Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
Sziasztok! Reményi vagyok. Az autó Peugeot 307 1.4 16 szelepes, 2005-ből. Mi lehet az oka a motortéri biztosíték (F8 20A indításgátló érzékelő) időnkénti elszállásának. Az utóbbi pár napban kétszer ment ki, úgy derül ki, hogy megállás után mikor el akarok indulni se kép se hang, majd új biztosítékkal azonnal nehézség nélkül indul. Egyéb rendelllenesség nincs. Válsz sürgős lenne. Kösz.
Válasz: A kábeleket érdemes átnézni, lehet valahol szigetelő szallaggal van szigetelve és az ebben a melegben elenged, így a kébelek letestelnek és kiverik a biztit.
Nekem a 20 A biztik mentek így el, mire rájöttem a kokány munkára, azóta zsugorcsővet használok. |
0
![]() ![]() Sziasztok!
A következő problémához szeretnék segítséget kérni: Az autó egy Peugeot 307 SW 1.6 benzin, 2003.évj. Hátsó tárcsákat akartam lecserélni, amikor a következő derült ki: a bal hátsó tárcsát nem lehetett feltenni, mert a gyári 6 helyett 4 csavaros (talán sima 307) tengelycsonk volt fent csapággyal egyben. A jobb oldali rendben volt. (Az autó biztos, hogy törve volt korábban és összegányolták nem teljesen hozzáillő alkatrésszel.) Na nem is ez a baj, szereztem megfelelő tengelycsonkot, ki lett cserélve. Azonban most az ABS kanóc 1 cm híján nem ér el a helyére....az előző csonkon volt egy gyűrű, ami pont hézagolt annyit, hogy jó legyen, ezen nincs, nem tudom, lehet-e rá tenni. Illetve ha veszek új kábelt, elér-e majd?Ennek sajnos nem tudom a hosszát. Nem tudom, igazából mit gányoltak a kocsin korábban, de eléggé rendbe tették.... Válasz: Ilyennel még nem találkoztam. Mérd le a távolságot és a közeli márkaképviseletben kérj segítséget, hátha van nekik raktáron egy ABS jeladó kábellel, azt akkor meg tudnád nézni.
|
Üdvözlet az Oroszlánszelídítőknek!
Amennyiben valaki ismeri a megoldást, kérem segítő javaslatát. 2003.07. havi Pug. 307, 1.6 benzines, digitklímás autó a bal lábhoz csak meleg (forró) levegőt ereszt be. Jobb lábhoz, illetve a többi befúvónyíláson a digitklímán beállított hőmérsékletű levegőt fúj. Lehet BSI probléma is (hőgutát kapott:)), vagy a kis léptetőmotor adhatta meg magát? Esetleg más egyéb ötlet? Előre is köszönöm a segítséget. Válasz: a hideget fúj, akkor műkszik a klima.
Alapból folyamatosan nyomja a meleget. A léptető motort fogaskerekeit kellene megnézned, azok szoktak elhasználódni. Itt van némi segítség: http://www.peugeot307club.hu/index/vezerlo_fogaskerekek/0-106 |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Ismét leírom a kérdésemet, talán ezúttal megjelenik a vendégkönyvben. ![]() 2006. évjáratú, faceliftes 307-ben alap RD4 fejegység, valamint alap kijelző a felszereltség. Cserélném a fejegységet hasonló RD4 típusú MP3 lejátszásra alkalmas fejegységre. Kérdésem, hogy az alap kijelzőt is cserélni kell? Úgy láttam, hogy a típushoz létezik egy grafikus kijelző is... Köszönöm a választ előre is! Válasz: kéretlen beírások és reklámok miatt admin engedély kell a megjelenéshez. Sajna nem mindig vagyok gép közelben, de igyekszem.
