztül akár egy ELM327 olvasóval és adnroid készülékkel
|
|
0
2. Kőfelverődés után szélvédőcsere, ami után nem működik sem a fény sem az esőszenzorom, ami azt jelenti, hogy a világítás szikrázó napsütésben is világít automata fokozatom. Bontóból szereztem csere szenzorokat (4db), de sajnos mindegyikkel ezt produkálta. Hibakódolvasás megtörtént, de nincs hibakód.
Minden segítséget előre is köszönök! Válasz: Diag megmondaná, hogy egyáltalán látja-e a szenzor a szükséges adatoakt.
Van, hogy olcsó "gagyi" szélvédőt raknak be borsos áron, mely minősége miatt ném biztosítja a szenzorok felé a szükséges adatokat. Keress Diagos-t. |
|
0
Kedves Klubtársak!
Nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt! Két problémám lenne a 2004-es 2.0HDI 136 LE, szeretett 307-esemmel. 1. Induláskor ha picit kevesebb gáz adok kuplung felengedésekor, akkor ugye picit berezonál a motor, picit lefulladás közeli állapotba kerül, a gond nem is ez, hanem az, hogy utána megváltozik a motor hangja, érdesebb lesz, és van hogy gázadásra csak rángatva húz, de olyan mértékben, hogy nem lehet vele úgy közlekedni. A megállás, leállítás majd újraindítás megoldja, de ez nem normális ezért mindenképpen javíttatnám. Egyébként jól indul, terhelésre jól húz, jól megy. Ilyennel találkozott vár valaki? EGR, üzemanyagszűrő, befecskendező vagy mi lehet? Ha nem akkor tudnátok ajánlani egy jó és megbízható szerelőt Budapesten, mert eddig márkaszervizbe jártam, de horror árakon dolgoznak?! Minden segítséget előre is köszönök! Válasz: www.jena37.hu
kérdéseddel kered meg a szakinkat. |
|
0
Sziasztok, a következő lenne a problémám:
elég sok km megtétele után (autópályán), a hűtőfolyadék hőmérséklete rövid idő alatt eléggé megugrott, ment a klíma is és ezt követően mikor gázt adtam, annyi történt, hogy fekete füstöt láttam a tükörben a kocsi pedig nem gyorsult csak búgott a motor. Ha kikapcsoltam a klímát az is csak kicsit segített rajta, mert amikor is csak sima levegőt fújt a folyadék így is meleg volt. A fekete füst meg a hőmérséklet emelkedés is pedig főleg emelkedőknél jelentkezett. Másik dolog: váltás után mikor erősebben gázt adok akkor a motor csak simán felpörög mintha N-ban lenne és ha elveszem kicsit a lábam utána kap rá, de csak finoman szabad gázolnom, mert ha nem akkor nem gyorsul a kocsi csak pörög fel a motor. Kocsi: 2004-es SW, 2.0 dízel 79kw Előre is köszi a tippeket! Válasz: 2. kuplung csúszi, szerintem.
1. hütők közötti terület kitakarítása. |

