Nyitólap Regisztráció
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv [ Feljegyzés hozzáadása ]

Oldalak: « 1 2 3 4 5 6 ... 34 35 »
64-84 a(z) 718 üzenetből megjelenítve.
655. Zsolt Kovács [ifkovacs]  (2018-05-04 2:23 PM)
0   Spam
Sziasztok , 2006 óta van nálam Peugeot 307 break 1.6 benzines kocsi, 125000km van benne, az lenne a gondom hogy nem régiben kiírta --antipollution fault--- , semmi gond nem jelentkezett mellette , nem rég viszont ha bemelegszik a motor, akkor kicsit gyengének érzem, és az átfolyás merő is 10l körüli adatokat  mutat.A szerelő azt  mondta katalizátor  a gond. A volt-e már valakinek ehhez hasonló próblémálya  és mi volt a megoldás?
Válasz: Ez a hibaüzenet nagyon általános, nagyon sok mindent jelent.
Egy diagnosztikai műszerrel meg lehet nézni, hogy mi a konkrét hiba. Annak hiányában csak tippelgetni lehet. ha megírod a kapcsoalt menűben merre vagy akkor keresek neked diagost.

654. Agócs Attila   (2018-04-30 10:17 PM) E-mail
0   Spam
Sziasztok! Tanácsra vagy segítségre lenne szükségem. 2005-ös évjárat, 307 cc, 2000-es, 16 szelepes, 113 000 km. ezek az alapadatok. Problémám a következő: hibaüzenet: engine management system faulty, az autó indítás után kb 10-20 perc múlva kiírja ezt a hibaüzenetet és elkezd rángatni, mint amikor kifogy az üzemanyag és leáll, illetve le is tilt. 10 perc után újra használható, aztán megint kezdi. visszaesik a fordulatszám és hiába adok gázt semmit nem ér, az autó lefullad. Köszönöm előre is.
Válasz: Benzines, vagy HDi

653. László Bíró [lacika6910215]  (2018-04-08 11:55 PM)
0   Spam
Sziasztok! Van egy 307 esem 2.0 Hdi rhs motorkódú a motor kikönyökölt. Bontos haveromnak rhy motorkódú azzal menni fog az össze rakás?
Válasz: Javaslom, hogy a www.jena307.hu odlalon rakd fel kérdésedet, vagy hívd Jenát elérhetősége a web oldalon megtalálod

652. Tamás   (2018-03-31 6:01 PM) E-mail
0   Spam
Sziasztok,

Egy 120 km-es pályázás után, parkolóba befordulva egy csippanást követően középen az óra/rádió kijelzőjén a "Oil pressure is too low" feliratjelent meg, de a műszerfalon sem a STOP, sem az olaj ikon nem villant fel.
Olajszint pont középen volt.
1 órával később, indításnál semmi hibajelzés, így mivel 3 km-re voltam az otthonomtól, hazavezettem.

Mi lehet a probléma? Okozhattam kárt azzal hogy hazavezettem vele?

2007 1.4 benzin

Nagyon szépen köszönöm előre is.
Válasz: Egyik ez lehet, http://www.peugeot307club.hu/index....94
Másik, hogy nézd meg, hogy nem tört-e bele a olajszűrő közepe.
https://filterabc.hu/spd/XE131/CHAMPION-XE131-olajszuro ha ilyen van benne akkor előfordúl

651. Horváth Győző Horváth [Győző]  (2018-03-29 6:33 PM)
0   Spam
Üdv!Nekem egy 2003as évjáratú 2.0 literes SW-m van .Katalizátort kellene cserélni rajta.Van valakinek ilyesmiben tapasztalata,milyent érdemes venni?Előre is köszi a válaszokat.

650. Tamás   (2018-03-28 6:03 PM) E-mail
0   Spam
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni most vásárolt gyönyörűségemmel kapcsolatban.
Menet közben gázról lábam levéve, állandóan egy rövid "hörgő" mellékhang hallatszik, kb. 1 másodpercig, amit eddig más autónál nem hallottam. Jellemzően az első 5-6 km után megszűnik, és csak hosszabb állás (mondjuk másnapig) után jelentkezik újra.

Továbbá, az ablaktörlőnél lévő levegőbeszívó műanyag fekete rácsok (mindkét oldalon) pereme elemelkedik a szélvédő üvegétől. Ez mennyire normális? Lehet abból baj ha befolyik a víz?

