Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
0
![]() ![]() Sziasztok! Nem tudom, hogy a regi motorook, emlekeznek-e meg ram, regen Monof nevvel egy csodaszep zold 307em volt, amit egy kedves holgy lenullazott.
Nos most ismet egy 307esen torom a fejemet, de most egy CC-n. Szerintetek melyik verziot erdemes venni? Meg a regebbit vagy az ujabbat, illetve milyen motorral? Elore is koszi, Monof Válasz: Szia. Sajnos erre a kérdésedre itt nem igazán kapsz választ, javaslom, hogy az indexen tedd fel a kérdésedet.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9040099 |
0
![]() ![]() Sziasztok!
307sw 2.0 136hp gázolajosom van az a nagy problémám hogy a kétzónás légkondi a bal oldalon csak meleg levegőt hajlandó fújni nem lehet állítani a hőfokszabályzón a jobb oldalon ellenben teljesen jól működik válaszotokat előre is köszönöm. Válasz: A terelő lapát fogaskereke szokta megadni magát.
http://www.peugeot307club.hu/index/vezerlo_fogaskerekek/0-106 olvasd végig és nézd meg. |
0
![]() ![]() Köszi szépen! Zala és Vas megye a hely amerre mozgok. Esetleg erre peugeotosvillamosos szaki?!
Válasz: Adatokat az web oldal levelzőjén elküldtem
|
0
![]() ![]() Sziasztok! 2004-es évjáratú 307Sw Break 2.0HDI 90Le (HPY)gépem van. Új hűtő ventilátort cseréltem a kocsiban, gondolván elromlott és csere megoldja. Sajnos nem így történt. Kiderült h a régi is tökéletesen működött. Stabil 12V-ot mérek az alsó két pólusú csatlakozón ami a venti alatt van, ha erre csatlakoztatom rá a ventilátoromat elindul de ugye állandóan megy és az nem jó. A második csatlakozón ami már reléken és ellenálláson keresztül megy a ventire is mérek 12V-ot, viszont terhelésre leesik 0-ra. Próbáltam rövidre zárni az egyik relé nyitó kontaktját, el is indult a venti, viszont elkezett valami füstölni. (nem röhögni) Szakmai hozzáértésemet ezen a ponton lezártnak tekintettem. Hőgomba, termosztát, hűtő, hűtőventilátor már ki lettek cserélve. Klímánál sem indul el az egyes fokozat sem. Számítógépről teszteléskor indul mind a két fokozat, viszont magától nem akar bekapcsolni. Nagyon kellemetlen a jelenség néha 100fok körülire felmegy a vízhőfok, és a venti nem kapcsol.
![]() Válasz: SAjnos diag kellene hozzá. Írd meg merre vagy hátha tudok arrafelé szakit.
|
Hali van egy 2003 as 1.6 benzines autóm. Airbag fault hibaüzenetet dob a comp.Már megpróbáltam az oldalon található csati széthúz megtisztít című történetet de nem tűnt el a hibaüzenet! HELP!! Köszi előre is!
Válasz: Diaggal meg kellene nézni, hogy mi lehe, nem vették le mostanábana kormányt. A diag megmondja, hogy melyik légzsákkal vana gond. Lehet kábelszakadás is. Bp-en van aki megcsinálja. Kapcsolat menüben írj.
|
0
![]() ![]() Sziasztok ! Segítségeket szeretném kérni. Van egy 1.4 16V 307 esem. A hűtőventilátor nem kapcsol pl amikor városban vagyok akkor fel is megy 100-110 fokig a víz és a klíma sem kapcsol be. Van köze a kettőnek egymáshoz ? (digitális klíma van benne). A biztosítékokat végig néztem. A ventilátort kézzel lehet forgatni. Annyi még a klíma akkor sem kapcsol be ha a víz normál hő fokon van.
bali.balazs03@gmail.com Válaszotokat előre is köszönöm ! Bali Balázs |
Sziasztok van 307 sw 2.0 benzineshez méretpontos végdobom, nem sport sima 1 hónapot volt fent. Gyújtástrafóm és katalizátorom használt.
|
0
![]() ![]() Sziasztok!