ha csak azonos fejegységet cserélsz akkor maradhat a kijelző, viszont tanítani kell a fejegységet, hogy ne csippanjon 2 mp-ként neked. Mivel nem írtad, hogy merre felé vagy, így szakit nem tudok a környékeden. Keress meg a kapcsolat menüponton keresztűl. |
Sziasztok,
2006os breakem van, imadom, de sajnos nagyon zavar h nem ferek el a csomgterajto alatt (195cm vagyok). Probaltam keresni mas teleszkopot de nem talaltam. Valami otlet? Illetve van olyan megoldas break eseteben h a gyari kemeny kalaptartot rolora lehessen cserelni? koszi Válasz: Olvastam a hozzászuolásokat a face csoportban. :))))
Sajnos más megoldás nincs, mint lehajolni. Még nem próbáltam ki a másik teleszkóp megoldást. ha sikerül írd meg, azért az ajtót ne cseréld le egy textiliára és a lakkozott fa sem megoldás. A Break felszereltség a kemény kalaptartó a SW-é a rolós. Ha cseréled akkor az egész oldalsó borítás is cserélni kell. Kérdés hogy a felfogatások melyiknél hol van. |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Segítséget kérek! Menet közben leáll a kormány szervó. Miután újra indítom a motort, rendesen működik egy ideig. Válasz: Csatlakozót nézd meg, kontakt hiba is lehet, vagy KO közelében van a szervód. Olaj van benne elég?
|
0
![]() ![]() Sziasztok egy 307sw 2.0hdi 136le 2007évi kis oroszlánom van a problémám a következő dinamikus a fényszóróállítóm és nem működik magaelé világit a gép sas és a világítás felkapcsolásánál sem mozgatja a fényszórót autóvillamosságost hívtam nem vállalta el mondván sok munkája van igaz ezt csak akkor jelentette be mikor megmondtam hogy peugeot válaszotokat előre is köszönöm sziasztok
Válasz: Lipták Zolit kéresd
30-97-54-hétharminchat |
Sziasztok!
A 307-es kisoroszlán indexkarja bal oldali állásból nem ugrik vissza nyugalmi álásba.Bp-en ki tudja orvosolni megbizhatóan ! köszönettel... Válasz: Szia!
Én itt jártam 2 autóval is és mindig orvosolták a hibákat. http://racingbazar.hu/alkatre....apcsolo |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Az autó Peugeot 307, 2002-es 1,4-es benzin. Több problémája is van, de amiben most a segítségeteket szeretném kérni, hol található az ABS elosztó és a szervomotor elektronika? Köszönöm a segítséget! Válasz: Keress meg email-ben a kapcsolatmenüponton keresztül
|
0
![]() ![]() Sziasztok,
Lányom kocsija (benzines 1,4 16V) reggel első indításkor rendesen beindul, de ahogy elindulvele elkezd rángatni/durrogni majd általában le is áll 100-200 m után. Beindítja újból, és akkor már nem produkál semmi hibát, megy rendesen, ....és ezt mindig csak a napi első indításnál csinálja.Gyertyákat cseréltünk, de a hiba fennmaradt, annyikülönbséggel, hogy most nem állt le a motor a rángatáskor, hanem párszáz méter után "erőre kap", és onnan megy rendesen.Tapasztalt valaki ilyen tüneteket, mi lehet a gond? |
0
![]() ![]() Köszönöm szépen az ötleteket, megnézem! : Az injektor környékét kellene megnézni, valamint az anyos úlés mögötti ülés alatt van a üza tenk nyilása, esetleg az ott lévő tömítés, vagy gumi csatlakozás is sérülhet. Ezen kívül kicseréltem az üzemanyag tanksapkát és aktív szénszűrősre cseréletem a pollenszűrőt, hátha segít, tesztelem és megírom az eredményeket! TiszteltCímzett! Szeretnémmegkérdezni, hogy Peugeot 307 1.6 benzines 2006-os évjáratú gépjárműbe erősebb fékezéskor (nem rendszeres) a szelőzőkön keresztül bejön a benzinszag, találkoztak-e már hasonló esettel és ha igen mi lehetett a probléma??? Váromválaszát! Tisztelettel:SziliAndrásVálasz mostanában többen érdeklődte ezzel kapcsolatban, de visszajelzést nem kaptunk, hogy mi a tényleges probléma. Válasz: Ok, várom a visszajelzést.
