Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
Lenne még egy kérdésem, hátha erre már egyszer választ is kapok! Kaniszter szelep van e a kocsiban és ha igen akkor hol találom?
Válasz: Ne légy türelmetlen.
Kaniszter szelep a jobb keréknél a kerékdob felett van, ha járó motornál jobb oldalról kattogást hallasz akkor megtaláltad. |
Sziasztok! Melyik relé az üzemanyag szivattyúé? 1.4es benzines 2002-es!
Válasz: Mivel nem adtad meg, hogy milyen a kaszni, így ajánlom fogyelmedbe a tudázbázisunkat, ahol alúl a Peugeot 307 break kezelési leírásának letöltés és kicsomagolása után a biztosíték csere.pdf fájlban megtalálod a szükséges infót.
|
212.
Hercz Dani
(2014-08-05 2:04 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok!
Segítsetek kérlek. Úgy emlékszem, a klíma (nem digit, és nem A/C) szabályzó panel elemei világítottak régen lámpa felkapcsoláskor. Most nem világít, hiába kapcsolok neki lámpát. Megnéztem a szervízkönyvben, és elméletileg egy biztosítékról megy a rádióval. Amaz pedig rendeltetésszerűen működik. Nem tudom mi lehet a hiba. Ha valakinek van ötlete, kérem posztolja. Előre is köszönöm. Válasz: Akkor most neked manuál klíma van benne. Azzal az a gond, hogy tele van vezetékkel dróttal a hátulja.
Szerintem kiégtek benne a rizsszem izzók, ha jól emlékszem akkor w5w izzó kell bele. A linken egy digit klíma kiszedése és javítása látható, szerintem a kiszedésben tud iránypontokat adni. http://www.peugeot307club.hu/_ld/0/41_digit_klma_led_.pDF 1. A váltó szoknyát a kerettel együtt húd félre. 2. hamutartót kiveszed 3. két csavart kiszeded, majd a keretet leveszed, onnan már látod a klíma panelt. Kicsavarozod és ovatosan kijebbhúzod, hogy a hátúl lévő izzókhoz hozzáférjél. |
Sziasztok! Az előző hozzászólásomhoz valaki tudna segítséget nyújtani, mert a hiba azóta sem oldódott meg! Köszönöm szépen!
|
210.
Gábor
(2014-08-03 8:51 AM)
0
![]() ![]() Hali. 2003 307 sw 2.0 16v benzines autóm melegen nehezen indul hidegen pöcc röff mi lehet a baja? Segítsetek köszi. Ja és mély dübörgő hangja van,kipufogó átnézve nem szelel nem lyukas.
|
0
![]() ![]() 307 1.4 16v kfu hol találom benne az egr-t?mert egyszer húz egyszer meg alig megy.tárolt hibakód nincs.egr vagy trafóra gyanakszom.előre is köszi a válaszokat
Válasz: Kapcsolat menüpontban dobsz egy alvázszámot akkor meglesem neked.
nincs benne |
0
![]() ![]() Szia!nekem most hárult el ez a hiba olajgomba csere 2000ftért már kapsz hozzá kicseréled és volt hiba nincs hiba
|
+1
![]() ![]() Megnézték ki is cserélték, de nem az volt a baj.
|
0
![]() ![]() Sziasztok!
2006-os, 1.4-es, 65kw benzines. Most hoztuk el szerelőtől, ha eléri az üzemi hőmérsékletet alapjáraton, illetve nagyon lassú tempónál kiírja, h stop oil pressure too low. Olajszivattyú, olajszűrő lett benne cserélve, a szerelő azt mondta a hengerfejt kellene szétszedni a csapágyat megnézetni hátha csiszoltatni kell de alsó hangon is 100.000 ft és lehet, h nem ez a baja. Vélemény? mert nekem ez elég soknak tűnik. Köszi Dia Válasz: Nezd meg, hogy az olajszuronel a tavtarto nem e tort bele. Ebben az esetben is jelentkezik a hiba, foleg ha az olajcsere utan jon elo
|
205.
