Nyitólap Regisztráció
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv [ Feljegyzés hozzáadása ]

Oldalak: « 1 2 ... 27 28 29 30 31 ... 34 35 »
589-609 a(z) 718 üzenetből megjelenítve.
130. [Jegenye]  (2014-03-29 2:09 PM)
0   Spam
Ha a gyári rádiót kicserélem akkor nem is tudok a középső kijelző menüjében lépkedni?
Válasz: Mikori az autó? Ha 2005 utána RD4 van enne, akkor igen így ahogy leírtad.
Vagy illesztő modullal a kormányvezérlővel.

129. Sándor   (2014-03-27 5:29 PM)
0   Spam
Hello!
Egy kérdésem lenne.
307 2.0 HDi 90 LE autóm van. 8 hónapja van nálam, 180 ezer km van benne. Mostanában, hogy nincs fagy, éjjelente kint hagyom (eddig fűtött garázsban állt) és reggel, amikor hideg motorral megyek vele (persze kíméletesen, 1500 körüli f.sz.) és ha van olyan helyzet az elkövetkező 10 percben, hogy rá kell gázolni, fura fütyülő vagy inkább sikító hangot ad. Ez normális jelenség?
Válasz: Tippen a turbo lenne. Mikor csereltel olajat, illetve mikor lett a turbo szuroje tisztitva, vagy cserelve?

128. Jegenye   (2014-03-25 6:41 PM) E-mail
0   Spam
Sziasztok!
2005-ös 1.6 HDI motoros Peugeotnál mikor kiírja,hogy a partikel szűrő hamarosan eldugul,mit lehet csinálni?
Olvastam,hogy üzem meleg motornál 2000 fordulat felett kell menni vele.Én most mentem 80km így de nem indította be a tisztítást.
Mi lehet a baj,hogy nem működik?
Válasz: Diagolni kellene a gépet.
Lehet direktben szoftveresen is indítani a tisztítást.
A kapcsolat menüben írj e-mailt hátha tudok szakit a környéken ajánlani.

127. Csaba Tamás   (2014-03-21 10:08 PM) E-mail
0   Spam
Sziasztok!

Nekem egy 307-es 1.6-os Break-em van. ( 2003 )
Olyan problémám van vele,hogy melegen nem akar indulni a motor. Hallom ,hogy az önindító kattan de a motor nem indul.Túl vagyok egy aksi cserén. Nem történt változás.
A pécsi szervíz javaslatára önindító javítás történt.Hidegen indult is az autó mint mindig....viszont amikor meleg volt a rendszer ugyanaz a jelenség történt...önindító kattan és a motor nem indult!!
Tudna valaki valami jó ötletet adni??? Köszönöm
Válasz: pedig az nagyon úgy néz ki hogy önindító ismét...

126. Gábor Papp [Stongabi]  (2014-03-20 1:18 AM)
0   Spam
Sziasztok!
2 hete lettem büszke tulajdonosa egy 2002-es 1.6-os Oroszlánnak. Az lenne a gondom hogy rükvercbe kapcsoláskor beakadt a váltó és se előre se hátra, nincs holtjátéka. Fater kiakasztotta a gömbcsuklót és maga a váltókar rendesen mozog viszont visszaakasztva ugyanúgy feszít. Esetleg tudnátok ebben valamit segíteni ?
Előre is Köszönöm a válaszokat smile

125. SIR   (2014-03-19 7:58 PM)
0   Spam
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.(307 2004 1.4)a rádiót ha bekapcsolom vagy a cd-t 3-4 mp-ként valami csipog.
Lenne valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez?
Válasz: Rádiót cseréltél?

124. csik Attila [baki]  (2014-03-08 1:49 PM)
0   Spam
sziasztok segítséget kérnék 307  1.6 menet közben a kilométer óra az fel le ugrál és nem jövök rá hogy mi a baja
Válasz: Valószínűleg a sebesség jeladó vagy annak vezetéke szórakozik. a km órára nem adnék nagy esélyt. Diaggal kéne ránézni

123. Gondi Csaba gondi [csaba]  (2014-03-07 9:40 PM)
0   Spam
Üdv uraim. Vettem egy 307 1.6 16 benzinest. Törött állapotban de sikerült meg javítani. De sajnos akat egy problémám. Indításkor forog a motor de nem indul. Kattog a bizti tábla kint a motor térben és a fojtó szelep ház is. ECU-MODUS A kijelzőn ki írva. Minden biztosíték rendben.... Kérlek benneteket aki tud segítsen. Előre is köszönöm szépen. Sziasztok tel.70/4069097
Válasz: az nagyon nem jó ha a fojtószelep kattog.. a végén el fogja törni...
Ha nem megy az AC nem fog beindulni. annak meg pl immo hiba oka is lehet. hol volt törve?

