Nyitólap Regisztráció RSS Csütörtök, 2024-04-25, 1:29 PM
22232425262728
2930
VII. Fórum találkozó
a fenti képre kattintva az összes kép megtekinthető

Időpont:  2014 július 24-25-26

Helyszín: Dédestapolcsány
SzállásÉlménytábor
Térkép
Sajnos nagyon sok képem fuccsba ment.

Péntek:

A betervezett 7:30-as indulás annyira jól sikerült, hogy 7:22-kor már kint voltunk a hentesnél a 10 kg húsért, úgy, hogy a kocsiba mindent sikerült bepakolni, legalábbis azt reméltük. Izgulván a hús megfelelő hűtése miatt, a hentest követően beugrottunk jégért a Tesco-ba. Tíz óra után nem sokkal érkeztünk meg az élménytáborba. Beszélve a gondnokkal, majd később a tulajjal a felmerülő anomáliákat rendeztük (hűtők, hosszabbítók).

Gyorsan kipakoltunk a kocsiból. Viki nekiesett a táskából is kipakolni, ami annyira jól sikerült, hogy vannak dolgok, amiket azóta is keresünk. Ekkor vettük észre, hogy azért maradt otthon egy-két dolog. Mosogatószer, szivacs, citromlé, tea, a 4,5 kg krumplihoz a zöldségpucoló.

Lassacskán megérkeztek a tagtársak, Zsolesz307, Martinkáék, Tewe-ék, Gombfociék, Biluxék, Hasziék, majd a péntekre tervezett hajcsárunk egy 406-os oroszlánnal, Jena. Aki egyben meglátogatta a három kemping mindegyik bejáratát. Hasziék csak a másodikig mentek. A kőház oldalán található teraszon jött össze a kis csapat beszélgetni, ami éjfélkor ért véget.

Szombat:

8 órakor csörgött az óra, nagyon nem volt kedvünk felkelni, így pár perc lustizás után végül 8:37-kor kikászálódtunk az ágyból.

A reggeli és "kv" után  a csapat egyik része a büfében beszélgetett a tábor bejáratánál, míg a másik fele nekiesett az ebéd főzésének (pincepörkölt krumplival).

Gombfociék adták az ütemet, mint főszakácsok.  Később érkeztek Botiék, Ádi, Zolysys és még 3 család a környékből. Zolysys-ék az ebéd megkezdése után érkeztek (kb 3 perccel).

Összesen 15 db 307-es oroszlán díszítette a parkolót. A pörkölt nagyon jól sikerült, akinek egy kicsit száraz volt annak nagyobb volt az étvágya. A pörkölt főzés közben orvul nekiláttam a beígért palacsintának, és végül nem győztem csinálni. Töltelékként előkerültek a finomságok: eper-, sárgabarack-, fekete ribizli-, vörös szilva körtével-, körtelekvár, csokis kakaópór. Ebéd kb. negyed kettő körül készült el, vittem magammal házilag őrölt chili paprikát, ami pár tagunkon megpróbált kifogni, viszont egy-két köhögés és könnycsepp után sikeresen visszaverték a chili támadását. Ebéd után jött a sport, kis tollassal, röplabdával, majd végül röplabda meccsel. Tewe, Martinka, Ami, Zolysys, Ildi (Őrminé), Zsolesz307 és a táborban lévő csapatból még pár gyermek csatlakozásával igen jó hangulatú játék kezdődött. Lényegében a labda többet volt a pályán, mint a patakban. A vacsorára tervezett szalonnasütés elmaradt, mert annyira tele volt a csapat. Viszont a beígért palacsinta nem maradhatott el, mert Zolysys-ék nem tudtak enni az ebédre  készült adagból.

A gyerekek egy része a megszokott netet bújta, másik részük pátyolgatta a kicsiket, harmadrészük meg az apartmanok előtti trambulint gyilkolták. Jena varázskezei és tudása által gyógyítási folyamat sem maradhatott el egy kis „emeld fel a kocsidat és megkongatom a FAP-odat” mozzanattal egybekötve, vagy vehetjük esti imának is.

A jelenlévő tagok, valamint a club részére nyújtott segítséget megköszönve este meglepi ajándékot adtunk át Jenának. A póló méretet, úgy néz ki sikeresen eltaláltuk. Az egyik ajándék egy díszdobozban elhelyezett 41-46-os villáskulcs (fedlap belső oldalát a csapat aláírta), melyet a csapat egy része már LED szalaggal pótfék lámpaként is elképzelt Jena kocsijában, ami most épp egy Peugeot 406 kombi volt. Másik ajándék meg a www.jena307.hu oldal promóciójaként került átadásra, a hátsó szélvédőre ragasztható „POWERED BY JENA307.HU” matrica volt.