Németi Krisztián
(2014-07-29 5:44 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a vízhőfok jeladó(k) hol vannak az oroszlánba? Köszi! Válasz: a motoron :):):):):):)
|
0
![]() ![]() Tudna segíteni valaki? Elég "szokatlan" számomra ez az oldal. Nem látok semmit. Nem érhetek el semmit. Nem láthatom a tagokat. Hol van a fórum? Hol vannak a tagok? Vannak egyáltalán? Miért van ennyire "biztonságos" regisztrálási lehetőség? Miért kellett megadnom 1500 biztonsági kódot, meg lakcímet, meg születési dátumot...stb?...
Miért kell eme szöveg megjelenítéséért is kódot írogatni? Miért kell moderálni egy szimplán feladott kérdésemet a hírdető táblára? Elnézést kérek, nem az oldallal van bajom, csak nem értem ezt az egészet? Ennyi káromkodó, csaló, suttyó van a világon, hogy ekkora biztonságra van szükség egy autómárka klub, lapján? Válasz: sorrendben:
Bizonyos felületek eléréséhez jogosultságra van szükség, mely az aktív tagok részére készül (fórumtali) Fórumot a főoldalon a "forum" linkre kattintva az index.hu által üzemeltetett oldalon találod, külön regisztrálással. Azért biztonságos a regisztrálás, ez egy ingyen web oldal, mely hátránya, hogy sokan fel szeretnék törni. nincs olyan védelme mint a fizetettnek. moderáláshoz azért van szükség, hogy a ne orosz, vagy lengyel bugyireklám legyen itt az oldalon minden második beírás/hozzászólás/hírdetés hanem a p307-el kapcsolatos dolgok. Amennyiben szeretnél több jogosultságot a honlaphoz akkor azt jelezd. Remélem tudtam minden kérdésedre válaszolni. Amennyiben van még akkor kérlek a kapcsolat menüpontban írd meg. |
203.
Benyik Károly
(2014-07-28 9:58 AM)
+1
![]() ![]() Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, vagy legalább valami ötletet. Peugeot 307 Break 2.0 diesel már inkább megtört tulajdonosa vagyok. Ok, hogy nem új autót vettem, de ez már katasztrófa! Költöttünk már rá vagy 1 milliót, mindig arra gondolva, hogy most már minden jó lesz... De nem... A legutóbbi probléma az igazán kétségbeejtő... Külföldön dolgozom, kifelé kivillant a motorhiba jelzés, kiírta antipollution fault és letiltott. Kiderült a szerelőnél, hogy a turbócső lyukas. Ok, akkor csere. Rákövetkező napokban megint nem ment az autó, hibajelzés nem volt, csak egyszerűen szenvedett, amikor korábban gyorsult. Újra szerelő, kiderült, hogy két műanyag cső találkozásánál meglazult a csavar, így hol volt vákum, hol nem. Erre most, gondolva, hogy már tényleg nem lehet semmi baj. Megint kivillant a motorhiba, letiltott, és az ESP/ASR is világítani kezdett. Már nem tudom, mihez kezdjek. Valakinek van estleg tapasztalata vagy ötlete? Válasz: HDI szakinkat megtalálod a
www.jena307.hu-n telefonon vedd fel a kapcsolatot vele. |
Sziasztok!Találkoztatok már olyan problémával,hogy az indítókulcsban 2 naponta lemerül az elem?Valami zárlat lehet benne ami leszívja?Előre is köszönöm a segítséget!
|
Sziasztok! Én egy 2001 végi 2.0 premium(?) 100kw-os masina büszke tulaja, valamint az oldal büszke új tagja vagyok, ugyanakkor tudatlan is.
![]() 1.- Antipollution Fault - ami leírásokat találtam, javarészt dízelekről szól, turbófeltöltőkről, stb. Erről szeretnék érdeklődni a benzinesek terén. 2.- Ablakemelő vezérlő - Sofőr oldali ablakvezérlő össze-vissza csinálja a dolgát. Például, ha le akarom engedni az utasoldali ablakot, a billenőkapcsolót felfelé kell húznom, aztán vagy lemegy az ablak, vagy nem. Addig próbálkozom amíg végül sikerül. Ha sikerült leengednem azt az ablakot, felemelni is ugyanezzel a kombinációval tudom, persze ezt is lutri alapon. Ötletek, tapasztalatok? A válaszokat előre is köszönöm! Válasz: Ablakemelő elvileg megoldható.
APF hiba csak diaggal deríthető ki |
0
![]() ![]() Köszönöm a segítséget! A problémát a feszültségszabályozó okozta.
További tünetek voltak, hogy az autó belső és külső világítása, illetve a fedcom alapjáraton a motor ütemére hunyorgott. Biztos, ami biztos, teljes generátor csere lett a vége. |
Sziasztok! Nekem egy 2001 végi 307-esem van, 2.0 16V Premium(?). Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogyan is lehetne eltűntetni az 'Antipollution fault' hibaüzenetet? Az általam talált infók többsége dízelekről szól, turbófeltöltőkről, stb. Illetve amiről sehol nem találok semmit, az a sofőr oldali ablakemelő vezérlőelektronika, ugyanis a gombok nem éppen rendeltetésszerűen működnek. Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz: csak diggal lehet megtudni
|
0
![]() ![]() Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Most vettem egy 9 éves 307 SW-t. 1.6-os benzines. Klíma nélkül minden tökéletesen működik, de klímahasználattal az autó alacsony fordulatszámon rángat. Nem dadog, nem akar lefulladni, de karakteres a jelenség. Magasabb fokozatokon, magasabb fordulatszámmal semmi probléma. Vajon mi okozhatja ezt? Benzinszűrő, vagy a klíma-kompresszor? Minden ötletet köszönök! Válasz: Meg kellene nézni a gyertyákat, nekem vízköves volt rossz benzin miatt és tönkrevágta az anyaghibás kipuffogószelepet.
A gyertya állapotából aztán megint el lehet indulni többfelé. Esetleg a hűtővíz nem fogy? |
Szeretném megköszönni Belléncs Imrének, hogy megmutatta az autóját és sok értékes infóval is szolgált.Remélem nekem is össze fog jönni egy ilyen gép.Mindenkinek jó szórakozást kívánok a találkozón. Sziasztok!
|
0
![]() ![]() Sziasztok!
Veszprém környéki Peugeot 307 sw tulajt keresek, akinél meg lehetne nézni az autót, és megosztaná személyes tapasztalatait. Előre is köszönöm! Válasz: Kérésedet felraktam a fórumra, az e-mail címeddel együtt.
Legközelebb + infoként javasolt megjegyezni melyik 307-es SW-t szeretnéd meglesni. Siófokon lenne egy 1,6 HDI második generációs SW |
0
![]() ![]() Sziasztok! Van egy 307em, eddig semmi bajom nem volt vele. Egyik reggel elég nehezen akart indulni, csak tekert de nem indult. kb10.
próbálkozásra indult el. Azóta is kb így indul, ha pár órát áll. Számitogépes diagnosztika nem mutat hibát, az üzemanyag szivattyú dolgozik. Mi lehet a baj? 1.4es benzin gázos az autó! Ha vki tudna segiteni megköszönném! Válasz: SAjnos mindenre nem tudok választ adni. Gázos autóban meg végkép nem vagyok otthon. Javaslatom, hogy egy diag készülékkel érdemes lenne ránézni, hogy AZ AC piumpa jó-e, jók-e a gyertyák, a trafosor működik-e rendesen. Gáz vagy benzin üzemben van-e gond. Nem-e vizes a benzin, vagy a tankban lévő szürő van elkoszolodva.
|
194.
Adamik László
(2014-07-12 5:01 PM)
0
![]() ![]() azt a jófogas.hu lévőt már néztem az nincs már meg!Kalaptartó a harmónikás való hozzá,de azt sem találok.... Azért köszi
Válasz: Küldtem már linket az email címedre Kalaptartó ügyben
|