122. Gondi Csaba gondi [csaba]  (2014-03-07 9:20 PM)
0   Spam
Uraim.Üdv Csaba vagyok. Volna egy kis problémám a 307-mel. Indításkor forog  a motor, de nem indul be..... Az ác nem zug, és kattog a bizti tábla a motortérben és a fojtó szelep is kattog. A műszerfalon pedig  központi zár sűrűn villog.  Mindenek az előzménye,hogy törött volt a kocsi de a gazda szerint indult . Ja és azt írja ki a műszerfalon hogy , ecu-mode. Kérem segítsetek. Elöre is köszönöm Tisztelettel Csaba
Válasz: Rá kellene nézni diaggal, addig csak találgatni lehet. Merrefelé van a kocsi? Hátha van valaki a környéken aki tud segíteni.

121. [bagi]  (2014-03-04 11:12 PM)
0   Spam
Hello.Segitségért fordulná hozátok!Adott egy 307-es 1.6 benzines 2002 es peugeot.A hiba oka az lenne,hogy tegnapi nap kitankoltam,majd ezután  a kuton félig tankoltam és a mutato nem mutatott semit!ki irja ahogy low fuel a kis sárga lámpa világit a mutato megsem mozdul.a tankban lévő szintjelzö cserélve lett ma, de a hiba megmaradt!az lenne a kérdésem hogy esetleg találkozot e valaki ijen jelegü hibával esetleg ,és mi mehet ijekor tönkre?válaszotokat elöre is köszi!
Válasz: Próbálj meg egy BSI reszetet csinálni, melyet megtalálsz itt a club oldalán. Kereső segít.
Ha ezek után sem sikerül, akkor keress és hátha tudunk még ötletet adni.

120. Dávid [David]  (2014-03-02 12:23 PM)
0   Spam
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004-es 2.0. HDI 90LE Peugeot 307-esem, aminek a problémája hogy nem akar beindulni. Cseréltünk benne nagynyomású szivattyút (bontós) (réginek a tengelye kikopott), porlasztók szerintem rendben, de csak forgat-forgat és nem indul sad Szerelő elmondása szerint az üzemanyagot felkapja a tankból a nagynyomású szivattyú, de a porlasztók felé már nem ad le megfelelő nyomást, ezért nem indulhat. Mit felejtettünk el? Mit kéne kitisztítani? Esetleg cserélni? Köszi!
Válasz: Diagolni kellene a gépet egy megfelelő programmal. Bp. tudok neked ajánlani szerelőt a 4 kerben.

119. róbert Horvath [robi]  (2014-02-24 8:48 PM)
0   Spam
Tiszteletem mindenkinek.Új vagyok az oldalon.Két hete vettem egy 307 est(1.6 premium   2002 es).Az lenne a gond vele hogy jobbra indekszelésné bekapcsolja a hosszú fényt is.Lehet indexkart kéne cserélnem?Köszönöm a segitséget
Válasz: keresd Zolysys-t, lentebb egyik valaszban van az elerhetosege

118. Béla [13qtja]  (2014-02-24 1:27 PM)
0   Spam
Sziasztok! Polleszűrőt nem találom az autómban. 2007, 1.4 benzin, break.
Motortérben 2 helyen néztem, szemben állok az autóval, baloldalt bontottam meg az ablaktörlő alatti műanyagot, és a műanyagnál lévő tömítőgumi alatti filcet. Akkor a kesztyűtartót nem tudom alul megbontani, tartja valami még, és nem találom, hogy mi. A torx-os csavarokat levettem, az ajtót is, és az ajtótartó alatti 2 db fényes torx-ost is kivettem, de nagyon tartja még valami. De ahogy az autósboltban láttam a képet a kesztyűtartóról (és felül a szűrőt) az enyémben nem látom. Látom az ablaktörlőmotort, a kis résen, és a azűrő nincs sehol.
Hol lehet?  Köszi
További szép napot
Válasz: a kapcsolatok menupontban kuldj egy alvazszamot es meglesem, merre van a szuro.
A club oldalan talasz leirast a. kesztyutarto kiszedesere

CSak a bal oldali részt szedd le a motortérben ott van a pollenszűrő. 307 ben mindegyikben ott van!

117. Béla [13qtja]  (2014-02-23 4:28 PM)
0   Spam
Sziasztok! Egy 2006-os 307 braak 1.4-ből kivenném az aksit. Ekkor elfelejt dolgokat?
Köszönöm
További szép napot
Válasz: igen, a középen lévő kijelzőn újra kell állítani az órát, néha előfordul, hogy az elektromos ablakot és tükröket újra kell tanítani, viszont nem mindegy hogy csinálod.
Itt az oldalon találsz egy BSI reset nevű bejegyzést. Az alapján tudod biztonságosan megoldani, meg néha nem is árt.

