« November 2024 » | ||||||
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Sokaknak probléma, ha a kedvenc kis oroszlánja üzeneteket küld, és nem tudja értelmezni. Ebben próbálok némi segítséget nyújtani a fórum jóvoltából.
Egy kis tudnivaló a Hibakódok olvasása és törlésével kapcsolatosan, és ehhez még nem raktam hozzá Zolysys rutinos kezeit és szaktudását.
2001-2005 közötti változatban található hibafeliratok. ANGOL, más nyelv egyenlőre nincs rögzítve, ha van infód és tudod melyik akkor írd meg és kiegészítem.
A kép gyüjteményt köszönöm: Péter Pintér-nak
1. TYRE(S) DEFATED:
2.GEARBOX OIL TEMP TOO HIGH: Váltó olaj hőmérséklet túl magas
3. BREAK FLUID LEVEL LOW: Fékfolyadék színt alacsony.
4. HYDRAULIC SUSPENSION PRESSURE:
5. SERIOUS SUSPENSION FAULT
6. ENGINE OIL TEMPERETURE TOO HIGH: Motorolaj hőmérséklet túl nagy.
7. ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH: Engine coolant temperature too high. Hűtő folyadék hőmérséklete túl magas. Hütő radiátor tisztítás, a hőfokjeladót érdemes megnézni.
8. UNBLOCK DIESEL FILTER:
9. STOP
10. DIESE ADDITIVE MINIMUM LEVEL: FAP folyadékkal kell feltölteni a rendszert. BŐVEBBEN ITT
11. FUEL TANK ACCESS OPEN:
12.TYRE(S) PUNCTURED
13. TOP UP ENGINE COOLANT LEVEL: Hűtőfolyadék szint probléma (alacsony), nézd meg fel van-e töltve a megfelelő jelig
14. OIL PRESSURE INSUFFICIENT. Alacsony olyajnyomás, olaj szint ellenőrzése, olajpumpa probléma. Alacsony olajnyomás. esetleg még így is kiírhatja. Oil Pressure Too Low felirat+STOP jelzés. Benzineseknél szokott előfordulni. Ott érdemes megnézni az olajszűrőt, mert eltört a "távtartó" mikor belerakta "valaki" és beesett a közepe, így korlátozza az olaj folyását. Olajszűrő csere általában megoldja a problémát. Amennyiben rendben van a szűrőnél minden, valamint már volt olajgomba, olajpumpa és olaj is cserélve akkor sajnos drága mulatság elé nézel. Bővebben itt olvashatsz.
15. TOP UP ENGINER OIL LEVEL: Töltsed fel a motorolajat.
16. ANTIPOLLUTION FAULT: abgassystem defekt. Depollution system faulty: Ez egy olyan hibaüzenet, mely sokunk életét megkeseríti. A tárterület felesleges növelése miatt inkább linket szúrok be, hogy mindenki kedvére olvasgasson a jó ötletek között.
Peugeot 307 HDI antipollution fault forrás: BMS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize
Részecskeszűrő különbözeti nyomás érzékelőjének meghibásodása, Diagnosztika 307 2.0 HDI-nél.
Peugeot közösségi oldal
406 BLUE bejegyzése, gyújtáskimaradásból adódó rossz érték a lambda szondánál.
Lord Péter bejegyzése: turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott.
SCP és Victor bejegyzése: Fék szervódob meghibásodása miatti vákuum kiesés, mely a turbót is érinti (egy vákuumrendszer)
Tibcsi37 bejegyzése: Kiürült a tank és lesett az üzemanyag nyomás, ezt írta be ideiglenes hibának. Pár indítás és elmúlik, nem kell vele csinálni semmit.
17. BRAKE PADS WORN:
18. CHECK CONTROL OK:
19. AUTOMATIC GEAR FAULT:
20. ESP/ASR NOT FUNCTIONING:
21. ABS FAULT. vagy Braking fault. ABS/FÉK HIBA. Diaggal meg kell nézni melyik ABS jeladó adta meg magát és azt cserélni. Ha megnézted a fékkel kapcsolatos lehetőségeket, akkor érdemes meglesni a kormány szervószivattyú elektronikáját. Tagtársunk járt így.
22. SUSPENSION OR STEERING FAULT:
23. BREAKING FAULT: vagy bremsflussigkeit nachfuellen...
Fék hiba. Lehetséges, hogy kevesebb lett a fékfolyadék szinted pld.: kopott betétek miatt. Töltsél utána DOT-4 fékfolyadékkal, ha cseréled a fékpofákat vedd figyelembe, hogy akkor ki fog folyni a felesleges folyadék.
24. AIRBAG FAULT: Ez általában kontakthiba szokott lenni, az ülések alatt vannak a csatik, húzd szét őket. Kontakt spray hajrá. Ha esetleg a kormány légzsákját vetted ki index, vagy kürt javítása céljából, akkor a csatikat nem dugtad megfelelően a helyükre. Így ismételd meg a szétszedést és figyelj jobban oda az összerakásnál a csatlakozókra (kék-sárga és zöld-sárga). Rosszabb esetnen elszakítottad a légzsák átvezetőjét a kormánynál.
25. CRUISE CONTROL FAULT:
26. ENGINE COOLANT TEMPERATURE HIGH: Motor hűtőfolyadék hőmérséklete magas. Hűtő radiátor lamelláinak tisztítása javasolt. Gőzborotvásal ovatosan. leírás itt
27. AUTO LIGHT FAULT: Autómata fény hiba.
28. AUTO WIPER FAULT: Automatikus ablaktorlés hiba.
29. WATER IN DIESEL FUEL FILTER: Víz a dázolaj szürőben. A szűrő alján/oldalán van egy víz leengedő lehetőség.
30. LEFT SLIDING DOOR FAULT:
31. HEADLIGHT CORRECTOR FAULT:
32. RIGHT SLIDING DOOR FAULT:
33. SECUNDARY BATTERY CHARGE LOW:
34. BATTERY CHARGE FAULT: Töltés hiba. Csatlakozásokat, töltő kábelt ellenőrizni. Generátor kimenetés a feszültséget Voltmérővel megnézed, majd az akku két pólusán is, ha a két értték között eltérés van (pld: gen: 14,1. Akku 13,4) akkor kábel, vagy csatlakozó csere. Ha a feszültség azonos, akkor a generátorban a szénkefék elkoptak, így nem tölti az akkut.
35. DISEL FUEL ADDITIVE FAULT:
36. CATALYTIC CONVERTER FAULT: (villogó motordiagnosztikai lámpával)
37. HANDBREAK ON: Kézifék bekapcsolva
38. SEAT BELT REMINDER: Biztonsági őv bekapcsolására figyelmeztet.
39. PESSENGER AIRBAG DEACTIVATED: Utasoldali légzsák kikapcsolva.
40. TOP UP WASHER FLUID: Töltsed fel az ablakmosó tartályt.
41. SPEED TOO HIGH: A sebességfigyelőnél beállított értéknél gyorsabban mész. Diaggal módosítható az érték. Lassítsál.
42. KEY REMINDER: Kocsikulcsra figyelmeztet.
43. SIDE LIGHTS REMINDER
44. HILL HOLDER ACTIVE:
45. IMPACT SENSOR FAULT:
46. WHEEL PRESSURE SENSOR BATTERY LOW: Kerék nyomás ellenőrzőben az elem lemerült.
47. REMOTE CONTROL BATTERY FLAT: Plip battery spent. Merül a kocsikulcsban az elem! CR2016 típusú elem kell bele, 1 db.
48. PUT. AUTO. TRANSMISS. LEVER IN POSITION P:
49. TEST STOP LIGHT: BREAK GENTLY:
50. FUEL LEVEL LOW: Carburatore faible, Üres a tank.
51. AUTOMATIC LIGHING INACTIVE: Autómata lámpa kikapcsolva.
52. HEADLIGHT BEND SYSTEM FAULT:
53. HEADLIGHT BEND SYSTEM DEACTIVATED:
54.HEADLIGHT BEND SYSTEM ACTIVATED:
55. 5 TYRE PRESSURE SENSORS MISSING:
56. DOORS LOCED: Ajtók zárva
57. ESP/ASR DEACTIVATED: ESP, vagy ASR kikapcsolva.
58. CHILD SAFETY ACTIV:
59. DEALOCKING ACTIVE: Autómatikus ajtózárás bekapcsolva.
60. AUTOMATIC LIGHTING ACTIVE: Autómata lámpa kapcsoló aktív. Fényérzékelő szenzor adatai alapján autómatikusan kapcsolja a tompítottat.
61. AUTOMATIC WIPING ACTIV: autómatikus ablaktölrés aktív. Esőszenzoros felszerelésnél kapcsolható.
62. ENGINE IMMOBILISER FAULT: Electronic anti-theft faulty Elektronikus immo hiba
63. SPORTS SUSPENZION ACTIVE: Sport felfüggesztés aktív.
64. LPG COMBUSTION REFUSED:
65. LPG DEFAULT:
66. STOP AND STAR SYSTEM ACTIVE: Start/Stop elektronika bekapcsolva
67. STOP AND STAR SYSTEM ACTIVE: Start/Stop elektronika kikapcsolva
68. XSARA DYNALTO:
69. 307 DYNALTO
70. PLACE LEVER IN NEUTRAL:
71. ICE ALERT: jegesedés veszély, fagypontkozeli, vagy alatti kölső hőmérsékletre figyelmeztet.
72. ECONOMY MODE ACTIV: 20 perc elteltével lekapcsolja a BSI az összes fogyasztót, így védi az akkut. Inditás után kikapcsol ez az üzemmód és újbóli leállítást követően újrakezdi a 20 percet. Nem kikapcsolható ez a funkció. Van mikor nem indítható a kocsi, ílyenkor szakember kell diagnosztikai műszerrel, mert nagypbb gond van.
További hibaüzenetek, amik eddig előfordúltak:
Engine antipollution system faulty
Egy 2010.10.30 -i bejegyzés Mogyis Pitty-től.
Dipped beam buld(s) faulty (Can-bus rendszernél):