|
0
![]() ![]() TiszteltCímzett! Szeretnémmegkérdezni, hogy Peugeot 307 1.6 benzines 2006-os évjáratú gépjárműbe erősebb
fékezéskor (nem rendszeres) a szelőzőkön keresztül bejön a benzinszag, találkoztak-e már hasonló esettel és ha igen mi lehetett a probléma??? Váromválaszát! Tisztelettel:SziliAndrás Válasz: Az injektor környékét kellene megnézni, valamint az anyos úlés mögötti ülés alatt van a üza tenk nyilása, esetleg az ott lévő tömítés, vagy gumi csatlakozás is sérülhet.
mostanában többen érdeklődte ezzel kapcsolatban, de visszajelzést nem kaptunk, hogy mi a tényleges probléma. |
Sziasztok!
Egy 2004-es SW gazdája vagyunk, s a dolog egyik szépséghibája (többit már orvosoltuk, vagy folyamatban), hogy 110-130 illetve afölötti tempónál ráz a kormány. Futóművet, kerekeket ellenőriztettem. A jelenség van, hogy menet közben megszűnik, de inkább ráz. Olvastam más helyeken, lehet a gumi okozza. Bár vadi új Toyo téli gumikkal is rázott, bár ott lehet rosszul centírozták a szintén vadi új acél felniket. Most gyári alu van rajta igen idős Michelin gumikkal. Érdeklődöm, Nektek milyen gyártmányú gumi vált be. Lehet túra gumit érdemes venni, mert általában autópályázunk... Az illető, akinek gumicsere után megszűnt a rázás, Dunlopot cserélt Bridgestone-ra. Nekem szimpatikus a Pirelli P7 is, vagy még inkább a Momo M3, ami jóval alacsonyabb áru termék. Előre is köszönöm a válaszokat! |
0
![]() ![]() Sziasztok! Kérdeznék hátha valaki tud segíteni!307 sw-m van 2004es évjárat 2.0i benzines 136LE!Az autónak rejtett hibája van! Beindítás után hideg időben nem lehet az autóval elindulni de meleg időben sem pár percig mert lefullad!Menet közben 1500 körüli fordulatnál letorpan hezitál aztán pörög!Beindításnál pár percig járatni kell aztán veszi a lapot de az előbb írt fordulatnál torpan(1 -2 fokozat)a többinél nem ejt annyit hogy 2000 alá menjen!Fogyasztás kb 1,5-2 literrel több mint a megszokott!Hibakód nincs!!Az autó 2x csinálta már ugyanezt a jelenséget egyszer ECU-t kellett cserélni a másodiknál pedig lamda szondát!Most az autó szerint minden rendben van csak sajnos mégsincs! Tudna valaki segíteni?
Válasz: Hívd Jenát www.jena307.hu
és egyeztess vele időpontot. |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2002-es Peugeot sw 2.0 HDI-van. Kb 5000km óta küzdök vele. A problémám a következő: ahogy melegszik a motor gyorsításnál elkezd egyre jobban, hangosabban "csörögni".Ezt csak terhelés alatt csinálja,(gyorsításnál). Ha álló helyzetben emelem a fordulatot gyönyörűen jár, nincs "hangja". Alapjáraton is tökéletes. Diagnosztikánál nem ír ki hibát. A szerelők tanácstalanok. Van aki a szelepekre gyanakszik és hengerfej felújítást javasolt, más az injektorokra gondol.(padon megnézték az injektorokat és jónak találták). Természetesen áldoznék a javításra, de nem szeretnék mellényúlni.Elnézést a szakszerűtlen fogalmazásért, nagyon köszönöm a segítséget. Árpád (Szentes)
Válasz: http://www.peugeot307club.hu/index/hibak_es_javitasuk/0-191
27 pont, illetve a 28 pontnál lévő két LINK-et javaslom olvasásra. Ha sikerült, akkor egy visszajelzést kérnék. Köszi. |
Sziasztok!
