Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
319.
bgabor
(2015-03-05 12:28 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok! Van egy 1.6 benzines 307-esem. Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a probléma ha városi forgalomban araszolgatásnál felmegy a víz hőfoka 100C-fok felé is, mikor meg elindulok vele visszahűl 80Cfokra. De a 90C-fokot sosem tartja stabilan. Előre is köszi a választ.
Válasz: Nézd meg, hogy megy-e minegyik fokozata a ventinek.
http://www.peugeot307club.hu/index/ventilator_bizti_csere/0-70 |
318.
Ádám
(2015-03-02 9:50 AM)
0
![]() ![]() Sziasztok!
Köszönöm az előző válaszokat! Lenne még egy olyan kérdésem,hogy gyárilag nincs klíma az én 307-ben (1.4 benzin 8 szelepes ).Hogy utólag tudnék-e bele építeni? Meg ha lehet akkor milyet kellene? ÜDv:Ádám |
0
![]() ![]() Sziasztok,
egy Peugeot 307es 1.6os benzines autórol (3CNFUL) lenne szó, és a következő problémája van. Egy komolyabb hegymenet után körülbelül 1500as fordulat alatt ledobja a fordulatot és lefullad. Újra tudom indítani a motort és nagyobb fordulaton tartva el tudok vele indulni de az 1es-2es váltás között is bűvészkednem kell hogy ne fulladjon le. Ezt csinálja kb 1-2 óráig vagy néhány 10km ig és utána minden rendben lesz megint a következő hegymenetig. Parkolásnál, egy ilyen hegymenet után (csak) rükvercnél alacsony olajnyomást jelez a műszerfal, pedig az olajszint rendben van. Találkoztatok már ilyen jellegű problémával? Segítségeteket előre is köszönöm! |
Sziasztok!
Peugeot 307 1.4 benzines 2005-ös autóról van szó, melynél legtöbb esetben a gyújtás ráadásánál lenullázódik az óra és a dátum. Újra beállítom, és vagy azonnal vagy egy idő után megismétlődik.Van-e valamilyen trükkös beállítás, olyan mint a belső utastér világításnál. Előre is köszönöm. Válasz: Első körben akku cserét javaslok, ha nem oldja meg a problémát akkor mehetünk tovább.
|
Sziasztok
Hogy tudom kimérni vagy megállapítani hogy rendesen nyit és zár e az egr szelepem. Kiszereltem megtakarítottam de nem volt koszos. Ennek ellenére nekem gyanús. 2.0 benzinesről van szó. |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, pofátlanság határa, hogy sürgős lenne a válasz mivel mint kiderült jövő héten lejár a műszakim(most vettem csak észre ), és előtte még szeretnék fékbetétet cserélni(elöl-hátul). Két kérdésem lenne: Tud-e valaki ajánlani valami szervizt a 13-ik kerületben ahol ezt normális áron és színvonalon elvégzik nekem (egyet már ajánlottak de nagyon szívesen veszek tippet ha valakinek van erre vonatkozóan). A másik, hogy milyen betétet ajánlanátok? Az alkatrész márka ajánlóban TRW szerepel, az legyen? ( egyébként mit jelent, hogy kopásjelző érintkező nélkül, nekem egyáltalán van benne ilyen? webáruházakban írják ezt a szöveget ) Az autóm : 307 SW 2006, 3HNFUC Nagyon köszönöm a választ. Válasz: Üdv!
Ha a fórumra átjönnél és föltennéd ott is a kérdésedet akkor szinte rögtön kapni fogod választ.Sajnos nem vagyok Budapesti de van egy tagtársunk aki ott tevékenykedik. XVI vagy XIX messze vaN? |
Gyári nyomógombos pótkulcs peugeot szalonban rendelve 30 000 ft 4-5 napon belül leszállítják franciaországból alvázszám alapján.
|
0
![]() ![]() T.László.Úgy tudom hogy dieselnél is 90-es vízhőfok a jó.Ha nem egyenletes a vízhőfok az nagyon nem jó főleg dieselnél.Elsőre én a termosztátot nézetném meg.
|
Sziasztok!
A korábban kiírt Antipollution Fault hibaüzenet tavaly december 26 -a óta hol előjött pár napra, hol eltűnt hosszabb időre.Nem okoz leállást,ezért használom a kocsit. Diagnosztikára még nem értem el,de belenéztem a motortérbe,a lambdaszonda környékére. A leömlő feletti hővédő lemez eltávolítása után láttam meg,hogy a lambdaszonda foglalatától a blokk irányába egy hajszálrepedés fut végig a leömlőn. Úgy néztem,hogy egy picit kifúj a szonda körül.Lehet,hogy ez okozza a problémát,én erre gyanakszom. Érdekesség,hogy "0" fok felett jelentkezik a probléma,az alatt nem írja ki. A leömlő öntvény,nem tudom,hogy mennyire van rá hatással a hőtágulás.. Szóval, még dolgozom a problémán... Egy másik hibaüzenet is megjelent hála istennek a kijelzőn a 307 benzines sw -n: "ECO MODUS AKTIV" Valaki tudja,mi lehet ez?Nem néztem még utána... Az autó megy,nincs vele baj. Üdv:Norbi Válasz: Üdv! Nekem is meg van repedve a lambdaszonda mellett az összeömlő viszont nálam nincsen hibaként APF gyertya, trafó, vagy pillangószelep környékén nézz szét. Zsolesz
|
310.