A vacsora után Vivi két tortával kedveskedett a csapatnak. Extraként a Peugeot emblémát is megcsinálta, hozzáteszem, hogy nem kapható ilyen forma. A torták nagyon finomak voltak, fogytak is gyorsan. Maradni maradt, mert a társaság addigra nagyon jóllakott. A csapat egy része a gyerekek miatt már korán elment aludni. Éjfélkor, hogy ne fázzunk, még egy kis szúnyogirtással egybekötött tűzrakásra került sor.  A betervezett 3-3 kg savanyúságot 2-2 kg-ra módosítottam, melyből közel 3-3,5 kg savanyúság megmaradt. A táborozás időpontjára készítettem egy club pólót, amin megtalálható a jelenlévők összes aláírása, ez a póló, majd a munkahelyemen kerül fel a falra. Lassan összepakolva 1 órakor mentem vissza a szállásra és 2:26-kor sikerült lefeküdni.

Vasárnap:

7 óra magasságában keltünk, de azért a lustálkodás nem maradhatott el. A helységben, illetve az apartmanokban nagymértékű pára meghozta a hatását. Pl. a só egy kicsit megkötött a sótartóban, illetve a ruhák nedvesnek tűntek. Szombatra felvettem az ŐLMI clubos pólómat poénból, vasárnap meg az Őrmiset. Reggel Boti kérdezte, hogy tegnap annyira „jó kedve volt”, hogy ő Ölmit olvasott a pólón és most meg Őrmi van rajta. Ildim megnyugtatta, hogy két pólóm van. A reggeli 20 főre készült, mi az általunk hozott elektromos serpenyőt használtuk ki, császárszalonnás-hagymás tojásrántottára. Reggeli után a csapat az apartmanok előtt horgonyzott le.

Maradt még 4 tojás, ami pont elegendő egy nagy adag palacsintára. Nem volt sok jelentkező, de a kész palacsinták nem tudtak kihűlni, olyan gyorsan elkapkodták. Dodónak (Martinkáék kisfia) még volt egy kakaós palacsinta kérése a végén, amit sikeresen össze tudtam hozni, jól kikapartam az edényt hozzá, max. kértem volna egy tojást a konyháról. Konyha: itt jegyezném meg, hogy jó fej volt a szakács, kérésünkre azonnal reagált, segítette a csapatot. 13 óráig kaptunk haladékot a szállás elhagyására, de már délben jóformán kipakolt mindenki. Megbeszéltünk egy kiruccanást Szilvásváradra. Vonatozás, séta, stb. Biluxék 20 perc előnnyel indultak, viszont akkor szálltak ki a kocsiból, amikor odaért a csapat. Én mentem a Lucival, Zolysys hozta az enyémet. Anyós ülésen mindkét kocsiban Ildi ült. Így csak a kocsi és a benne lévő „szív” volt más. :-) A parkolás naponta személykocsira 1400,- Ft lett volna, így az ingyenes parkolóra esett a választás. Sétálva elindultunk a vonathoz. 900,- Ft/felnőtt és 500,- Ft/diák. Felmentünk vonattal, még jó, hogy sikerült egy kocsira felülni.

Sajnos a panoráma kép Ambree távolléte miatt elmaradt - mindannyian miharabbi gyógyulást kívánunk neki -, így a vonat végállomásánál készült egy csoportkép. Gombfociék nem voltak velünk, mert már korábban elindultak kirándulni. Felérve a végállomásra páran felmentünk az ősember- barlanghoz. Majd visszafelé találkoztunk a csapat másik felével a fátyolvízesés felett lévő játszótéren. Aztán irány le a kocsikhoz, hogy elmenjünk ebédelni. 2,5-4 km közötti távolság volt. Itt-ott megállva. Zolysys és IldiCo előrementek körülnézni.

Láttunk sok szarvast,

kisebb-nagyobb vízeséseket,

tavakat, összekevert lábakat.

Leérve a városba, már mindenki éhes volt, így egy közös ebéddel zártuk az idei VII. fórumtalálkozót.

A helyi specialitást (pisztráng) senki nem választotta. Nem volt az étteremben egy akkora asztal, hogy elférjünk egymás mellett, de megoldottuk. A parkolóban még beszélgettünk egy kicsit. Majd indulás haza. Zolysys-el mentünk együtt egy darabig. Egerben egy 307-nek adtunk szórólapot a kocsiból, vagyis én odaadtam Zolysys-nek (ő ötlete volt), ő meg lemaradva átadta nekik. Jó volt. Másnap a tulaj felhívta Zolysys-t, mert jó lenne egy-két dolgot berakni a kocsijába, illetve megjegyezte, hogy kapott egy szórólapot az egyik piros lámpánál egy fekete 307-től Egerben. Hazafelé a szokásos módon teli has mellett igen álmos voltam, így magam és családom örömére énekeltem Egertől hazáig. Mondjuk nem mindig azt, amit kellett, de legalább nem aludtam el. Hazaérve a tagok bejelentkeztek a fórumra, hogy mindenki épségben hazaért. Viszont ilyenkor mindig van valami. Hazafelé Jena-t majdnem hátulról megtolták Haszi szerint, illetve Tewe is sikeresen kikerült egy csattanást az autópályán. Arról, hogy valakit megörökítettek volna hazafelé, egyelőre nem tudok/tudunk.

Köszönjük a tábor vezetőségének a helyszínt, a segítségeket és a jó időjárást!