Nemrég vásároltunk egy 2006 évjáratú 1,6 benzines symbol 307-est,ma sikerült megtörni az elejét.Tudnátok ajánlani karosszéria lakatost Budapesten,aki emberi árakon dolgozik és megbizható? Szerencsére inkább patentok törtek,a hűtő nem sérült. A homlokfal kicsit meg nyomódott.A lámpák is épek.Műanyaghegesztés is lenne rajt.Szóval ebben kéne segíteni! Köszi előre is Jani |
Szia segítséget szeretné kérni 307 1.4 benzi 2007 es reggel még semmi baja nem volt majd utánna beinditottam rángatott a motor nem megy bedobta a hiba lámpát sárga háromszög es motor kontrol hibát ír köszi a segítséget
Válasz: Sok-sok lehetőség lenne, azok kiválogatása diagnosztikai műszer kell. Nem tudom merre vagy, így nem tudok szakit javasolni. Első tippként trafó
|
Hello! Van egy 2002 es 1.6 os benzines, először eltörte a difi fogaskerekeket, majd feltettünk egy másik váltót és 2000 km után újból difi probléma, szét törtek a fogaskerekek. Csináltattam hozzá fogaskerekeket és 2300 km-nél ledarálta. Mit tudok csinálni vele? Mitöl lehet?
Válasz: Ilyet még nem hallottamProblémádat felraktam az index fórumtra, hátha valaki tud segíteni.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9040099 bejegyzés: 121136 A facebook-on van egy 307 hungary csoport oda is beraktam. eddig: Első körben az összes váltó és motortartó bakot nézd meg,de ha még nem volt cserélve lehet jobb, ha egyből cseréled is (nem csak fent, hanem alul is, ami a vízszintes mozgást csillapítja. Ezzel párhuzamosan nézzétek meg mindkét féltengely belső csuklóját. Természetesen kiszerelve, porvédő gumit lehúzva, kimosva. Ha a csészében kopás van és kotyog benne a csillag, akkor is az okozhatja. A belső csuklót tudják felújítani, de kb annyiba kerül, mint egy új féltengely, úgyhogy érdemes szétnézni a wben. Használtat nem ajánlok. Üdv. István |
0
![]() ![]() Sziasztok
Autóm 2003-as 2.0 16v automata SW benzin. Olaj ellenőrzéskor a nivopalcan olaj helyett valami rozsdás trutyit találtam. Megtisztitottam, újra ellenőriztem, és a palca vége épp hogy olajos volt. Ami érdekes hogy ezen felül "csak" antipollution falut hibát ír de működik rendesen, nem folyik az olaj, nincs olaj a hutovizben, nem forralja a vizet, nem füstöl. De az olaj mégis eltűnt valahova és lett helyette a nivopalcan ez a rozsdás trutyi. Mitől lehet? Ötlet ? Előre is köszönöm |
0
![]() ![]() Sziasztok! Autóm 2003 2.0 SW automata benzin. A napokban párszor bevillant, csipogott az olajnyomás ezért gondoltam ellenőrzöm az olajszintet és rá töltök ha kell. Az egy dolog hogy a nívó pálcát cserélnem kell, mert letört a feje, a nagyobb meglepi az volt amit a pálcán láttam. Épp. Szám a viszont az egész nivopalcan végig valami rozsda színű trutyi volt. Rá töltöttem olajat, és gond nélkül hazajöttem kb 20 km-ről.
Ez a jelenség mitől lehet? Víz én nincs nyoma olajnak, olajfoltot nem láttam sose a kocsi alatt, nem forr a vízen se. Pedig ha hengerfejes lenne valami jele kellene hogy legyen ezen kívül hogy rozsdás a nivopalca gondolom. Van otletetek ? Előre is köszönöm |