Orcsik Ádám
(2015-02-16 6:14 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok!
Van egy 2001-es 1.4 8szelepes 307-em.Tegnap néztem a kiegyenlítő tartályt és sajnos fekete színe van.Kipróbáltam járó motornál,hogy nyomkodtam a hűtőbe menő csövet,hogy menjen a tartályba víz ,az viszont tiszta volt.Utána belenyúltam a tartályba és oldaláról sár ragadt a kezemre.Mi lehet a hiba? Talán hengerfej? Válaszotokat előre is köszönöm! Válasz: Hengerfej esetén olajos, habos a víz.
Mikor cseréltél utoljára hűtővizet, lehet, hogy nem ártana. |
0
![]() ![]() Ja és a víz a gázolajszűrőben is gyakori hiba, azt is dobálja változó gyakorisággal. Ősszel leszedtem, semmi víz sem volt benne, egy szerelő szerint hajlamos megbolondulni, húzzam le a stekkert. Persze nem húztam le, együttélek a dologgal, párás-esős időben gyakrabban jelez.
Az indexkapcsolót már nem is mondom, hogy lötyög és nem kattan vissza a helyére, ill a duda sem működik. Elolvastam a leírást a javításukról, de nekem túl nagy műtétnek ígérkeznek ezek első hallásra, félek több kárt csinálok mint hasznot. Bocsi ez kissé hosszúra sikeredett. Köszi. Válasz: Tehár ha összegzünk, rossz a:
- légtömegmérőd, EGR, porlasztók. Gond lehet: - vákumcsövek, termosztát,hőfokjeladó. Sajnos ezek nem olyanok, hogy ráérünk vele. Elöbb utobb le fog tiltani a vezérlő a kocsit a későbbi károsodás megelőzése érdekében. Keresd JEna-t, érdemes vele átnézetni a kocsit. |
0
![]() ![]() Az első hengeren ha jól emlékszem 2, valamennyit mért vagy talán 3-at is, szerinte ez nagyon sok, a 4-es henger is magas volt, meg a 3-as is viszonylag, talán csak a kettes nem cserés szerinte.
Azt javasolta első körben vákumcsövek cseréje, nézzük meg változik-e a turbónyomás, vagy le kell szedni és kitakarítani a turbót, és kezdjek nézelődni porlasztócsúcsok után. Várom a hozzáértők észrevételeit, javaslatait, stb stb. Ja és a kérdéseim, milyen és mennyi vákumcsőre lenne szükségem, hol szerezzem be, ill ha valóban cserések a porlasztóim, honnét, milyet, kitől, mennyiért? Ja jut eszembe a vízhőfokmérőm is rakoncátlankodik néha, visszaesik nullára, majd gondol egyet és vissza 78 fokra. Jut eszembe, mennyi az üzemije? előtte Opel és Vw-em volt persze benzines, azok 90-en álltak mint a szög. Válasz: Házi sufni javítás nem mindig kifizetőbb, mint egy műhely.
|
0
![]() ![]() Sziasztok,
2.0 HDI 79KW Bosch részecskeszűrős 2002-es autóm van. A "hiba" hogy sokat fogyaszt. Amennyire tudom kímélem, többnyire országút, már melóba is elkerülőn járok nem a városban, az elmúlt 3-4000 km átlaga mégis 7,2 és csak kúszik feljebb sajnos. Tavaly nyáron vettem, akkor az átlag 8 liter volt, gondoltam hülye volt az előző tulaj, haza is mentem vele 5,5-el gond nélkül. Aztán nyáron 6-6,2 körül mozgott, azóta csak kúszik feljebb. Tegnap csináltattam egy diagot, voltak hibák, légtömegmérő, egr-rel is volt valami, pontosan nem emlékszem, de a srác szerint minden hiba okozhat többletfogyasztást, amik kijöttek. De a lényeg, amiket talált, hogy alacsony a turbónyomás, nagyon kevés és későn épül fel, a másik meg hogy szarok a porlasztóim, hármat cserélni kéne a négyből. ![]() Válasz: Adatlapod alapján nem tudok neked szakit mondani, ahova érdemes elmenni.
Janaslom, keresd fel a www.jena307.hu oldalt és vedd fel a kapcsolatott jenával. Lehet, hogy tud mondani neked infót. A szaki elmondáas alapján ki kellene cserélned egy két alkatrészt. Ha tovább vársz a hibák nem fognak elmúlni. |
Sziasztok! Olvasom, hogy "próbáld a pótkulccsal"
Újonnan vettem a 307 break-omat, 2007-ben Sopronban. De csak egy kulcsot kaptam hozzá. Semmi mást. Vagy a pótkulcsot hol lehet beszerezni.? További szép napot Válasz: Hali!
Gyárilag 2 db kulcs jár hozzá+ 1 kódkártya ezzel a kódkártyával lehet új kulcsot rendelni hozzá. Nyitás: Ha az elem jó akkor még mikrokapcsoló vagy maga az autó aksid is gyengusz lehet. |
305.
Mata Péter
(2015-02-09 8:23 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok van egy 2003as 307 sw 2.0 benzin autóm. a minap először csinálta se szó se beszéd leállt menet közben majd 10 perc eltetével nagy nehezen ujra tudtam indítani utánna mentem 10 km megint leáált kicseréltem benne a gyertyát a trafót és az akksi is új .valakinek valami tipp esetleg mi lehet még a hiba okozója? előre is köszi a választ
Válasz: Nézesd meg a főtengely jeladót.
Ha a motor jár és a jeleadó hibasan jelzi, hogy a főtengely is áll akkor leállítja a motort a későbbi meghibásodás elkerülése végett. Opel omega 2.0 Sport sutomataváltosnál csinált ilyet. nehezen találták meg a hibát, mert mire a szervizbe került a kocsi nem produkálta a jelenséget. |
Zsolesz307 Köszönöm a tanácsokat, de az sem segített, és szaporodott a jelenség, mert indítás közben (reggel-napközben, mind1) mintha az akksi lemerült volna, lenulláz az óra is, de második indításra tökéletes, ugyanabban a pillanatban. És mintha a pedálok alól jönne valami fura hang, akkor, amikor nem indít rendesen.
A távirányítóban több elemet is cseréltettem, kivették, terhelve mérték, és tökéletes, az is amit kivettek. Vadászgatom én is mi lehet, már ez a kettős hiba. Válasz: még egy dolgot próbálj meg. Vedd le az aksid saruit tisztogasd meg, hajlíts rajta egy kicsit majd rakd vissza, Lehet nem érintkezik, vagy önindító takarítás vagy önindító csere.Zsolesz
|
303.
zoli
(2015-02-06 5:51 PM)
0
![]() ![]() sziasztok !
Peugeot307 1.6 Presence tulajdonosa vagyok lemerült az aksim töltés után tekerte ,de nem indította el. a távirányítóra nem válaszol . mi lehet vele ????? Válasz: Előfordultvirányítóval, folyamat a már, hogy annyira lemerült az akku, hogy a BSI elfelejtette mivel is van szerelve a kocsi, próbálj szinkronizálni egyet a távirányítóval. Leírást megtalálod a cluboldalán.
HA nem vált be akkor érdemes lenne diaggal ránézni. |
0
![]() ![]() Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni, 2003-as évjáratú 307 SW 2,0 HDI (110LE) hideg motornál nincs bent erő ,nem pörög 2000 fölé,remeg az autó,hibaüzenet nincs a központi kijelzőn és amint elérte a motor hőfok a 70 C-t felpörög és minden rendben.Válaszokat előre is köszönöm Köszi Válasz: látogass el a www.jena307.hu-ra és vedd fel a kapcsolatot Jenával. Telefonon is tud mondani olyat, hogy meg gyógyul a kocsi.
|
301.
dani
(2015-02-01 10:07 AM)
0
![]() ![]() Sziasztok van egy 307 1.6 ,és az a baja gogyha kb 15 km megtettem vele akkor ki irja hogy catalizátor converter fault ,és erötlrn dadog nincs alapjárat.megnéztem az üzemagyag szivattyút jó,a gyertyák jók a catalizátor tiszta .Akkor mi lehet a gond?a válaszokat elöre is köszönöm.
|
300.
BGábor
(2015-01-30 7:24 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok!
Peugeot 307 1.6 benzinbe szeretnék az internetről vezérlésszettet rendelni. Honnan tudhatom hogy melyik motorszámhoz illő alkatrészt rendeljem, 1806404 Motorsz.-ig vagy 1806405 Motorsz.-tól. A forgalmiban szereplő motorszám 10FX3V1692645. Előre is köszönöm a választ! |
+1
![]() ![]() Sziasztok!
"Plip Battery Spent" üzeneteim vannak nekem is (307 Break_2007) de az elem csere sem segít. Egyszer gondol egyet, minden rendbe van és működik 20 méterről is reagál. De gondol egyet, és csak kulccsal nyitható. Az akkumulátor ha gyengélkedne akkor mi az üzenet? Valakinek valami ötlete erre a jelenségre? És keresek még egy darab új Bridgestone 195/65 15 Turanza ER30 típusú gumit. Ha valakinek megmaradt a gumija vevő lennék rá. Várom segítségeteket. További szép napot. Válasz: Üdv!
Lehet,hogy elhajlottak elemcsere közben az érintkezők. vedd ki az elemet és óvatosan hajlíts kicsit az érintkezőkön. Ha ez nem segít cserélj újra elemet, lehet, hogy az sem 100-as. Ha az autó aksi gyengélkedik akkor kapsz egy bimm-bamm hangot indítózás előtt. Üdv: Zsolesz307 Hogy sikerült a művelet?Nekem is volt már,h a második elemmel működött a táv.kulcs. |