TÍPUS: 1,4 Benzin 2006

Köszönöm előre is!

Üdv.:Tamás
Válasz: Hörgésre nincs javaslatom.
A levélrács levehető és kitakarítható körbe. két oldalt van patentja csak.
Víz befolyás rossz ablaküveg ragasztásnál, + kábel behúzásakor szokott előfordúlni.

649. Szűcs László [szlaci]  (2018-03-27 8:51 PM)
0   Spam
307 Break (3E) - B 1.4 16V 2005 évjárat - 1360 ccm - 65 KW / 88 LE - KFU (ET3J4) tulajdonosa vagyok. Szeretnék egy egyszerű kérdésre választ kapni. Ez a típus ESP- vel szerelt, vagy a nélküli.
Segítsetek Köszönöm előre is. Első féktárcsa csere miatt kérdezem.

648. Attila   (2018-03-24 9:51 AM) E-mail
0   Spam
Sziasztok 2/2

egy esélyes alkatrészt találtam amivel megoldódna a problémám, de szeretném a segítségeteket kérni.
1.
https://www.ebay.co.uk/i/112881148600?rt=nc
ötlet?

AUTO:
Peugeot 307 2.0 HDI 135
kulcs azonosító: 3003 / 119
Előre is köszönöm a segítséget.

Attila

647. Attila   (2018-03-24 9:50 AM) E-mail
0   Spam
Sziasztok! 2/1

Egy kis segítségre lenne szükségem, 2 hete szenvedek egy problémával ami miatt nem tudom levizsgáztatni az autóm,
Hibakódok:
P2563 Turbófeltöltő töltőnyomás vezérlés helyzet érzékelő áramkör tartomány/teljesítőképesség hiba

P2565 Turbófeltöltő töltőnyomás vezérlés helyzet érzékelő áramkör magas jelszint

HA minden igaz akkor egy A hibakód megnevezését értem viszont fogalmam sincs hogy melyik illetve mely alkatrészek cseréjével oldható meg a probléma.
A legidegesítőbb hogy nem is tudom hogy a motoron hol keressem,a szerelő szerint 85% -os eséllyel ezt az alkatrész kellene kicserélnem ( OEN: 0375T0) nem voltam rest rákeresni az interneten, viszont nagy meglepetésemre semmit sem találtam.

elképzelhető hogy elírta és erről lenne szó ? ( OEN: 0375P0)
Válasz: HDi-ben annyira nem vagyok ott, így azt tudom javasolni, hogy a www.jena307.hu oldalra látogass el és az elérhetőség menűben keresd a tulajt, hátha segíteni tud. NEm tudom hova valósi vagy.

646. Bandi A Dóra [dorabandi]  (2018-03-05 8:36 PM)
0   Spam
Helló! Érdeklődnék hogy a kormánykapcsoló (bajuszkapcsoló) nem mindig működik érintkezik! Lehet e ezt javítani vagy kompletten cserélni?
Válasz: Évjárattól és tpíustól függő, hogy mit lehet csinálni vele.
Jobb vagy baloldali bajuszkapcsoló, mi a konkrét hiba vele, milyen kormánykapcsoló van benne?
Vol-e már szétszedve, vagy bontatlan.
http://www.peugeot307club.hu/index/0-217
http://peugeot307.ucoz.hu/index/fedcom_kapcsolo_javitas/0-27
http://www.peugeot307club.hu/index/bal_oldali_bajuszkapcsolo/0-217
http://www.peugeot307club.hu/load....-1-0-19

645. tom fony [fonagytamas2]  (2018-02-10 7:24 PM)
0   Spam
Sziasztok ismét itt egy 2007-es 307sw van 2.0hdi az a problémám hogy menet közben elmegy a világításom szerelőnél volt de a diag nem mutatott hibát és akkor nem csinálta az autó és így csak találgatott.
Mikor elment a világítás akkor csak többszöri próbálkozásra jött vissza az ütő is meg állt bennem még szerencse hogy nem jött senki az úton.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Válasz: Lehet csatlakozó megégett az izzónál.
Biztosítékotz nézd át:
http://307kezikonyv.uw.hu/kezikonyv115.php#115
Kedvencek közé mentsd le az oldalt:
http://307kezikonyv.uw.hu/oldal_terkep.php
Izzó szállal van-e gond?

