Nyitólap Regisztráció RSS Szombat, 2017-07-22, 3:29 AM
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
«  Július 2017  »
HKSzeCsPSzoV
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Hibaüzenetek
 
Ezen az oldalon a Peugeot 307 típusban a kijelzőre kiírt hibaüzenetek vannak leírva.
Sokaknak probléma, ha a kedvenc kis oroszlánja üzeneteket küld, és nem tudja értelmezni. Ebben próbálok némi segítséget nyújtani a fórum jóvoltából. 
 
A felmerülő hibákat és javítási lehetőségüket próbálom összegyűjteni egy másik oldalon.
 
Elm 327 PSA hibakódok listája (angol)
Elm 327 PSA hibakódok listája (magyar)
Mire jó az ELM327 és mi az a  Torque és a DaxhCommand

Egy kis tudnivaló a Hibakódok olvasása és törlésével kapcsolatosan, és ehhez még nem raktam hozzá Zolysys rutinos kezeit és szaktudását.

1. Antipollution fault:
     Ez egy olyan hibaüzenet, mely sokunk életét megkeseríti.
     A tárterület felesleges növelése miatt inkább linket szúrok be, hogy mindenki kedvére olvasgasson a jó ötletek között.
Peugeot 307 HDI antipollution fault forrás:
BMS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize
Részecskeszűrő különbözeti nyomás érzékelőjének meghibásodása, Diagnosztika 307 2.0 HDI-nél.
Peugeot közösségi oldal

406 BLUE bejegyzése gyújtáskimaradásból adódó rossz érték a lambda szondánál.
Lord Péter bejegyzése: turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott.
SCP és Victor bejegyzése: Fék szervódob meghibásodása miatti vákuum kiesés, mely a turbót is érinti (egy vákuumrendszer)
Tibcsi37 bejegyzése:
Kiürült a tank és lesett az üzemanyag nyomás, ezt írta be ideiglenes hibának. Pár indítás és elmúlik, nem kell vele csinálni semmit.
v_szabcsi bejegyzése: A gázolaj szűrő cseréje megoldotta a problémát.
robhun: nyomásérzékelő szenzor elkoszolódott.

 
Mint látható, több oka is lehet, hogy miért kapjuk a hibaüzenetet. Mindenki döntse el magában, hogy melyik utat választja. DE mielőtt csinálsz bármit is - ha nem vagy biztos a dolgodban -, KÉRJ segítséget!!!
2. Oil Pressure Too Low felirat+STOP jelzés
     Benzineseknél szokott előfordulni. Ott érdemes megnézni az olajszűrőt, mert eltört a "távtartó" mikor belerakta "valaki" és beesett a közepe, így korlátozza az olaj folyását. Olajszűrő csere általában megoldja a problémát.
       Amennyiben rendben van a szűrőnél minden, valamint már volt olajgomba, olajpumpa és olaj is cserélve akkor sajnos drága mulatság elé nézel. Bővebben itt olvashatsz.
3. Engine antipollution system faulty
    Egy 2010.10.30 -i bejegyzés Mogyis Pitty-től.
4. Airbag fault
     Ez általában kontakthiba szokott lenni, az ülések alatt vannak a csatik, húzd szét őket. Kontakt spray hajrá. Ha esetleg a kormány légzsákját vetted ki index, vagy kürt javítása céljából, akkor a csatikat nem dugtad megfelelően a helyükre. Így ismételd meg a szétszedést és figyelj jobban oda az összerakásnál a csatlakozókra (kék-sárga és zöld-sárga)
5. Braking fault, vagy bremsflussigkeit nachfuellen...
    Fék hiba. Lehetséges, hogy kevesebb lett a fékfolyadék szinted pld.: kopott betétek miatt. NE tölts rá, ha emiatt lenne, mert cserénél ki fog folyni :) Zolysys
6. Plip battery spent, vagy Remote control battery flat
    Merül a kocsikulcsban az elem! CR2016 típusú elem kell bele, 1 db.
7. Top up engine coolant level
   
Hűtőfolyadék szint probléma (alacsony), nézd meg fel van-e töltve a megfelelő jelig.
8. Engine coolant temperature too high
   
Haszi majd megmondja, ha megfejtették neki, de addig is amit tudunk, hogy a termosztát feltehetőleg rendben van, mert csak ez a hektikus hibajelzés van ráadásul még 65 fok környéki motorhőnél, ergo valószí, a hőfokjeladó még mindig a befutó.

9. ABS vagy Braking fault

    Ha megnézted a fékkel kapcsolatos lehetőségeket, akkor érdemes meglesni a kormány szervószivattyú elektronikáját. Tagtársunk járt így.

10. DIESEL ADDITIVE MINIMUM LEVEL

    FAP folyadékkal kell feltölteni a rendszert.
11. CATALYTIC CONVERTER FAULT (villogó motordiagnosztikai lámpával)
     Jelentése feldolgozás alatt
12. abgassystem defekt
       A szokásos Antipollution fault hibakód, csak németül.
13. Carburatore faible
      Franciáúl, azt jelenti üres a tank.
14.Electronic anti-theft faulty
    Elektronikus immo hiba
15.Traffic flash in progress
    Nem hibaüzenet, hanem szolgáltatás. Rádióban be lehet kapcsolni a TA funkciót, mely figyeli a közlekedési infókat és automatikusan átkapcsol rá, függetlenül mit hallgatsz.
16.Coolant temperature sensor; open circuit or incorrect reading (Gyula Pálfi)
   Az automata hőmérsékletvezérlésű modellekben nincs a 6450.JP jelű ellenállás.A klíma ventilátor kiszerelése után az érintkezőkön mérve mindenhol megvolt a szükséges feszültség. Közvetlenül a ventilátor pólusaira adott 12 V-ra az is működött. A ventilátorral összeépített control module is elektronikusan korrekt volt. A hiba oka a ventilátor motort az összegyűlt szénkefe pora blokkolta - tisztítás után tökéletes. Venti kiszedése
17. Dipped beam buld(s) faulty (Can-bus rendszernél):
Kiégett a tompított izzó, vagy izzók
18. Battery charge fault:
Generátorban a szénkefék elkoptak, így nem tölti az akkut.
19. Risk of particle filter blocking:
Részecske szűrő blokkolva
20. Depollution system faulty:
Olyan mint a Antipollution fault.
21. Foglamp bulb(s) faulty:
Ködlámpa izzók nem működnek.
22. Deadlocking active:
Autómatikus ajtózárás bekapcsolva.
23. Oil pressure INSUFFICIENT:
Alacsony olyajnyomás, olaj szint ellenőrzése, olajpumpa probléma