Tönkre ment a váltóm az autómban ( 2002-es 1.6 16V 307-es). A kérdésem a következő: a service box szerint egy 20CP43 kódú váltó van alatta, az legtöbb bontós vagy váltó javító szerint egy fajta váltóval szerelték ami a 20CN20-as kódú. (vagy ha nem kód alapján akkor a váltó olajdekli felfogató csavarjainak a száma a meghatározó, az enyém a kevés csavarú). Sok külföldi weboldal tanulmányozása után sem jutottam előrébb. Mi a különbség a két váltó típus között, kompatibilisek-e? Válasz: Szia. Nekem ugyanez az autóm van. 20CN20 a váltókód de egyszerűen lecsekkolhatod mert szépen látni a felfogató csavarok számát, ( nem olajdekli) az az irányadó. Az ötödik sebesség szállt el? Ha igen akkor az javítható leszerelés nélkül. Nekem a tengely végén található rögzítő csavar lazult le és így esett szét. Javítottam saját kezűleg azóta működik.(zsolesz307)
|
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: Mekkora az a maximális felni méret amit még érdemes felrakni 2007-es 1,6 benzin 307 sw tipusú autóra. R17 az még nem károsítja a futóművet? Üdv: Dávid Válasz: Itt nem a futómű a kérdés, hanem hogy tudsz-e kanyarodni vele. A R18-is felmegy rá.
|
Sziasztok
2.0 hdi motorba mekkora akku kell, sok a fogyasztó. Mi a gyári akkuja. Köszi. |
0
![]() ![]() Helló ! Szeretném megkérdezni , hogy additív csere után mit kell csinálni a programozás után (PP2000) , mert látja a folyadékot , jelzi a mennyiségnél a két litert , de a műszerfali jelzés megmaradt ! Köszönöm , Attila
Válasz: Probálj egy BSI reszetet:
http://www.peugeot307club.hu/index/szerviz_intervallum_nullazasa/0-19 Mit ír ki a kocsi? küldj egy fotot a balazs.robert00@gmail.com címre. |
Sziasztok a problemam a következö.Van egy Peugeot 307,1.6 2005 benzines autom hidegen kb pár fokban néha inditásnál dadog és kigyul a motor probléma.Mi lehet az oka.Megálitom tökéletesen indul és jár a motor.Ezt csak hideg inditásnál csinálja.Válaszokat elöre is köszönöm !
|
+1
![]() ![]() Üdv.Most regisztráltam,segítségért fordulnék hozzátok.Peugeot 307 2002-es 2.0 hdi 90le.Az utastérben süvítő hang mintha kifújna toroknál, olyan fars hangja van ha taposom a gázt.Kérlek írjatok mert megbolondulok nem tok rájönni kipufogó jó turbo jó.
Válasz: Távoktatában ilyenkor tanácstalanok vagyunk.
Merrefelé vagy, hogy ajánélani tudjak szakit neked, írt a kapcsolat menüben |
Sziasztok! Az autó típusa peugeot 307, 1.6, 80KW, 2004 a gyartasi év. Olyan problémám akadt vele, hogy nem működik a fűtésem. Hiába teszem fel a legnagyobb fordulatszamra hogy fujja az utasterbe vagy az első ablakra a levegőt- de barhova is iranyithatom a levegő iranyát mert mindenhol ugyanazt csinalja, épp hogy valami jön a nyilásokból. Ha el is indul utkozben a ventilator, mintha mi sem történt volna rendesn fujja a meleget ahogy azt kell, egy 5 perc mulva ujra kikapcsol és kezdődik ujra a megfagyas, semmilyen hibakód nem jelentkezik. Voltam vele szervizben uj ventilator kapott hogy az okozza a problémat, de ezek szerint nem az okozza. Valaki tudna nekem segiteni ebben, koszonom.
Válasz: Előtét ellenállás kellene megnézni. meg a csatlakozókat, nincsenek-e összeégve.