644. lufi12 [lufi12]  (2018-02-10 4:40 PM)
0   Spam
Sajnos egyáltalán nem tudom megindítani az első lapátokat.
Válasz: Biztosítékokat megnézted?
Autómata ablaktörlő rendszer aktív?
http://307kezikonyv.uw.hu/kezikonyv077.php#077
Motortér bizti 17-es:
http://307kezikonyv.uw.hu/kezikonyv115.php#115
Ha még nincs más lehetőség, akkor diagniosztika, mert az megmutatja, hogy kiküldi-e a jelet a BSI. Majd a ablaktörlő motor csatlakozók ellenérzése.
Direktben tápadása, hogy megmuzdúl-e, de akkor húzd le a csatit róla.
Végül ablaktörlő motor cseréje.

643. lufi12 [lufi12]  (2018-02-08 10:34 AM)
0   Spam
Sziasztok!

Adott egy 2.0 Hdi 2001 RHS autó, amellyel az a probléma, az
első ablaktörlő bekapcsolásakor csak mosó megy a hátsóablaktörlő és mosó megy rendesen. Akku saru le – vár Akkusaru vissza nem segítet. a kijelző a felirat ezel mit lehet csinálni,"Automatic wiping active"Mit lehetne csinálni vele?

Köszönöm
Válasz: Esőérzékelős rendszer aktív, tehát, ha aled úgy érzékeli a szévédőnél, hogy nedvesség van rajta elindítja a lapátokat.
Egyáltalán nem tudod megindítani az első lapátokat, vagy manuálisan műkszik.

642. András Szili [szilia1977]  (2018-02-06 3:33 PM)
0   Spam
TiszteltCímzett! Szeretném megkérdezni, hogy Peugeot 307 1.6 benzines 2006-os évjáratú gépjárműbe erősebb fékezéskor (nem rendszeres) a szelőzőkön keresztül bejön a benzinszag,
találkoztak-e már hasonló esettel és ha igen mi lehetett a probléma??? Váromválaszát! Tisztelettel:SziliAndrásVálasz
: Az injektor környékét kellene megnézni, valamint az anyos úlés mögötti ülés alatt van a üza tenk nyilása, esetleg az ott lévő tömítés, vagy gumi csatlakozás is sérülhet.
mostanában többen érdeklődte ezzel kapcsolatban, de visszajelzést nem kaptunk, hogy mi a tényleges probléma.Válasz: Ok, várom a visszajelzést.
Sziasztok!

Tesztelve a járgányt és csak egy benzinkúton történő tankolást követően a fékezéskori benzinszag ELMÚLT. Hogy ez köszönhető-e a tanksapka cserének vagy a polenszűrő cserének nem tudom!

Üdv.
Válasz: Benzinszab a pollenszürő elötti benzinvezeték sérülése, vagy a csatlakozóknál a benzin szivárgása okozza, a bejövő benzin vezetéket kellene a csatlakozókkal együtt átnézni, körbeszaglászni.

641. sztomi szabo [voltpornincsporkft]  (2018-01-30 7:11 PM)
0   Spam
sziasztok.Érdeklődnék ,hogy van e köztünk olyan ,aki 2 dines fejegységre cserélte a gyárit?Peugeot 307 2002 évjáratú autómba szeretnék dupla dinest ,ki is néztem egyet,s ezzel kapcsolatban lenne is egy kérdésem felétek: a magnó amit kinéztem 10x17.8 cm a gyári amit mértem 11,5x18,2 cm ,szóval a kérdésem hogy be e fér gond nélkül, nem lesz nagy hézag? vagy inkább keresek gyári méretűt ? köszi előre is a segítőkész válaszokat!
üdv
Tamás

640. Gergely Szita [gerszita]  (2018-01-09 7:37 AM)
0   Spam
Sziasztok!

Adott egy 16. Hdi 2004 9HY autó, amellyel az a probléma, hogy a hűtőventilátor bekapcsol hidegben is, kb 70 fok körül. Alacsony fordulaton forog, majd miután leállítom az autót, felpörög. A probléma az, hogy menet közben is megy. A termosztátházban lévő hőgombát cseréltem, de nem oldotta meg a problémát.
Mit lehetne csinálni vele?
Gondoltam még a hőtőventilátor ellenállására is, az megdoldaná a problémát?
Köszönöm a segítséget!

