Nyitólap Regisztráció RSS Péntek, 2024-03-29, 12:01 PM
Üdvözöllek, Vendég
Fórum tali még:
HONLAP MENÜK
Propaganda
Statisztika
Keresés
Naptár
«  Március 2024  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Hibaüzenetek
 
Ezen az oldalon a Peugeot 307 típusban a kijelzőre kiírt hibaüzenetek vannak leírva.
Sokaknak probléma, ha a kedvenc kis oroszlánja üzeneteket küld, és nem tudja értelmezni. Ebben próbálok némi segítséget nyújtani a fórum jóvoltából. 
A felmerülő hibákat és javítási lehetőségüket próbálom összegyűjteni egy másik oldalon.
 
Elm 327 PSA hibakódok listája (angol)
Elm 327 PSA hibakódok listája (magyar)
Mire jó az ELM327 és mi az a  Torque és a DaxhCommand


Egy kis tudnivaló a Hibakódok olvasása és törlésével kapcsolatosan, és ehhez még nem raktam hozzá Zolysys rutinos kezeit és szaktudását.

2001-2005 közötti változatban található hibafeliratok. ANGOL, más nyelv egyenlőre nincs rögzítve, ha van infód és tudod melyik akkor írd meg és kiegészítem. 

A kép gyüjteményt köszönöm: Péter Pintér-nak

1. TYRE(S) DEFATED:

2.GEARBOX OIL TEMP TOO HIGH: Váltó olaj hőmérséklet túl magas

3. BREAK FLUID LEVEL LOW: Fékfolyadék színt alacsony.

4. HYDRAULIC SUSPENSION PRESSURE: 

5. SERIOUS SUSPENSION FAULT

6. ENGINE OIL TEMPERETURE TOO HIGH: Motorolaj hőmérséklet túl nagy.

7. ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH: Engine coolant temperature too high. Hűtő folyadék hőmérséklete túl magas. Hütő radiátor tisztítás, a hőfokjeladót érdemes megnézni.

8. UNBLOCK DIESEL FILTER:

9. STOP
10. DIESE ADDITIVE MINIMUM LEVEL: FAP folyadékkal kell feltölteni a rendszert. BŐVEBBEN ITT

11. FUEL TANK ACCESS OPEN: 

12.TYRE(S) PUNCTURED

13. TOP UP ENGINE COOLANT LEVEL: Hűtőfolyadék szint probléma (alacsony), nézd meg fel van-e töltve a megfelelő jelig

14. OIL PRESSURE INSUFFICIENT. Alacsony olyajnyomás, olaj szint ellenőrzése, olajpumpa probléma. Alacsony olajnyomás. esetleg még így is kiírhatja. Oil Pressure Too Low felirat+STOP jelzés. Benzineseknél szokott előfordulni. Ott érdemes megnézni az olajszűrőt, mert eltört a "távtartó" mikor belerakta "valaki" és beesett a közepe, így korlátozza az olaj folyását. Olajszűrő csere általában megoldja a problémát. Amennyiben rendben van a szűrőnél minden, valamint már volt olajgomba, olajpumpa és olaj is cserélve akkor sajnos drága mulatság elé nézel. Bővebben itt olvashatsz.

15. TOP UP ENGINER OIL LEVEL: Töltsed fel a motorolajat.

16. ANTIPOLLUTION FAULT: abgassystem defekt. Depollution system faulty: Ez egy olyan hibaüzenet, mely sokunk életét megkeseríti. A tárterület felesleges növelése miatt inkább linket szúrok be, hogy mindenki kedvére olvasgasson a jó ötletek között.
Peugeot 307 HDI antipollution fault forrás:
BMS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize
Részecskeszűrő különbözeti nyomás érzékelőjének meghibásodása, Diagnosztika 307 2.0 HDI-nél.
Peugeot közösségi oldal

406 BLUE bejegyzése,  gyújtáskimaradásból adódó rossz érték a lambda szondánál.
Lord Péter bejegyzése: turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott.
SCP és Victor bejegyzése: Fék szervódob meghibásodása miatti vákuum kiesés, mely a turbót is érinti (egy vákuumrendszer)
Tibcsi37 bejegyzése: Kiürült a tank és lesett az üzemanyag nyomás, ezt írta be ideiglenes hibának. Pár indítás és elmúlik, nem kell vele csinálni semmit.

v_szabcsi bejegyzése: A gázolaj szűrő cseréje megoldotta a problémát.
robhun: nyomásérzékelő szenzor elkoszolódott.
Mint látható, több oka is lehet, hogy miért kapjuk a hibaüzenetet. Mindenki döntse el magában, hogy melyik utat választja. DE mielőtt csinálsz bármit is - ha nem vagy biztos a dolgodban -, KÉRJ segítséget!!!

17. BRAKE PADS WORN:

18. CHECK CONTROL OK: 

19. AUTOMATIC GEAR FAULT:

20. ESP/ASR NOT FUNCTIONING:

21. ABS FAULT. vagy Braking fault. ABS/FÉK HIBA. Diaggal meg kell nézni melyik ABS jeladó adta meg magát és azt cserélni. Ha megnézted a fékkel kapcsolatos lehetőségeket, akkor érdemes meglesni a kormány szervószivattyú elektronikáját. Tagtársunk járt így.

22. SUSPENSION OR STEERING FAULT: 

23. BREAKING FAULT: vagy bremsflussigkeit nachfuellen...
    Fék hiba. Lehetséges, hogy kevesebb lett a fékfolyadék szinted pld.: kopott betétek miatt. Töltsél utána DOT-4 fékfolyadékkal, ha cseréled a fékpofákat vedd figyelembe, hogy akkor ki fog folyni a felesleges folyadék.

24. AIRBAG FAULT: Ez általában kontakthiba szokott lenni, az ülések alatt vannak a csatik, húzd szét őket. Kontakt spray hajrá. Ha esetleg a kormány légzsákját vetted ki index, vagy kürt javítása céljából, akkor a csatikat nem dugtad megfelelően a helyükre. Így ismételd meg a szétszedést és figyelj jobban oda az összerakásnál a csatlakozókra (kék-sárga és zöld-sárga). Rosszabb esetnen elszakítottad a légzsák átvezetőjét a kormánynál.

25. CRUISE CONTROL FAULT:

26. ENGINE COOLANT TEMPERATURE HIGH: Motor hűtőfolyadék hőmérséklete magas. Hűtő radiátor lamelláinak tisztítása javasolt. Gőzborotvásal ovatosan. leírás itt

27. AUTO LIGHT FAULT: Autómata fény hiba.

28. AUTO WIPER FAULT: Automatikus ablaktorlés hiba.

29. WATER IN DIESEL FUEL FILTER: Víz a dázolaj szürőben. A szűrő alján/oldalán van egy víz leengedő lehetőség.

30. LEFT SLIDING DOOR FAULT:

31. HEADLIGHT CORRECTOR FAULT:

32. RIGHT SLIDING DOOR FAULT:

33. SECUNDARY BATTERY CHARGE LOW:

34. BATTERY CHARGE FAULT: Töltés hiba. Csatlakozásokat, töltő kábelt ellenőrizni. Generátor kimenetés a feszültséget Voltmérővel megnézed, majd az akku két pólusán is, ha a két értték között eltérés van (pld: gen: 14,1. Akku 13,4) akkor kábel, vagy csatlakozó csere. Ha a feszültség azonos, akkor a generátorban a szénkefék elkoptak, így nem tölti az akkut.

35. DISEL FUEL ADDITIVE FAULT:

36. CATALYTIC CONVERTER FAULT: (villogó motordiagnosztikai lámpával)

37. HANDBREAK ON: Kézifék bekapcsolva

38. SEAT BELT REMINDER: Biztonsági őv bekapcsolására figyelmeztet.

39. PESSENGER AIRBAG DEACTIVATED: Utasoldali légzsák kikapcsolva.

40. TOP UP WASHER FLUID: Töltsed fel az ablakmosó tartályt.

41. SPEED TOO HIGH: A sebességfigyelőnél beállított értéknél gyorsabban mész. Diaggal módosítható az érték. Lassítsál.

42. KEY REMINDER: Kocsikulcsra figyelmeztet.

43. SIDE LIGHTS REMINDER

44. HILL HOLDER ACTIVE:

45. IMPACT SENSOR FAULT:

46. WHEEL PRESSURE SENSOR BATTERY LOW: Kerék nyomás ellenőrzőben az elem lemerült.

47. REMOTE CONTROL BATTERY FLAT: Plip battery spent. Merül a kocsikulcsban az elem! CR2016 típusú elem kell bele, 1 db.

48. PUT. AUTO. TRANSMISS. LEVER IN POSITION P:

49. TEST STOP LIGHT: BREAK GENTLY:

50. FUEL LEVEL LOW: Carburatore faible, Üres a tank.

51. AUTOMATIC LIGHING INACTIVE: Autómata lámpa kikapcsolva.

52. HEADLIGHT BEND SYSTEM FAULT:

53. HEADLIGHT BEND SYSTEM DEACTIVATED:

54.HEADLIGHT BEND SYSTEM ACTIVATED:

55. 5 TYRE PRESSURE SENSORS MISSING: 

56. DOORS LOCED: Ajtók zárva

57. ESP/ASR DEACTIVATED: ESP, vagy ASR kikapcsolva.

58. CHILD SAFETY ACTIV:

59. DEALOCKING ACTIVE: Autómatikus ajtózárás bekapcsolva.

60. AUTOMATIC LIGHTING ACTIVE: Autómata lámpa kapcsoló aktív. Fényérzékelő szenzor adatai alapján autómatikusan kapcsolja a tompítottat.

61. AUTOMATIC WIPING ACTIV: autómatikus ablaktölrés aktív. Esőszenzoros felszerelésnél kapcsolható.

62. ENGINE IMMOBILISER FAULT: Electronic anti-theft faulty Elektronikus immo hiba

63. SPORTS SUSPENZION ACTIVE: Sport felfüggesztés aktív.

64. LPG COMBUSTION REFUSED:

65. LPG DEFAULT:

66. STOP AND STAR SYSTEM ACTIVE: Start/Stop elektronika bekapcsolva

67. STOP AND STAR SYSTEM ACTIVE: Start/Stop elektronika kikapcsolva

68. XSARA DYNALTO:

69. 307 DYNALTO

70. PLACE LEVER IN NEUTRAL:

71. ICE ALERT: jegesedés veszély, fagypontkozeli, vagy alatti kölső hőmérsékletre figyelmeztet.

72. ECONOMY MODE ACTIV: 20 perc elteltével lekapcsolja a BSI az összes fogyasztót, így védi az akkut. Inditás után kikapcsol ez az üzemmód és újbóli leállítást követően újrakezdi a 20 percet. Nem kikapcsolható ez a funkció. Van mikor nem indítható a kocsi, ílyenkor szakember kell diagnosztikai műszerrel, mert nagypbb gond van.

További hibaüzenetek, amik eddig előfordúltak:

Engine antipollution system faulty
    Egy 2010.10.30 -i bejegyzés Mogyis Pitty-től.

Traffic flash in progress
    Nem hibaüzenet, hanem szolgáltatás. Rádióban be lehet kapcsolni a TA funkciót, mely figyeli a közlekedési infókat és automatikusan átkapcsol rá, függetlenül mit hallgatsz.
Coolant temperature sensor; open circuit or incorrect reading (Gyula Pálfi)
   Az automata hőmérsékletvezérlésű modellekben nincs a 6450.JP jelű ellenállás.A klíma ventilátor kiszerelése után az érintkezőkön mérve mindenhol megvolt a szükséges feszültség. Közvetlenül a ventilátor pólusaira adott 12 V-ra az is működött. A ventilátorral összeépített control module is elektronikusan korrekt volt. A hiba oka a ventilátor motort az összegyűlt szénkefe pora blokkolta - tisztítás után tökéletes. Venti kiszedése
Dipped beam buld(s) faulty (Can-bus rendszernél):
Kiégett a tompított izzó, vagy izzók
Risk of particle filter blocking:
Részecske szűrő blokkolva
Foglamp bulb(s) faulty:
Ködlámpa izzók nem működnek.
Coolant circut level too low:
Alacsony a hűtőfolyadék szint, töltség utána fagyálóval, vagy desztillált vízzel.
Not motoried tyre pressures:
Keréknyomás nincs felügyelve, érzékelők elromlottak, lemerültek, vagy nincsenek a kerékben.