Lerás sajnos angol, de a képek alapján végig lehetne menni rajta: http://www.heaterblowerresistor.co.uk/peugeot206307heaterresistor.html |
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Olyan problémám lenne, hogy nagyobb sebeségnél átlagosan 145 autópályán ha tempomattal haladok akkor hibakódot ír ki az autó antipulation error ha csak 110 tempomat a 0-on akkor viszont semmi. Ha nincs a tempomat bekapcsolva és úgy megyek 145-öt akkor viszont semmi problémája nincs az autónak. Szervízbe nem szivesev vinném mert ott fél évemet és fél millómat ott kell hagyni és nem biztos, hogy meg fog oldódni a problémám. Peugeot 307 sw 1.6 110 hp dizel. Ha esetleg valaki járt már így, vagy lenne valami ötlete kérem írjon nekem e-mail-t kiskuik@freemail.hu e-mail címre Előre is nagyon szépen köszönöm. Válasz: www.jena307.hu
Keresd meg. |
0
![]() ![]() Sziasztok.
Van egy 2003-as 1.6-os benzines 307 sw-m. A jobb elso sarvedotol kattogo hang hallatszik, google baratommal arra jutottam hogy valoszinuleg a canister szelep kattog. Viszont tisztitasarol nem talaltam semmit. Ebben kernem a segitsegeteket. Illetve hogy ez kiiktathato-e? Elore is koszi. Udv Gabor. Válasz: Nem iktatható ki, fontos szerepe van a tankban lévő benzingőz nyomásának csökkentésében. Azért nincs még tisztítási leírás, mert még nem esett neki senki.
Az hogy hogy néz ki arra itt egy video. https://www.youtube.com/watch?v=IC8eBcbEosg |
Üdv Rt3 rádióban a 3db 3v os elemet lecserélhetem 3.3 vagy 3.7 voltos elemekre mert megadták magukat és 3v osat nem találok. Lesz valami baja a nyagyobb v os elemektől? És miért csak 9v nak megfelelő van benne amikor a rádió elméletileg 12v os? Ja és keresek bele sim kártya foglalatot.
Köszönöm Gábor |
Sziasztok!
2005 16 hdi 110 ló ferde hátú Nekem is ugyan az a problémám mint Viktor Burkusnak. Nekem kb 2 perc és fől mondja a szolgálatot. Leszedtem a szervoszivatyut, megnézték kicseréltek benne egy szimeringet, fel raktam, semmi változás. át néztem a csatikat, befújtam kontakt sprével, le cseréltem az olajat, a bele való olajra, semmi váltózás. be indítom, búg, 2 perc és le áll. Régebben volt egy más problémám, meg nézték hiba kód olvason, és még hozzá fűzte a srác hogy a kormány alatt az index kapcsolónál, (bocsánat hogy igy fogalmazok) ott van egy jeladó, egy fekete gyűrű, szerinte az nemsokácig bírja majd. lehet hogy ott a problem?? válaszotokat előre is köszönöm, bízok bennetek hogy segítettek. |
Sziasztok!
Van egy kis problemam ami eleg erdekes. Ket napja csinalja az autom. Reggel mikor elindulok minden rendbe mukodik rajta de kb. 20km megtetele utan leall a szervoszivattyum. Nincs szervo abszolult. Estere ki izmosodok de masnap reggelre megint jo minden. Egy darabig. Mi lehet a problema? Valami csatlakozo? Hol keressem azt a csatit ami a szervoe? BSI korul van valahol? Aki tud segitsen legyszives mert eleg faraszto igy kozlekedni! Kocsim adatai: Peugeot 307 2004 1.4 16v kombi Koszonom! Viktor Válasz: szervó szivattyú a jobb kerék elött van, a ablakmosó tartrály mellett.
Érdemes a csatit lehúzni és átnézni, korrozió, vagy szakadást keresni rajta. Üzem melegen hőtágulás van, az okozhatja a kontakt hibát. |
Üdvözlet. 307 1.6 benzines 2003as. A fűtő ventilátorom úgy döntött hogy nem áll le többet. csak ha leállitom a motort is. A klima vezérlő reagál mindenre hőfok, fújási irány meg minden csak a venti nem reagál még off helyzetben sem. Padlón megy állandóan. Valakinek valami ötlet? Előre is köszi.
|