639. Fuchs László   (2017-12-29 6:50 PM) E-mail
0   Spam
Kedves Tagok!
Volna egy 2004-es 307es 2.0Hdi. A gondom az volna, hogy egyenletes gáz adásnál az autó rángat. Amikor nyomom a gázpedált akkor semmi gondja. Hibakód nincs. Élő adatok jók, befecskendezés érékek jók. A nyomásszabályzó szelepnél a szűrő tiszta. Jelenleg volt minden szűrő cserélve. Egr jó, légtömegmérő jó. Kérdésem, hogy mi lehet az oka?-Talán a nyomásszabályzó???
Válaszokat illetve segítséget várok! Köszönöm
Válasz: www.jena307.hu
látogass el

638. Ferenc Gáspár [matebaba2]  (2017-12-24 8:54 PM) E-mail
0   Spam
Sziasztok!
Pár hónapja hibaüzenetet írt ki  a jószág. (Peugeot 307 SW 1.4 16)
Ki lett cserélve a vezérműtengely állító,hibaüzenet eltűnt.Azóta megnőtt a fogyasztás, ill. váltásnál felpörög a motor (2-300-al).
Esetleg valakinek van ötlete vagy találkozott hasonló jelenséggel,megoldással? Szaki szerint nincs összefüggés. 
Köszönöm!

637. [zotyko67]  (2017-12-17 7:03 PM)
0   Spam
Már megvettem több mint 1 hete használom de eddig még problémamentes biggrin második tulajtól elmondott mindent aszem róla,vigyázott rá minden szervize meg volt mindig időben.Magyarországi szalonból van nem külföldről behozott.Magyar nyelvű kézikönyv stb.Remélem jól választottam smile Köszi a választ :D.Ja ha valaki tudná esetleg gyári navi van benne német és angol nyelvű,lehet ezt magyarosítani vagy valami ilyesmi? biggrin
Válasz: Van hozzá magyarosítási lehetőség, tudni kellene, hogy RT3,RT4,RT5 , stb van-e benne.
A navi Guru magyarosyít 50eFt-ért, viszont ismerem a szakit aki csinálja, ő ennél olcsobb.
Kapcsolat menüben valamelyik elérhetőségen keress meg és segítek.

636. [zotyko67]  (2017-12-08 8:08 AM)
0   Spam
Sziasztok!Ma hoznak nekem eladásra egy 2005 évjáratú Peugeot 307 1.6 hdi riviera III .Régóta szerettem volna venni ilyen típusú autót  de szerintem túl sok rosszat olvastam róluk.Kicsit elbizonytalanodtam.Mi a véleményetek erről a típusról? 240 000 km van benne sok extrával.Előre is köszönöm a válaszokat biztatásokat hogy jól döntsek biggrin
Válasz: 1,6 hdi fő baja az olaj minőségének biztosítása a megfelelő mennyiségben. Folyamatos karbantartás. 10-12 ekm-kénti olajcsere.
Ide hosszú lenne leírni.

635. Attis   (2017-11-28 6:42 PM) E-mail
0   Spam
Tatabánya a település.
Nagyon nem vagyok jártas ebben, a diag az számítógépes hibakód kiolvasást jelent?
Köszönettel:

Attila
Válasz: Az autó mamár egy nagy számítógép. Több elektronika figyeli az aktuális működését, korrigálja bizonyos határértéken belül. Ha a határértékeket már nem tudja korrigálni, úgy a tulaj felé hibakodot küld, mely egy betűből és 4-6 számból áll. Akik ezzel foglalkoznak azok tudják, hogy melyik kód mit tartalmazz, vagy merrefelé kell elindúlni.
Diag=Diagnosztika= Betegség (hiba) feltárása.
Kisebb felületi hibákkat ODBII csatlakozóra köthető pár száz fT-os eszközzel kiolvasható, viszont a komolyabb hibákat már drágább számítógéppel vezérelt eszközzel olvassák ki, mely teljes képet mutat az autóról.
Tatabányán: Homoki Mihályt keresd 209331514


Név *:
Email *:
WWW:
Kód *: