Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
Nyitólap » Vendégkönyv | [ Feljegyzés hozzáadása ] |
0
![]() ![]() Sziasztok!
A következő dologban kérném az ötleteket:van egy 2003.2,0 diesel 307sw-m ,Mivel nem gyakran megyek ki a városból így nem régen vettem észre hogy országúton 100km/h környékén nem nagyon gyorsul a gép ha a gázra lépek ilyenkor tempomattal meg gyorsul, majd egy idő múlva azzal se gyorsul.Ez nem nagyon zavart mert mint jeleztem nem sokszor megyek ki a városból,de mostanában már kisebb sebességnél is észlelem ezt általában kettesben kanyarodás utáni gyorsításnál.Mi lehet a gond/a diag részecskeszűrő hibát ír már kb 1 éve lehet ezzel függ össze/?Ill. valakit tudnátok ajánlani a javítás végett/mert a részecskeszűrő tisztításra 80E+-t mondtak és ezt sokalltam ,persze ha ezt muszáj megcsináltatni és ennyi az ára legalább megbízható szaki csinálja. Segítségeteket előre is köszönöm Válasz: Át kellene lépni a fórumra és ott Jena 307 nevű szakit kellene megkeresni ezügyben.
vagy: www.jena307.hu |
297.
Csonka Zsolt
(2015-01-28 11:02 AM)
0
![]() ![]() Szia.
Pécsi vagyok ![]() ![]() Válasz: A kodkulcs az kocsikulcs aktiváláshoz szükséges. A kodkulcs lekérhető a márkaszervizben, vagy némi infó tudatában a PSA-tól.
Szerintem újra kellene tanítani a kocsikulcsodat, ileltve az imót. Keres egy márkaképviseletett. Ha jól emlékszem egy kulcs tanítása 3000-5000 Ft között van. Másik lehetőség, hogy egy szaki segít neked ebben a környéken. keress meg magánban, hátha tudok segíteni |
296.
Csonka Zsolt
(2015-01-27 1:01 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok.
segítsetek ![]() nem indul, gyújtás van, teker is, üzemanyag van ![]() ok nélkül nem indul. szét szedtem a kulcsot mielőtt nem indult: ha nem ismeri fel az imot ak egyáltalán tudnám e indítgatni a kocsit vagy egyáltalán bármit csinálni? vagy nem kap üzemanyagot?? De nem volt semmi előjele, le parkoltam, vissza jöttem és már nem indult. vagy elektronika? Válasz: Probáltad a pótkulccsal?
Merrefelé vagy, hatha tudok szakit. A kocsit lehet indítózni, ha tilt az imó csak nem indúl. Most nem tudom pontisan, melyik kört tiltja le. Próbáld a pótkulccsal, ha nem emgy akkor egy diaggal rendelkezőt kellene bevadászni. |
295.
Robi
(2015-01-22 6:17 AM)
0
![]() ![]() Van egy peugeot 307 típusú autóm amely balra kanyarodáskor sípoló hangot ad ki (bal első oladalról) Valaki ötlet hogy mi lehet a baj?
2001 -es az autó, viszont most cseréltem benne kormányösszekötőt, stabilizátort, gömbfejet, silenteket, mindkét oldalon. Volt futómű beállításon úgyhogy passz.Azt megfigyeltem hogy csak tempósabb kanyarokban jellemző, vagy pl körforgalomba, de kicsit játszva a kormánnyal ellenirányba el -el hallgat. A fékofákat is nézetem de semmi baja, a tárcsa sem vékony, sehol nem látom súrlódás nyomát úgyhogy passz.... Ötlet esetleg valakinek? Válasz: Érdekes a kérdésed, még nem hallottam ilyenről. Nekem időközönként olyan mintha madarak lennének az utastérben , már megszoktam és jókat nevetünk rajta, csak télen csinálja.
2 tippem lenne még: 1 fékbetét néha hozzáér a tárcsához. szét kell szedni a féknyerget és megtisztogatni 2 csapágy csere |
0
![]() ![]() Üdv mindenkinek.Friss tulajdonos lettem egy 2003-as 307-es 2.0-es benzines sw-nek.Az autónak van fényszóró mosója de nem működik.Első nekifutásra megnéztem a biztosítéktáblát és nem volt bent biztosíték,tettem bele de úgy sem működik.Mivel még csak most kezdek ismerkedni az autóval valaki esetleg tudna segíteni hogy hol keressem még a hibát?Előre is köszönöm.
Válasz: KEres meg egy szakit akinek van Diag vagy PPS boxa a kocsihoz, nézd meg, hogy aktiválva van-e ez a lehetőség.
Most nem vagyok anynira biztos benne, de vagy a folyadék hatására, vagy motoros rásegítéssel működik. A mosószivattyúd nem üzemel vagy lehet hogy nincs benne és a helye le van dugózva. Nem kell megilyedni. Ha benne van és nem működik akkor az 3 dologtól lehet. Nincs a tartályban elég víz,nem kap áramot, vagy be van rohadva.Az első kettő könnyen orvosolható. Az utolsónál pedig szét kell szerelni, kipucolni, megvárni míg kiszárad, összerakni és minden rendben lesz. Nekem agyig volt rohadva, 2 éve hibátlanúl működik javítás után. Vagy ha nem vagy műszaki ember akkor venni kell egy újat, betenni a helyére és kész. |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Nekem egy 2002-es 307 sw van 2.0 HDI motorral. A probléma a következö: az Auto gyenge 4.-5. sebességben ,dombon felfelé.Cserélték a légtömegmérőt,semmi változás. Utána Volt egy részecskeszürö- tisztitás,ahol a szerelö szólt,hogy 2 szelepet cserélni kell.Kicserélte. Mikor visszaadta a kocsit,megint rendesen müködött. Azt mondta még,hogy a leállítószelepnél kifuj. Sajna kb 50 km után megint gyenge lett az autó. A kérdés,hogy a leállítószelep lehet-e a hibaforrás, és mi a hivatalos neve,vagy kódja? Elöre is köszi. Válasz: A fórumon Jena válszolt az általd feltett kérdésre.
Javaslom, hogy vidd el hozzá a kocsidat és rendberakja. http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=133374189&t=9040099 |
Sziasztok!
2005.03. havi 1.4 16V benzines 307-es most van szerelőnél, mert alapjáraton kiírja, hogy Stop oil pressure to low, szétszedte és mondta, hogy a vezérműtengely van elrozsdásodva. Valakinek esetleg ehhez a típushoz alkatrész? Vagy tudtok ajánlani bontót ahol kaphatok? Köszi: Dia |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Indítás után nem fordult a kormány most csinálta elősször.De kicsit tolattam vele és jólett.Mi lehet a baj? Válasz: A kormány fordúlt, csak nem vagy hozzászokva, hogy izom szervod legyen. Szerintem nem kapcsolt a kormáynszervó. Kerékjeladó, csatlakozó oxidáció, vezeték elfáradás, kevés szervó olaj.
5 km/h-nal a rendszer automatikusan kapcsolja a szervót. Ha nem kap infót akkor nem megy. Én a csatikat nézném meg és ellenőrizném. |
Sziasztok!
Kuplung javításról valaki tudna árakat mondani, és persze egy megbízható szerelőt Budapesten? Köszi! Válasz: P.J.P. AUTÓSZERELŐ ÉS KERESKEDELMI BT.
1203 Kende Kanuth u. 15. Telefon: 06-1-283-9537 |
289.
Lilla
(2015-01-02 9:22 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok. Peugeot 307 az egyik hátsó féklámpa nem égett, amikor ki akartam cserélni, láttam, hogy nem ér hozzá teljesen, és kulccsal megpiszkáltam, és valami máshoz is hozzáértem, ami szerintem zárlatot okozott. Most azóta nem indul az autó. Tudtok esetleg valami tippet?
Válasz: Hát mit is mondjak.
Nézd át a biztosítékokat a kormánynál és a motortérben (akksi melletti elosztóban és alatta) LEgrosszabb esetben eészált a BSI-d, legjobb esetben egy bizti. Merrefelé vagy, hogy egy szakit tudjak javasolni. Keress emailben BM34 - motortéri bizt tábla- vagy alatta biztosíték... |
-1
![]() ![]() Sziasztok!
Először is Boldog Új Évet Kívánok! 307 SW 2004 évjárat, a mai napon jelentkezett egy olyan hiba, hogy a kuplung benyomva érdekes hangokat hallat. Mi lehet az oka? Lehet-e még így közlekedni vele egy ideig? A válaszokat előre is köszönöm. Válasz: Első körben a kinyomó csapágra gondolok.
Minnél előbb érdemes elvinni szerelőhöz, míg olcsob a javítás. minuszos értékelésé bocsi, micsi a kijelző és nagy az ujjam. |
0
![]() ![]() Köszi a tippeket Zsolesz!
Nem álltam neki a hibakeresésnek még. Gyertyacsere kb. 600 km -el ezelőtt volt, NGK gyertyákat tetettem bele. Valahol olvastam a neten,hogy nem komálta az NGK-t az autó,cserélni kellett,és megszünt a APF hiba.. A kocsi 3 hónapja van nálam, előtte állítólag cserélték a leömlőknél található lambdaszondát..Eddig bírta..Lehet,hogy tényleg ott lesz valami... Üdv! Válasz: http://www.peugeot307club.hu/index/alkatresz_markak/0-59
Nincs mit. Nekem kicsit el van repedve a felső lambdaszonda mellett de nem foglalkozom vele, az értékek jók. Lehet még: lyukas kipufogórendszer is |
286.
Orcsik Ádám
(2014-12-28 3:39 PM)
0
![]() ![]() Sziasztok!
Csak 70fok-ig megy a fel a vízhőmérséklet a kocsimba.Ez baj lehet? ÜDv:Ádám Válasz: Sajnos nem írtad milyen motorról van szó így akkor átlagosan:
Hosszó távon se a motornak, se az embernek(főleg télen) nem jó, ha nem üzemi hőmérsékleten közlekedsz a kocsival. Ebben a hidegben nem csoda, hogy a HDI nem nagyon melegszik fel ebben a hideg időben gyorsan mert minimális a hővesztesége a benzineshez képest. Meg kellene nézni a termosztátott, hogy nincs-e folyamatosan nyitva, így a motornak egyszerre az egész hűtőkört kell melegítenie. Inditás után folyamatosan nézni, hogy minden cső melegszik-e (termosztátt nyitva) vagy csak egy része (OK). |
Köszi az előzetest, mindenképpen jelzek,ha meglesz a hiba!
Üdv! Válasz: Benzines autónál lehet sok minden az APF-hiba.
Gyertyacsere ha még nem volt, vagy a leömlődnél van valami dugulás.BSI-reset után is meg kellene nézni ha benne van de nem jár tiltással akkor használd.Nekem kétszer dobott eddig ilyet. Az elsőt egy komolyabb gyorsulás után ami 60 km múlva el is tűnt.A második a semmiből jött és 3 hónap után magától eltűnt. Zsolesz |
+1
![]() ![]() Sziasztok!
Az 1.6 benzines, 2003. decemberi SW-m kiírta a sokaknak gondot okozó "antipollution fault" hibát. Tudtok tanácsot adni, hogy mi lehet az oka,és mit érdemes kicserélni?(pl.lambdaszonda..) Volt már valakinek hasonló gondja? Ha igen,várnám az ötleteket! Köszönettel:Norbi Válasz: Az általad tapasztal hibaüzenet "környezeti hiba"-ra utal, hogy ez valójában csak egy kilyukadt vákumcső, vagy lambdaszonda, csak diaggal lehet megtudni, ami egy olyan szaki nézi aki ért is hozzá. Látogass el a www.jena307.hu oldalra Jena tud neked segíteni, sokat járja az országot. Addig is pár lehetőségről olvashatsz a tudástáron belül a hibaüzenetek között:
www.peugeot307club.hu/index/hibauzenetek/0-72 Hiba orvosolása után kérlek írd meg, hogy ténylegesen mi okozta a problámát, hogy bővíteni tudjuk a eírást. Köszi |
Sziasztok
A gyári risztó vezérlőm doboza ami a biztositékoknál van szabadon fityeg hová kell azt bepattintani? Köszi |
0
![]() ![]() Sziasztok Friss Peugeot307 tulajdonos vagyok.2004 évjárat 1.4 16VPresence Várok jó tanácsokkal kapcsolatos üzeneteket.Előre is köszi Csabi
![]() Válasz: http://www.peugeot307club.hu/index/kocsi_vasarlaskor_nezd_meg/0-33
Tard be a kötelező olajcseréket (évente, vagy 15 ekm) jó minőségű olajat rakjál bele, pld: Total q9000 5w40. |
0
![]() ![]() 2.0 benzines
Válasz: Mit szeretnél rajta tuningolni, max kapsz hozzá 10%-ot szerintem.
140 Le -> ~152 Le-re 200 Nm -> ~218 Nm-re Én nem látom értelmét. Kérdés, hogy mit kell hozzá még kicserélni, hogy bírja a váltó és a többi. |
Üdv, mindenkinek!
Irányjelző + ablaktörlő irányíthatatlan ! 2005-ben vettem egy 2003-as évjáratú 307 SW 2.0 HDI-t (110 LE) Akkor 26000 km volt benne, most 165000. Egy olyan kellemetlen dolog jelentkezett, hogy menet közben, önálló életet kezd élni az ablaktörlő, azaz elindul a szakaszos törlés. Ez még nem is lenne olyan nagy gond, viszont a nagy problémát az jelenti, hogy ezzel egy-időben nincs irányjelzés sem. Rendkívül balesetveszélyes. Néhány szakszervizben megpróbáltam, hogy mi lenne a megoldás, de mindenhol azt mondták, hogy kormánykapcsoló csere. Nem hinném hogy ez lenne a megoldás, csak nem tudják megoldani. Volt egy derék fickó akinek volt valami ötlete, konkrétan az, hogy kikötötte az eső és fényérzékelőt, de de nem az a baja. Van valakinek valami ötlete, esetleg konkrét eset. Természetesen a megoldást keresem, ezért ha valakit tudtok ajánlani ebben a témában annak is nagyon örülnék. Válasz: Zolysys-t keresd.
http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=386024 |
0
![]() ![]() A másik kérdésem meg lehet nagy hülyeség lesz de van ebbe fedélzeti computer? mert nekem a bajuszkapcsolón nincs olyan gomb amivel lehetne váltogatni hogy mutassa a kijelzőn a fogyasztást stb....de olvastam olyat hogy az összes 307be van csak be kell tanítani és kell egy olyan bajuszkapcsoló.....ez tényleg igaz? enyémbe is van de mégsincs?:)) csak ha lesz egy olyan bajuszkapcsolóm?? vagy hogy van ez?
Válasz: ha jól emlékszem kaptál választ a fórumon.
Keresd Zolysys-t. Nagy szaki ebben a témában. |
0
![]() ![]() Sziasztok!
Nemrég én is szétszedtem az indexkapcsolóm és sikeresen meg is csináltam az oldal leírásának köszönhetően:) Most viszont az a problémám hogy összeraktam és nem működik a távolsági fény(egy kicsit húzni kell a karon és akkor villan ha tovább húzzuk úgy tudjuk kapcsolni folyamatosan....na most nem marad úgy ha 1be kapcsolom csak villogni tudok vele a második állásban) ez az egyik problémám....a másik az hogy a duda nem szól(próbáltam az itt található leírás alapján a kontakthibát de nem jártam eredménnyel....valamint a másik hiba az hogy airbag faultot ír...pedig csatik rendesen rajta vannak(lehet eltárolta a hibát és csak diag. műszerrel ki kéne ütni belőle? mert mielőtt visszaraktam az indexet kipróbáltam hogy megy-e minden és légzsák nélkül adtam rá gyújtást) Egyébként egy 2003-as évjáratú 307 1.6 presence! Válasz: Index kapcsoló: lehet, hogy sikerült rendesen a helyére rakni a kart.
Airbag: Próbálkozás közben lehet sikerült a vezetéket megtörnöd, vagy a csatlakozó közepébe nem sikerült bepattintani a biztonsági csatit. Kürt: Duplán rázársz a kocsira pár mp késéssel és akkor sem kürtől akkor a bizti, vagy a kürt ment ki. Szerelg le a körtöt és adj neki direktben tápot. ha nem szól csere, ha szól akkor bizti, vagy kontakt hibás valahol. |