116. Bukovszki Dávid   (2014-02-22 9:17 PM)
0   Spam
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy ha kicserélem az elektromos szervószivattyúmat akkor azt utána tanítani kell ?
Válasz: Nem kell tanitani

115. Márk Horváth [Márkó]  (2014-02-19 9:43 AM)
0   Spam
Sziasztok,
van egy kis gond a 307semmel, (2002évj, 1.6 benzines) pár napja többször kiírta a kijelzőn,hogy Braking Fault és ABS Fault, de a
kiírás és a hangjelzés után eltűnt minden hibajelentés. Ma reggel ugyan
úgy kiírta a hibaüzeneteket, de folyamatosan világít a STOP felirat, a
kézifék és az ABS visszajelző, valamit furcsa hangot ad a kormány
kanyarodás közben és lenn maradt a sebességmérő mutató(!) Eddig csak egy
maszek szerelő nézte meg laptopon,hogy mi lehet a gond, de csak annyit
tudott kideríteni,hogy vagy az egyik lambda szonda vagy ABS gond...
Kérdésem,hogy van valakinek tippje,hogy mi lehet a gond?! Vigyem el
márkaszervizbe is, esetleg az ő programjukkal konkrétan ki tudják
deríteni a hiba okát?
Köszi a segítséget!
Válasz: Látom kérdésedet a fórumra is felraktad, szerintem ott fogsz kapni választ.

114. Gábor Cseke [nardimadafaka]  (2014-02-18 0:08 AM)
0   Spam
központi zár vezérlő

113. Gábor Cseke [nardimadafaka]  (2014-02-17 3:48 PM)
0   Spam
Sziasztok! Megint lenne egy kérdésem, központizár vezérlő jeladóját szeretném cserélni, 307, 2001, 1.6 benzin 80kw. Pontosan hol kell keresnem? Előző bejegyzésem problémáit már megoldottam (a válaszolónak: igen,a kartergáz csövet sikerült eltörnöm:D) Köszönöm!
Válasz: Mit szeretnél cserélni?????

112. Vik Vik [Vik]  (2014-02-15 4:11 PM)
0   Spam
Sziasztok
Van egy ki gond az oroszlanommal szerintem. Menet kozbe sokszor be kapcsol a ventillator amikor araszolgatok vagy csak allok a dugoba. Ha rendesen tudok haladni semmi gond a hofokkal. Uj huto es vizpompa van benne de a csere elott is ezt csinalta. A viz nem fogy nem olajos! Mi lehet a problema? Tud valaki segiteni? Ja es a masik gondom hogy a ventillator tegnap be doglott. Le kell bontanom az elejet a cserehez?
Az auto Peugeot 307 1.4 16v benzin 2004 kombi
Ha valaki tud segitsen! koszi
Válasz: A rendszer akkor kapcsol be, ha úgy érzékeli szükséges. A mostani hőmérsékletnél menet közben nem kell a venti, főleg reggel, viszont araszolgatásnál nincs menetszél, mely helyettesíti a venti működését.
Ha most nem működik érdemes lenne meglesni a biztosítékját. Egy leírás mit is célszerű csinálni:
http://www.peugeot307club.hu/index/ventilator_bizti_csere/0-70

111. Norbert Friedmann [Norbi9641]  (2014-02-08 11:53 AM)
0   Spam
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy ki szeretném cserélni az akumlátort az autóban 2004 1.4 benzin 88,Lo mekkora akumlátor lehet bele rakni ami nem teszi tönkre az elektronikát nekem max Amper óra? köszönöm a választ Sziasztok
Válasz: Jo kerdes, ha klimas akkor 54 Ah, ha nem akkor eleg bele a 44 Ah, ezeken belul erdemes a legnagyobb indito aramutm megkeresni. Ha kineztel egyett magadnak erdemes neten korulnezni, mert meg sporolhatsz is.
Az Ah nm olyan fontos, mint az inditó aram. Tescoban, bevasarlo kozpontokban ne vgyel, inkabb erre szakosodott uzletekben.

Egy kis erdekesseg:

110. Laci   (2014-02-07 9:29 PM) E-mail
+1   Spam
Sziasztok!
Van egy benzines 2002-es 1.4-es peugeot 307-esem. A gond, hogy minden ok nélkül menet közben egyszer csak kivillan a sárga motor lámpa, a piros stop felirat, mindez hibaüzenet nélkül. Mintha menet közben elfordítottam volna a kulcsot, a fűtő ventillátorok is leállnak. Vagy hirtelen gázt adok és a probléma megszűnik, vagy ha tudok félreállok, leállítom a motort, újra indítom a motort és a probléma megint megszűnik. Heti egyszer kb. ezt megcsinálja velem. Gyári peugeot programmal sem ír ki semmi problémát. Talákoztatok már ilyennel? Mi lehet a probléma?
Válasz: A biztosítékok rendben vannak? Volt már rá példa, hogy a gyújtás biztosíték elszállt és leállítja a motort, hiába próbálod. Igaz 307-nél erről tapasztalatom nincs.


Név *:
Email *:
WWW:
Kód *: